Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren voor het eerst een nieuw binnenbandje in m'n achterband gestoken. En dat ging eigenlijk vlotter dan ik dacht? Met hulp van You Tube

Plakken jullie binnenbanden of is het direct een nieuw? Er zat maar een klein gaatje in, maar zijn die plakkertjes bestand tegen 7 bar?
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Gisteren voor het eerst een nieuw binnenbandje in m'n achterband gestoken. En dat ging eigenlijk vlotter dan ik dacht? Met hulp van You Tube

Plakken jullie binnenbanden of is het direct een nieuw? Er zat maar een klein gaatje in, maar zijn die plakkertjes bestand tegen 7 bar?
      Ja plakken natuurlijk. Ik steek 8 bar en dat gaat prima hoor.

Comment

• Inderdaad, geen probleem als je ze plakt. Wel goed wachten tot de lijm droog is alvorens de patch erop te duwen.

Comment

Gisteren voor het eerst een nieuw binnenbandje in m'n achterband gestoken. En dat ging eigenlijk vlotter dan ik dacht? Met hulp van You Tube

Ook hier plakken. Is geen enkel probleem, maar de lijm moet idd wat opdrogen voor je de patch plakt.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voila, wissel van de wacht. De Vortex een nieuwe aandrijflijn gegeven ; 50/34 FSA kettingbladen, Record 12-23 cassette en gouden KMC SL ketting.
            Gaat onder zeil tot het voorjaar en de weg-dienst wordt vanaf nu terug waargenomen door de Hilset .

Comment

• Comment

• Dag iedereen! Ik vroeg me af of er ergens een kalender te vinden is met een overzicht van alle wielertoertochten? Ik vind er niet zo gemakkelijk een :s

Comment

• Iemand ervaring met Zipp 101 wieltjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                    Dag iedereen! Ik vroeg me af of er ergens een kalender te vinden is met een overzicht van alle wielertoertochten? Ik vind er niet zo gemakkelijk een :s
                    heb je hier iets aan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                      Jazeker, dankuwel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                        Jazeker, dankuwel!
                        op de site van vwb is ook een kalender: www.vlaamsewielrijdersbond.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ja plakken natuurlijk. Ik steek 8 bar en dat gaat prima hoor.
                          Die van mijn gewone fiets is al 10 jeer geplakt, van de koersfiets steek ik altijd een nieuwe. Heb altijd schrik dat je met zo'n dunnen bandjes daar een bubbel krijgt.

En dat is nu de kost ook niet he ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Die van mijn gewone fiets is al 10 jeer geplakt, van de koersfiets steek ik altijd een nieuwe. Heb altijd schrik dat je met zo'n dunnen bandjes daar een bubbel krijgt.

En dat is nu de kost ook niet he ...
                            Al een geluk dat je daar die smiley bij gezet hebt.

Comment

• Vandaag geopereerd aan beide knieën. De patellapees is losser gemaakt, er stond nu te veel spanning op waardoor ik zeer kreeg. Een 10-tal dagen rustig aan doen en dan mag ik beginnen revalideren. 4 tot 6 weken. Hopelijk is de miserie nu gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Vandaag geopereerd aan beide knieën. De patellapees is losser gemaakt, er stond nu te veel spanning op waardoor ik zeer kreeg. Een 10-tal dagen rustig aan doen en dan mag ik beginnen revalideren. 4 tot 6 weken. Hopelijk is de miserie nu gedaan.
                                Veel succes met de revalidatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Veel succes met de revalidatie.
                                  Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                    Vandaag geopereerd aan beide knieën. De patellapees is losser gemaakt, er stond nu te veel spanning op waardoor ik zeer kreeg. Een 10-tal dagen rustig aan doen en dan mag ik beginnen revalideren. 4 tot 6 weken. Hopelijk is de miserie nu gedaan.
                                    Beste periode van het jaar om het iets rustiger aan te doen. Veel succes met de revalidatie.

Comment

• Toevalligerwijs een nieuw merk ontdekt, Renovo

Why wood?

We chose wood not because it's different, not because it's sustainable, but simply because we believe its engineering properties suit the requirements of most bicycle applications better than any other material. The performance of wood in applications more structurally demanding than bicycles has been well proven over many years. The most successful fighter bomber of WWII was the all-wood 400 mph British Mosquito, of which some 7500 were built. The all-wood unlimited hydroplanes Slo Mo Shun, Miss Budweiser and their brethren pounded through the water at well over 150 mph for many years through the '70s, and the fastest unlimited hydroplane ever at 511 mph is all-wood.

But over the years, wood in high performance applications has mostly been replaced by metals and plastics because wood is far more costly to work with. Designing is difficult because it's properties vary among species, and woodworking is demanding and difficult, so mass production is generally a non-starter. But where production is limited, and the properties of wood are matched to the product, it is difficult to surpass.

Comment

• Ze hebben oa nog een MTB en TT fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Beste periode van het jaar om het iets rustiger aan te doen. Veel succes met de revalidatie.
                                          Bedankt

Inderdaad en half november heb ik enkele proef-examens dus zou ik toch minder getraind hebben.

Comment

Working...
                                          X