Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
    Zot efkes wa die allemaal kan . Die fiets moet toch ook fameus afgezien hebben met al die jumps, kan niet goed zijn voor de velgen.
    Oh, and if you're wondering how many sets of those Hope wheels Martyn broke doing the video, we asked him (well, Dave did), and here's what he said: "I can honetsly say that I didn't break a single thing. The bike is all good and I rode it on a normal road ride yesterday. I did have a spare set of wheels from Hope but they are still in their boxes. Had some great crashes though, the out-takes edit should be quite funny."

Comment

• Knoop doorgehakt en de Massi toch laten herstellen. Over een 2-tal maand zal die terug in orde staan.

Comment

• Verdomme, alle winterfenomenen op een kleine twee uur te verteren gehad op de fiets! Bedankt Deboosere, het ging droog blijven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Verdomme, alle winterfenomenen op een kleine twee uur te verteren gehad op de fiets! Bedankt Deboosere, het ging droog blijven!
          Hier was het de hele dag droog.
          Nog altijd trouwens.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Hier was het de hele dag droog.
            Nog altijd trouwens.
            Klote kempen hier!

Comment

• Hopelijk morgen dikke laag sneeuw, en dat 't blijft vriezen. In de sneeuw rijden is pakken plezanter dan in die pap, en vooral... minder nat.

Comment

Hopelijk morgen dikke laag sneeuw, en dat 't blijft vriezen. In de sneeuw rijden is pakken plezanter dan in die pap, en vooral... minder nat.
                En zeker met sneeuwbanden.. schiet sneller op dan de blikken koekendozen met zomerbandjes

Comment

Hopelijk morgen dikke laag sneeuw, en dat 't blijft vriezen. In de sneeuw rijden is pakken plezanter dan in die pap, en vooral... minder nat.
                  Met de MTB (of de auto ) dan toch? We zitten hier in het wegfietserstopic hé.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Met de MTB (of de auto ) dan toch? We zitten hier in het wegfietserstopic hé.
                    Het is nu met de MTB op de weg hé. Veel te veel modder in 't bos nu!

Comment

Het is nu met de MTB op de weg hé. Veel te veel modder in 't bos nu!
                      Ja! Modder is voor mietjes!

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Niks fietsen vandaag. Veel sneeuw, maar niks vriezen. Al die pap op de baan, daar worden m'n voeten nat van.

Comment

Niks fietsen vandaag. Veel sneeuw, maar niks vriezen. Al die pap op de baan, daar worden m'n voeten nat van.
                          Winterschoenen met Gore Tex hé.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Winterschoenen met Gore Tex hé.
                            Bwa, voor die 5 dagen pap per jaar.

Comment

• Ik ben op zoek naar een nieuwe fietsbril. Ik heb momenteel een Decathlon bril van een jaar of 7 oud, die ik elke fietskilometer op m'n kop zet, en dat ding is echt wel versleten. Ik zoek iets met een goede prijs/kwaliteit. BBB lijkt me wel iets, deze BSG-43 Team bijvoorbeeld. Nog suggesties?

Comment

• Natuurlijk met de MTB.
                                Rij er reeds 2 winters mee, enkel bij sneeuw. En dit zonder slippartijtjes. Bij echt ijs wel oppassen.
                                Zijn te verkrijgbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X3m@sniffler Bekijk Berichten
                                  Natuurlijk met de MTB.
                                  Rij er reeds 2 winters mee, enkel bij sneeuw. En dit zonder slippartijtjes. Bij echt ijs wel oppassen.
                                  Zijn te verkrijgbaar.
                                  Ik vind dat nogal een zotte kost voor in onze contreien met relatief weinig sneeuw.
                                  Kost redelijk wat en dat weegt haast een kilo per band. Op sneeuw kom je met een gewone MTB band ook vrij goed vooruit.

Comment

• Veiligheid boven allles !!
                                    Bovendien rij ik woon-werkverkeer reeds 15 jaar winter/zomer met de fiets en deze banden geven meer vertrouwen en grip dan de gewone MTB-banden.

Comment

Veiligheid boven allles !!
                                      Bovendien rij ik woon-werkverkeer reeds 15 jaar winter/zomer met de fiets en deze banden geven meer vertrouwen en grip dan de gewone MTB-banden.
                                      Iedereen zijn voorkeuren.
                                      Voor mij is het alleszins niks, ook niet als ik elke dag van 't jaar door weer en wind zou moeten.

Comment

Veiligheid boven allles !!
                                        En dan ben ik preus dat ik zowat 40% van m'n woonwerk met de fiets doe... De laatste dagen toch even overgeslaan...
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik ben eens aan het kijken voor fietsverlichting omdat ik bij m'n woonwerk verkeer een stuk niet doe omdat het echt pikkedonker is.
                                          Nu pak ik de auto tot bij m'n ouders en doe de laatste 8km met d efiets. ik zou graag van thuis uit vertrekken (20km) maar dan heb ik echt verlichting nodig.

Maar hoe sterk moet dat licht zijn?

Deze Cateye heeft 150 candela: http://www.futurumshop.nl/cateye-kop...5n-zwart.phtml maar dat zegt mij dus niets.
                                          Bij andere stata het in lux, bij andere nog in lumen,...
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X