Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVerdomme, alle winterfenomenen op een kleine twee uur te verteren gehad op de fiets! Bedankt Deboosere, het ging droog blijven!
Nog altijd trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHier was het de hele dag droog.
Nog altijd trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHopelijk morgen dikke laag sneeuw, en dat 't blijft vriezen. In de sneeuw rijden is pakken plezanter dan in die pap, en vooral... minder nat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHopelijk morgen dikke laag sneeuw, en dat 't blijft vriezen. In de sneeuw rijden is pakken plezanter dan in die pap, en vooral... minder nat.) dan toch? We zitten hier in het wegfietserstopic hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMet de MTB (of de auto) dan toch? We zitten hier in het wegfietserstopic hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is nu met de MTB op de weg hé. Veel te veel modder in 't bos nu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiks fietsen vandaag. Veel sneeuw, maar niks vriezen. Al die pap op de baan, daar worden m'n voeten nat van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWinterschoenen met Gore Tex hé.
Comment
-
Ik ben op zoek naar een nieuwe fietsbril. Ik heb momenteel een Decathlon bril van een jaar of 7 oud, die ik elke fietskilometer op m'n kop zet, en dat ding is echt wel versleten. Ik zoek iets met een goede prijs/kwaliteit. BBB lijkt me wel iets, deze BSG-43 Team bijvoorbeeld. Nog suggesties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X3m@sniffler Bekijk BerichtenNatuurlijk met de MTB.
Rij er reeds 2 winters mee, enkel bij sneeuw. En dit zonder slippartijtjes. Bij echt ijs wel oppassen.
Zijn te verkrijgbaar.
Kost redelijk wat en dat weegt haast een kilo per band. Op sneeuw kom je met een gewone MTB band ook vrij goed vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X3m@sniffler Bekijk BerichtenVeiligheid boven allles !!
Bovendien rij ik woon-werkverkeer reeds 15 jaar winter/zomer met de fiets en deze banden geven meer vertrouwen en grip dan de gewone MTB-banden.
Voor mij is het alleszins niks, ook niet als ik elke dag van 't jaar door weer en wind zou moeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X3m@sniffler Bekijk BerichtenVeiligheid boven allles !!
Bovendien rij ik woon-werkverkeer reeds 15 jaar winter/zomer met de fiets en deze banden geven meer vertrouwen en grip dan de gewone MTB-banden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik ben eens aan het kijken voor fietsverlichting omdat ik bij m'n woonwerk verkeer een stuk niet doe omdat het echt pikkedonker is.
Nu pak ik de auto tot bij m'n ouders en doe de laatste 8km met d efiets. ik zou graag van thuis uit vertrekken (20km) maar dan heb ik echt verlichting nodig.
Maar hoe sterk moet dat licht zijn?
Deze Cateye heeft 150 candela: http://www.futurumshop.nl/cateye-kop...5n-zwart.phtml maar dat zegt mij dus niets.
Bij andere stata het in lux, bij andere nog in lumen,...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment