Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is idd wel versleten.
Bij die Michelins zie je het niet echt als je band in die mate versleten is. Gaan ook wel lang mee in feite.
Vroeger reed ik op de weg met Vittoria. Ben toen overgeschakeld naar Michelin Axial Pro (die zwart-groene bandjes). Sindsdien niets anders meer dan Michelin.
Pics please...
Ik plan om als volgende setje ook voor zwart-groene te opteren . Het type ik dan zal kiezen bepalen we dan wel, maar kwestie van de esthetiek al eens te zien
Pics please...
Ik plan om als volgende setje ook voor zwart-groene te opteren . Het type ik dan zal kiezen bepalen we dan wel, maar kwestie van de esthetiek al eens te zien
Axial Pro bestaat niet meer hoor. De mijne zijn ook al lang versleten. Google er eens op, als je ze wil zien.
Die waren bij mijn weten trouwens alleen in dat groen-zwart verkrijgbaar.
Pics please...
Ik reed vorige weken in de Alpen bergop dikwijls ook zonder helm als 't vlammens heet was. Tegen 15 per uur rijden is net iets minder risicovol dan tegen 80 per uur ne col afvlammen hé...
Jaja, vertel dat maar aan de nabestaanden van Kivilev Niet voor niets heeft de UCI nadien ook verplicht om de helm te blijven dragen tijdens een aankomst bergop.
Maar bon, elk zijn keuze. Ik ben een helm zodanig gewoon dat mij dat zelfs bij 50° in de zon niet meer stoort, ik merk amper dat ik een helm draag...
Jaja, vertel dat maar aan de nabestaanden van Kivilev Niet voor niets heeft de UCI nadien ook verplicht om de helm te blijven dragen tijdens een aankomst bergop.
Maar bon, elk zijn keuze. Ik ben een helm zodanig gewoon dat mij dat zelfs bij 50° in de zon niet meer stoort, ik merk amper dat ik een helm draag...
Jij gaat ook ooit lopen zeker? Dan veronderstel ik dat je ook een helm draagt tijdens het lopen?
Eén van m'n ritjes op Alpe d'Huez...
Net iets leuker om enkel met dat zweetvodje op mijne kop naar boven te rijden, iets mis mee? Denk het niet hé.
Potverdomme, een zoekertje gevonden uit Nederland met enkele tijdritfietsen en frames te koop. Ook mijn maat was erbij en kostte volgens de site 375 euro. Het was bij nen winkel dus ik eens getelefoneerd en ze gingen terug bellen. Nog 1 52 beschikbaar maar die werd alleen afgemonteerd verkocht.
Tijdritframes die prijselijk zijn in mijn maat zijn echt zeldzaam
Maakt geen bal verschil uit of je die helm nu draagt of niet, kwa warmte. Als je dat maar weet.
Adri, bij u misschien niet. IK voel me comfortabeler om te klimmen in pokkeheet weer met enkel een zweetvod op mijne kop, dan dat daar nog een helm extra bij opzit. En... iets mis is daar niet mee denk ik.
En lopen doe je meestal niet op de openbare weg maar op een fietspad, looppiste,...
Met de nadruk op 'meestal'.
Btw, fietsen doe je normaal ook op een fietspad, moest je 't niet weten. En lopen doe je dus ook gewoon op de openbare weg. Nadda, noppes verschil met het oprijden van een berg tegen 15 per uur dus.
Als je graag banden plakt moet je dat vooral doen. Ik rij toch liever op de weg, om die reden en ook omdat je meestal veel te snel gaat voor op een fietspad te fietsen.
De meeste auto-bestuurders hebben er geen problemen mee, de uitgedroogde, rokende en gsm'ende anti-sportman macho in zijn jonnykarreke niet te na gesproken.
Als je graag banden plakt moet je dat vooral doen. Ik rij toch liever op de weg, om die reden en ook omdat je meestal veel te snel gaat voor op een fietspad te fietsen.
De meeste auto-bestuurders hebben er geen problemen mee, de uitgedroogde, rokende en gsm'ende anti-sportman macho in zijn jonnykarreke niet te na gesproken.
Ik vind da met momenten nog plezant, die puttekes Veel springen en doen, zeker als het bergaf gaat is da leuk. Bv. den bosbeek naar beneden richting Bollebeek. Constant springen, sturen en doen. Goe voor den techniek
Comment