Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Goed idee!

Comment

• vwoila, komen we nog over iets overeen
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Zucht...
        Nen Ridley Cheetah kader gevonden binnen budget, just ietskes te groot... 12mm
        Moest ik weten da'k nog wa zou groeien maar t.o.v vorig jaar ben ik 3mm gegroeid dusja

Tzal nog nen moeilijke zoektocht worden

Comment

• Hier ook even posten.
          'k verkoop een nieuw wielertruitje van TeamSky

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Nog een paar foto's van m'n fietsreis naar Lanzarote, heb ze nu pas gehad

Baan van Puerto del Carmen naar Tias (serieus klimmen en heel lange klim ook)

Baan net na de Femes dacht ik (richting El Golfo)

Omgevingshit

Veel knappe vrouwen kom je daar niet tegen...

Sfeeeeeeeeeeeeeer!

Zijn de deftige foto's
            Last edited by Atenza; 03/08/2011, 20:25. Reden: Max.3 foto's per post.

Comment

• 24u gaat niet door. We waren me drie en ene is op de sukkel geraakt met zijn gezondheid (slecht geworden op een koers). Ikzelf sukkel ook met de knieën, dusja

Achja, er zullen nog 24u komen.

Hopelijk kan ik dit seizoen nog koersen rijden al vrees ik er voor. 5 wedstrijden heb ik gereden
              De linkerknie doet nog steeds zeer, ik vrees dat die inspuiting geen effect heeft. Dat zal een kijkoperatie worden vrees ik

Comment

• Iemand die zaterdag de sean kelly classic gaat rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  24u gaat niet door. We waren me drie en ene is op de sukkel geraakt met zijn gezondheid (slecht geworden op een koers). Ikzelf sukkel ook met de knieën, dusja

Achja, er zullen nog 24u komen.

Hopelijk kan ik dit seizoen nog koersen rijden al vrees ik er voor. 5 wedstrijden heb ik gereden
                  De linkerknie doet nog steeds zeer, ik vrees dat die inspuiting geen effect heeft. Dat zal een kijkoperatie worden vrees ik
                  Wat heb je aan je knieën?

Knieën kunnen erg vervelend zijn, heb er ook al igg problemen mee gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Iemand die zaterdag de sean kelly classic gaat rijden?
                    Aanwezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Aanwezig.
                      Cool - met grote groep?
                      Samen rijden ofzow?

ik ging normaal met een kameraad, maar ik hoor er niks meer van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Veel knappe vrouwen kom je daar niet tegen...

Sfeeeeeeeeeeeeeer!

Zijn de deftige foto's
                        En ik maar wachten tot de foto van één van de weinige knappe vrouwen geladen zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Wat heb je aan je knieën?

Knieën kunnen erg vervelend zijn, heb er ook al igg problemen mee gehad.
                          Goh, het eerste gedacht was kraakbeenirriatatie(restjes in de knie die voor ontstekingenzorgen door de wijving). Als dat zo is moet er een kijkoperatie gebeuren om alles proper te maken. Nu, als het dat niet is zit een kijkoperatie er ook dik in om de knieën te onderzoeken van binnen uit. Maandag weet ik hopelijk meer.

Comment

Cool - met grote groep?
                            Samen rijden ofzow?

ik ging normaal met een kameraad, maar ik hoor er niks meer van
                            Met 2 normaal, wil gerust samen rijden, rijden wsl de 130 met stockeu er nog bij ofzo.

Andere jaren ben ik hier altijd rond half 6 - 6u vertrokken om ginder tussen 7u30 en 8u te kunnen starten. Voor u is dat al wat dichter he maar voor mij dik 2u rijden.

Comment

Met 2 normaal, wil gerust samen rijden, rijden wsl de 130 met stockeu er nog bij ofzo.

Andere jaren ben ik hier altijd rond half 6 - 6u vertrokken om ginder tussen 7u30 en 8u te kunnen starten. Voor u is dat al wat dichter he maar voor mij dik 2u rijden.
                              Sgoed, dan spreken we nog af.
                              Of ik ga kunnen volgen weet ik niet, anders dan rijdt iedereen zijn tempo.
                              Ik wil ook de 130 doen, maar of het lukt weet ik nog niet
                              anders moeten we dan elkaar treffen in Lummen ofzo?

Comment

Sgoed, dan spreken we nog af.
                                Of ik ga kunnen volgen weet ik niet, anders dan rijdt iedereen zijn tempo.
                                Ik wil ook de 130 doen, maar of het lukt weet ik nog niet
                                anders moeten we dan elkaar treffen in Lummen ofzo?
                                Ik zie mijn kameraad morgen, zullen dan verder afspreken wsl, ik laat iets weten, Lummen kunnen we idd wel doen ja.

Comment

• ...en dan zwijgen we nog over de rotzooi die er overal op die fietspaden ligt.

Comment

• En ze doen in het artikel precies of alle nieuwe fietspaden zijn beter en dat er rekening mee wordt gehouden, niet dus.

Ze zijn er hier nog een aan het aanleggen tussen Beerse en Vosselaar, 't is nog niet af en het is nu al huilen met de pet op.

Comment

• fiets hier de Leopoldlaan maar eens af.
                                      De straat is net geen volledige km lang, maar als je het einde haalt en en je hebt geen pijn in je armen, dan heb je niet op het fietspad gefietst.
                                      Er zitten daar over de volledige lengte niks als putten in, sommigen wel 10 cm diep!

Comment

En ze doen in het artikel precies of alle nieuwe fietspaden zijn beter en dat er rekening mee wordt gehouden, niet dus.

Ze zijn er hier nog een aan het aanleggen tussen Beerse en Vosselaar, 't is nog niet af en het is nu al huilen met de pet op.
                                        Moet zeggen : rond Oostende is er veel heraangelegd, met een veel beter resultaat. Ik woon aan het kanaal richting Brugge, zeer drukke weg erlangs met veel vrachtverkeer aan de ene kant. Vroeger was dat zo'n simpel fietspad, geen afscheiding van de rijbaan en een halve meter breed, nu is het in asfalt (rood kleurtje), 2 meter breed, door een lage haag gescheiden van de rijbaan. Heel veilig en 't is er zalig rijden, vroeger kon je maar beter je stuur goed vasthouden als er een vrachtwagen langs reed aan 90 km/u.

Het is een begin, vroeger waren fietspaden nooit belangrijk, maar er moet natuurlijk ook plaats zijn om de rijbaan te verbreden om een deftig fietspad te voorzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Moet zeggen : rond Oostende is er veel heraangelegd, met een veel beter resultaat. Ik woon aan het kanaal richting Brugge, zeer drukke weg erlangs met veel vrachtverkeer aan de ene kant. Vroeger was dat zo'n simpel fietspad, geen afscheiding van de rijbaan en een halve meter breed, nu is het in asfalt (rood kleurtje), 2 meter breed, door een lage haag gescheiden van de rijbaan. Heel veilig en 't is er zalig rijden, vroeger kon je maar beter je stuur goed vasthouden als er een vrachtwagen langs reed aan 90 km/u.

Het is een begin, vroeger waren fietspaden nooit belangrijk, maar er moet natuurlijk ook plaats zijn om de rijbaan te verbreden om een deftig fietspad te voorzien...
                                          Dat is net het probleem.

Ze hebben plaats genoeg maar maken het fietspad 20 cm hoger dan de rest waardoor je bij elke oprit op en neer wipt en elke zijstraat moet je op een drempetje door de goot.

Comment

Working...
                                          X