Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of ik kan gewoon straks op zo'n site kijken of iemand anders dat voor mij gedaan heeft.

Comment

• Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Ik dacht opgevangen te hebben dat het inderdaad iets zwaarder is geworden.

Via Asse en die kanten gereden zeker?
        Parcours gevonden.

Comment

• Da's eigenlijk al serieus pajottenland waar je door fietst hé, daar zijn ook redelijk wat heuveltjes...
          Ik heb ze eens geteld bij de Sean Kelly, 13 cols

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Da's eigenlijk al serieus pajottenland waar je door fietst hé, daar zijn ook redelijk wat heuveltjes...
            Ik heb ze eens geteld bij de Sean Kelly, 13 cols
            Jep was al redelijk heuvelachtig maar niks ivm gisteren hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Parcours gevonden.

Thanks
              Die streek ken ik op mijn duimpje, daar doe ik quasi al mijn lange duurtrainingen. Zitten idd wel enkele ambetante stukjes in.

Comment

• Voor eventuele liefhebbers van lage carbonnen velgen, deze zijn redelijk bij prijs

Comment

• Zondag tijdens de fietsdodentocht:

Comment

• Plezant?

Op wat rijdt die maat van je eigenlijk? Ik zie een Marzocchi Bomber en Deore LX-onderdelen, maar voor de rest kan ik er niet veel van maken.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Plezant?

Op wat rijdt die maat van je eigenlijk? Ik zie een Marzocchi Bomber en Deore LX-onderdelen, maar voor de rest kan ik er niet veel van maken.
                      Tis een kader van Orbea.

Ik weet dat hij ooit een kader gebroken heeft en een nieuw gekocht heeft en alles overgezet, weet niet wat het origineel was.

Comment

• Ik wacht vol ongeduld op een actiefoto van Jupke waar hij eens NIET in de lens kijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Ik wacht vol ongeduld op een actiefoto van Jupke waar hij eens NIET in de lens kijkt

Last edited by ; 10/08/2011, 11:19.

Comment

• Da's snel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Da's snel !
                              Ik laat ongeduldige mensen niet graag wachten he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Hoe durf je zonder helm te rijden! Heb jij zelfmoordneigingen misschien??

Comment

• Oh no, not again.

Comment

• Awel é...
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ze zouden het moeten verplichten, nen helm!

*Stook stook*

Comment

• 'Onze va' zit nu ook in de Alpen. Omdat het nog niet zwaar genoeg is neemt mijnheer met z'n 63 lentes nog ne volle rugzak mee ook.

En die 'klakskesdracht' heb ik blijkbaar van hem. Met het enige verschil dat ik soms toch nog ne helm draag en hij nooit... want hij heeft er gene!

Comment

• Ik heb zelf ook een rugzakje mee maar dit lijkt me er toch over

Boven gaan kamperen ofzo?

Comment

Working...
                                          X