Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lak, wat is dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Lak, wat is dat ?
      Dat is hier ook het issue niet..'t Is gewoon een zielig excuus..Nu, ik laat het daar niet bij, er wordt in Hoboken gekeken nu. Als ze in Antwerpen nog de Hollanders ni meer kunnen aftroeven, gaat het echt slecht met Crack'ndale..

Zo zie je maar, een merk leer je pas kennen in geval van problemen. En wat blijkt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        Allee hop, nieuws van Cannondale omtrent de garantie voor de Six13.

Volgens hun is de schade alleen cosmetisch, dus lakschade, garantie beperking tot 2 jaar na aankoop. Dus val ik daar onder het crash replacement program als gunst vanwege hun, waardoor ik een CAAD10 frame zou krijgen voor de 'luttele' prijs van 549 euro (klantenprijs, ik ken de dealerprijs intussen ook).
        Feit is dat het niet alleen een lakprobleem betreft, maar dat is moeilijk te zien op foto. De buizen bewegen effectief ten opzichte van mekaar, dus het argument van de lakschade veeg ik zowieso van tafel bij een check door C'dale.

Bovendien, ik heb helemaal geen interesse voor een CAAD10, hoewel dat zeer goede frames schijnen te zijn. Ik rijd nu niet met een CAAD, wel met een SIX13, daar hoort een Supersix voor in de plaats te komen, al dan niet in crash replacement programma.

Neem die levenslange garantie dus al maar met een flinke korrel zout. Als het effectief op een aanbod in crash replacement blijft, zal ik toch heel hard moeten nadenken of het nog een 'Crack'n Fail' wordt..

Ze hebben ook de historiek van het frame eens nagetrokken, en het blijkt dat ik een frame kocht wat een garantieframe was voor een dealer in Engeland. Dit is verkocht naar een officiele dealer in Duitsland, waar ik het kocht, en nu dus aangeboden voor garantie via België.

Dat Cannondale zijn dealernetwerk niet onder controle heeft, is niet mijn probleem en zal niet de oorzaak mogen zijn van een incorrecte garantie-afhandeling naar mij toe.
        Dit wordt ongetwijfeld vervolgd...

Mijn vertrouwen in Cannondale momenteel ?
        Is je dealer er ook van overtuigd dat die buizen tegenover mekaar bewegen, heeft 'ie dat ook gezien? Als dat zo is hebben jullie toch samen een sterk verhaal tegenover Cannondale, niet? Ik denk dat je dealer toch ook een heel belangrijke factor kan zijn in de afhandeling van de garantie. Je hebt het natuurlijk ook niet bij hem gekocht, misschien dat 'ie daardoor ook niet echt geneigd is de zaak wat te pushen? Ik heb weet van Cannondale garantiegevallen bij mijn dealer, en bij geen enkel (duidelijk!) garantiegeval heb ik problemen gehoord met een afhandeling. Kameraad van me heeft eens een optimo hardtail frame gebroken van een jaar of vier oud, en die had binnen een paar weken een nieuw frame. Je bent eerste eigenaar (en dat bewijs heb je vermoed ik, aankoopbewijs?) en als er ontegensprekelijk een bewijs is dat het frame schade heeft door een productiefout (en de Six13 is alom gekend voor een frame met fouten) en niet door een val of een andere abnormale impact. Dan kan je gewoon een nieuw frame eisen. En lukt dat niet, dan moet je juridische stappen ondernemen, hoe drastisch dat ook klinkt. Een supersix zou zeker een evenwaardige vervanger zijn, alhoewel dat een CAAD10 ook echt wel een super frame is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Heel jammer, Kami.

Als ze nu al zo moeilijk gaan doen, dan hoop ik voor onze Jan dat het er in de toekomst niet alleen erger op wordt. Maar dat kan natuurlijk niet, volgens hem ...
          Beste, hou eens op met rond je heen te slaan met wartaal. Ik ben eerste eigenaar, wat gelijk is aan levenslange garantie. Heb je iets wat zegt dat het niet zo is? Neen? Hou die verzinseltjes en insinuaties, die je constant herhaalt, dan voor jezelf. Je maakt je stilaan oeverloos belachelijk met het (zeer recentelijk) constant afgeven op Cannondale. Nota bene, je favoriete fietsenmerk dan nog! Alle frames van het merk werden in het verleden door u bejubeld met alle lof van de wereld. De EVO verschijnt ten tonele en dat frame zal plots niet deugen. Ja zal, want jij hebt blijkbaar een glazen bol die zegt dat het fout gaat aflopen met dit nieuwe frame. Die 'zal' maakt uw uitlatingen trouwens nog belachelijker dan ze al zijn. Hou die afgunst en nijd voor jezelf, beta.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Het zou wel jammer zijn moest het merk binnen een paar jaar een pak aan populariteit hebben ingeboet door dergelijke fratsen. Nu, mss volgen er nog wel merken, want Cannondale is nu ook niet het enige merk dat voor erg lichte frames gaat, maar laat ons toch maar hopen van niet. Iets zegt mij echter dat degelijkheid weer aan belang zal beginnen winnen. Met superlichte verende voorvorken, was het destijds ook snel gedaan (ik denk bv. aan een RS Mag 21 SL van 1000 gram, alhoewel een gewone goeie RS of Manitou destijds ook amper boven de 1300 gram uitkwam, zonder speciale ontwerpen).
          Jij kent blijkbaar de ware toedracht omtrent kami z'n frame...

Comment

• Enfin, ik heb vandaag een 4ZA cirrus pro stuurpen op de kop kunnen tikken voor 40 euro. Heel mooi vind ik, met een rood geanodiseerde clamp. En uit gefreesd en koud gesmeed aluminium. Komt uit een nieuwe fiets en kost normaal tussen de 80 en 90 euro. Ik moet wel eens dringend m'n vork gaan inkorten, die hoop spacers er bovenop zijn echt geen zicht. Maar dat zal pas gebeuren na een lange testrit. Kwestie van zeker te zijn.
            Bij het totaalzicht heb ik de 'spacertoren' weggeshopt. De Cannondale drinkbushoudertjes staan er ondertussen ook op. Ik vind ze echter niet al te stevig aanvoelen en de klemming voor de drinkbus zit wat laag, klemt dus niet goed in de holte van de drinkbus. Afwachten wat dat in de praktijk gaat geven.

Niet meteen belangrijk die grammetjes, maar nu ik de stuurpennen toch allemaal los in de hand had was het wel eens interessant om ze eens te wegen.

De Easton EA70 110 mm (van de Colnago): 162 gr.
            De FSA SL-K 90 mm: 147,5 gr.
            De 4ZA Cirrus Pro 120 mm: 130 gr.

Conclusie: de langste weegt 't minste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Beste, hou eens op met rond je heen te slaan met wartaal. Ik ben eerste eigenaar, wat gelijk is aan levenslange garantie. Heb je iets wat zegt dat het niet zo is? Neen? Hou die verzinseltjes en insinuaties, die je constant herhaalt, dan voor jezelf. Je maakt je stilaan oeverloos belachelijk met het (zeer recentelijk) constant afgeven op Cannondale. Nota bene, je favoriete fietsenmerk dan nog! Alle frames van het merk werden in het verleden door u bejubeld met alle lof van de wereld. De EVO verschijnt ten tonele en dat frame zal plots niet deugen. Ja zal, want jij hebt blijkbaar een glazen bol die zegt dat het fout gaat aflopen met dit nieuwe frame. Die 'zal' maakt uw uitlatingen trouwens nog belachelijker dan ze al zijn. Hou die afgunst en nijd voor jezelf, beta.

Jij kent blijkbaar de ware toedracht omtrent kami z'n frame...
              Dag Jantje. Wie slaat er hier wild om zich heen? En waarom zou ik afgunstig zijn? Ik denk dat genoeg leuke fietsjes staan heb. Zeker als je er rekening mee houdt dat ik per jaar hooguit 25 % van het aantal kilometers bol, dat jij bolt. Zal trouwens nog goed doorgerekend zijn.
              Ik snap echt niet waarom ik jaloers zou zijn. Jij leest alleen wat je wil lezen, Kwakkel. Ik ga het niet nog eens allemaal herhalen.

Nog één keertje voor Jantje: ik ben al jaren Cannondale-fan, maar niet op de manier waarop ze nu bezig zijn. Ik heb het al gezegd: dit spelletje kan niet blijven duren. Of denk je dat Kamikaze de enige is die met die bijnaampjes voor Cannondale komt aandraven?
              Wat jij doet, mijn beste, is je kop in het zand steken. Ik zei het al: vroeger bood Cannondale levenslange garantie. Sinds een aantal jaar is dat enkel voor de eerste eigenaar. En ik heb de indruk dat ze meer achterpoortjes zoeken. Ze moeten ook wel hé. Jij denkt trouwens toch niet dat je een nieuw frame zal krijgen als duidelijk is dat een valpartij de aanleiding van schade is? En reken maar van yes dat die carbon framepjes van tegenwoordig iets makkelijker zullen breken.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Dag Jantje. Wie slaat er hier wild om zich heen? En waarom zou ik afgunstig zijn? Ik denk dat genoeg leuke fietsjes staan heb. Zeker als je er rekening mee houdt dat ik per jaar hooguit 25 % van het aantal kilometers bol, dat jij bolt. Zal trouwens nog goed doorgerekend zijn.
                Ik snap echt niet waarom ik jaloers zou zijn. Jij leest alleen wat je wil lezen, Kwakkel. Ik ga het niet nog eens allemaal herhalen.

Nog één keertje voor Jantje: ik ben al jaren Cannondale-fan, maar niet op de manier waarop ze nu bezig zijn. Ik heb het al gezegd: dit spelletje kan niet blijven duren. Of denk je dat Kamikaze de enige is die met die bijnaampjes voor Cannondale komt aandraven?
                Wat jij doet, mijn beste, is je kop in het zand steken. Ik zei het al: vroeger bood Cannondale levenslange garantie. Sinds een aantal jaar is dat enkel voor de eerste eigenaar. En ik heb de indruk dat ze meer achterpoortjes zoeken. Ze moeten ook wel hé. Jij denkt trouwens toch niet dat je een nieuw frame zal krijgen als duidelijk is dat een valpartij de aanleiding van schade is? En reken maar van yes dat die carbon framepjes van tegenwoordig iets makkelijker zullen breken.
                En we blijven aan wishful thinking doen en we blijven veronderstellingen aanhalen.

Levenslange garantie is bij mijn weten altijd voor de eerste eigenaar geweest. Of heb ik ergens iets gemist, sinds welk jaar is dat niet meer? Linkje, scan,...? Nu, het ging hier over mijn EVO, en ik ben per toeval eerste eigenaar moest je 't nog niet weten.
                Enfin, nogal logisch dat je na een valpartij geen nieuw frame krijgt. Als gij uw auto ineen vlamt na 2 dagen, krijg je dan misschien een nieuwe in garantie? Nog iets te zien in die glazen bol van u, vriendelijke jongen?

Comment

Bercki misschien?

Comment

En we blijven aan wishful thinking doen en we blijven veronderstellingen aanhalen.

Levenslange garantie is bij mijn weten altijd voor de eerste eigenaar geweest. Of heb ik ergens iets gemist, sinds welk jaar is dat niet meer? Linkje, scan,...? Nu, het ging hier over mijn EVO, en ik ben per toeval eerste eigenaar moest je 't nog niet weten.
                    Enfin, nogal logisch dat je na een valpartij geen nieuw frame krijgt. Als gij uw auto ineen vlamt na 2 dagen, krijg je dan misschien een nieuwe in garantie? Nog iets te zien in die glazen bol van u, vriendelijke jongen?
                    Jantje, ik zei dat dergelijk licht carbon materiaal sneller zal breken dan veel andere frames. Daar sta je dan met je "als het breekt, is het door een constructiefout en dus zal het vervangen worden"-redenering. En reken maar dat ze die redenering ook zullen doortrekken als je frame bij de minste val breekt door een constructiefout. Enfin, ik wens het u totaal niet toe, maar ik sta wel heel kritisch tegenover de evolutie. Idem naar de duurzaamheid van erg licht spul toe. Vroeger al ervaring op gedaan met heel kwalitatief licht spul, en zo gaat dat nu eenmaal. Een deftige impact en kapot. Zelfs zonder constructiefout. Nogmaals, hopelijk hoef jij het niét te ervaren.

Uw toontje is trouwens best kinderachtig. Jij zoekt overal een persoonlijke aanval achter, terwijl je al jàren weet dat ik zo denk.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Jantje, ik zei dat dergelijk licht carbon materiaal sneller zal breken dan veel andere frames. Daar sta je dan met je "als het breekt, is het door een constructiefout en dus zal het vervangen worden"-redenering. En reken maar dat ze die redenering ook zullen doortrekken als je frame bij de minste val breekt door een constructiefout. Enfin, ik wens het u totaal niet toe, maar ik sta wel heel kritisch tegenover de evolutie. Idem naar de duurzaamheid van erg licht spul toe. Vroeger al ervaring op gedaan met heel kwalitatief licht spul, en zo gaat dat nu eenmaal. Een deftige impact en kapot. Zelfs zonder constructiefout. Nogmaals, hopelijk hoef jij het niét te ervaren.

Uw toontje is trouwens best kinderachtig. Jij zoekt overal een persoonlijke aanval achter, terwijl je al jàren weet dat ik zo denk.
                      Vetgedrukte = veronderstellingen en vriendelijkheid. Of... beta ten top!!
                      Nu, ik weet dat je goed bent in woorden die gezegd zijn geweest in een andere vorm te herformuleren. Flauwe manier van werken trouwens, maar dat even terzijde. Mijn redenering was niet: "Als het breekt, is het door een constructiefout en dus zal het vervangen worden". Maar wel: "Als het breekt, en het is te wijten aan een constructiefout, dan zal het vervangen worden". Klein verschil in zinsbouw, maar wel een groot verschil in betekenis.

Eneuh, geen linkje naar die veranderde garantievoorwaarden? Nee? ... Dacht het al.

Enfin, al een geluk dat jij nog een robuuste, sterke, zware en super degelijke taurine hebt hé.

Comment

Vetgedrukte = veronderstellingen en vriendelijkheid. Of... beta ten top!!
                        Nu, ik weet dat je goed bent in woorden die gezegd zijn geweest in een andere vorm te herformuleren. Flauwe manier van werken trouwens, maar dat even terzijde. Mijn redenering was niet: "Als het breekt, is het door een constructiefout en dus zal het vervangen worden". Maar wel: "Als het breekt, en het is te wijten aan een constructiefout, dan zal het vervangen worden". Klein verschil in zinsbouw, maar wel een groot verschil in betekenis.

Eneuh, geen linkje naar die veranderde garantievoorwaarden? Nee? ... Dacht het al.

Enfin, al een geluk dat jij nog een robuuste, sterke, zware en super degelijke taurine hebt hé.
                        Taurinetje zal ook geen voorbeeldje zijn van extreme duurzaamheid, maar vermoedelijk zal het risicotje ietsje geringer zijn dan met een carbon framepje dat sowieso ontworpen werd in functie het gewichtje.
                        Voor rest herleest Jantje best nog eens alles wat Betatje gezegd heeft, kwestie dat die laatste niet alles nog een vijfde keer moet herformuleren opdat Jantje alles begrepen zou hebben.
                        Wat de garantie betreft heeft Betatje er eens het oudste cataloogje uit zijn collectie bij gehaald. Daar staat volgend tekstje in:
                        "Cannondale Garantie. Wij zijn trots elk Cannondale frame te kunnen voorzien van een levenslange garantie op constructiefouten, daar vallen slijtage en beschadiging echter niet onder. Bij gebleken fabrieksfouten in het frame zal deze gerepareerd worden of worden vervangen door een vergelijkbaar Cannondale frame zonder verdere kosten voor de eigenaar, na overleg (sic) van aankoopbewijs. Voor onderdelen en componenten niet gemaakt door Cannondale geldt de garantie die de producent c.q. fabriek heeft gegeven. Cannondale kleding en accessoires zijn op dezelfde wijze gegarandeerd op constructiefouten, dus niet op slijtage en beschadiging. De garantie dekt geen gevallen die als oorzaak bijv. bruut geweld hebben, in andere gevallen het ter beoordeling van Cannondale. Garantieclaims moeten door een geautorisieerde Cannondaledealer worden verwerkt."
                        Misschien heeft Jantje ook cataloogjes (als rasechte merkfan) en kan hij zelf eens opzoeken wanneer men het juist beginnen hebben is over de eerste eigenaar.
                        Als Jantje lief is zal Betatje één der komende daagjes een fotootje posten van bovenvermeld tekstje, al kan gevreesd worden dat Jantje het er zelfs dan niet bij zal laten en geducht met de armpjes zwaaiend van zich af zal bijten om toch maar niet zijn ongelijk te moeten toegeven. Kwestie van zijn reputatietje nog maar eens dik in de verf te zetten.
                        En nu gaat Betatje slapen. Dag, Jantje.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Taurinetje zal ook geen voorbeeldje zijn van extreme duurzaamheid, maar vermoedelijk zal het risicotje ietsje geringer zijn dan met een carbon framepje dat sowieso ontworpen werd in functie het gewichtje.
                          Aha, nu is het al vermoedelijk. Ik weet niet, met verouderde technieken zou dat wel eens even 'zwak' (of sterk) kunnen zijn, niet? En ja, da's waar, de taurine is nooit als lichtgewicht MTB frame door het leven gegaan.

Voor rest herleest Jantje best nog eens alles wat Betatje gezegd heeft, kwestie dat die laatste niet alles nog een vijfde keer moet herformuleren opdat Jantje alles begrepen zou hebben.
                          Wat de garantie betreft heeft Betatje er eens het oudste cataloogje uit zijn collectie bij gehaald. Daar staat volgend tekstje in:
                          "Cannondale Garantie. Wij zijn trots elk Cannondale frame te kunnen voorzien van een levenslange garantie op constructiefouten, daar vallen slijtage en beschadiging echter niet onder. Bij gebleken fabrieksfouten in het frame zal deze gerepareerd worden of worden vervangen door een vergelijkbaar Cannondale frame zonder verdere kosten voor de eigenaar, na overleg (sic) van aankoopbewijs. Voor onderdelen en componenten niet gemaakt door Cannondale geldt de garantie die de producent c.q. fabriek heeft gegeven. Cannondale kleding en accessoires zijn op dezelfde wijze gegarandeerd op constructiefouten, dus niet op slijtage en beschadiging. De garantie dekt geen gevallen die als oorzaak bijv. bruut geweld hebben, in andere gevallen het ter beoordeling van Cannondale. Garantieclaims moeten door een geautorisieerde Cannondaledealer worden verwerkt."
                          Buiten dat 'eerste eigenaar' niet expliciet vernoemd wordt, zie ik geen verschillen met de voorwaarden nu. Aankoopbewijs noodzakelijk (of eerste eigenaar), geen slijtage en beschadiging,... . En nee, aankoopbewijzen moet je niet doorgeven aan een koper. Vraag dat maar eens aan een dealer. En da's altijd zo geweest.

Misschien heeft Jantje ook cataloogjes (als rasechte merkfan) en kan hij zelf eens opzoeken wanneer men het juist beginnen hebben is over de eerste eigenaar.
                          Als Jantje lief is zal Betatje één der komende daagjes een fotootje posten van bovenvermeld tekstje, al kan gevreesd worden dat Jantje het er zelfs dan niet bij zal laten en geducht met de armpjes zwaaiend van zich af zal bijten om toch maar niet zijn ongelijk te moeten toegeven. Kwestie van zijn reputatietje nog maar eens dik in de verf te zetten.
                          En nu gaat Betatje slapen. Dag, Jantje.
                          Heb jij aan de pillen gezeten? Van miserie misschien?
                          Euhm... hopelijk valt uw taurine niet onder die nieuwe 'eerste eigenaar garantie' hé, anders is 't een snel brekend frame.

Comment

Is je dealer er ook van overtuigd dat die buizen tegenover mekaar bewegen, heeft 'ie dat ook gezien? Als dat zo is hebben jullie toch samen een sterk verhaal tegenover Cannondale, niet? Ik denk dat je dealer toch ook een heel belangrijke factor kan zijn in de afhandeling van de garantie. Je hebt het natuurlijk ook niet bij hem gekocht, misschien dat 'ie daardoor ook niet echt geneigd is de zaak wat te pushen? Ik heb weet van Cannondale garantiegevallen bij mijn dealer, en bij geen enkel (duidelijk!) garantiegeval heb ik problemen gehoord met een afhandeling. Kameraad van me heeft eens een optimo hardtail frame gebroken van een jaar of vier oud, en die had binnen een paar weken een nieuw frame. Je bent eerste eigenaar (en dat bewijs heb je vermoed ik, aankoopbewijs?) en als er ontegensprekelijk een bewijs is dat het frame schade heeft door een productiefout (en de Six13 is alom gekend voor een frame met fouten) en niet door een val of een andere abnormale impact. Dan kan je gewoon een nieuw frame eisen. En lukt dat niet, dan moet je juridische stappen ondernemen, hoe drastisch dat ook klinkt. Een supersix zou zeker een evenwaardige vervanger zijn, alhoewel dat een CAAD10 ook echt wel een super frame is.
                            Jakkel, ik ga het nog even afwachten, het is nog maar de eerste correspondentie. Ik ben idd eerste eigenaar, met factuur, geen andere schade, nooit mee gevallen. Cannondale moet voor mijn part maar eens komen kijken. Six13 is idd gekend voor zijn fouten. Supersix draagt mijn voorkeur weg, maar als het echt niet anders kan, kan een CAAD10 voor mijn part ook. Ik zie er goeie recenties van, alleen het wegfilteren van kleine schokken zou ik wel missen.
                            Effe afwachten dit is nog maar het begin.
                            De buizen bewegen wel degelijk, er is een duidelijke rand te voelen tussen de alu en carbon buis. Er zit ook een 'krak' op. Je hoort een krak als je aan het stuur trekt, en dat komt wel degelijk van het frame. Maar ondertussen rijd ik er nog mee en wordt het alleen erger...Ze mogen gerust komen kijken, ik doe er niks mis mee.
                            De dealer in kwestie is degene waar ik ook mijn wielen laat maken, waar ik de Taurine heb gekocht, de Speeder, talloze onderdelen, kledij, ... Het zou me sterk verbazen dat hij er geen moeite voor doet...Ik heb er alles bijeen al wel enkele Supersix Evo's gekocht..

Comment

• De 2 jaar garantie die er maar gelden op de lak, worden overigens ook alleen op de website vermeld. De kleine lettertjes..
                              Ik had dit dadelijk moeten aangeven bij Cannondale van zogauw het zich voordeed, maar ik kan me niet herinneren wanneer ik dit voor het eerst opmerkte.
                              't Is gewoon even afwachten voor ik mijn definitieve conclusies trek. Maar ik weet wel, nu al, dat ik nooit 549 euro geef voor een CAAD10. Als ze me een Supersix willen aanbieden, dat mag dan zelfs voor iets meer zijn, zal ik eerder geneigd zijn dat te doen.

Ni vergeten, ik heb hier al een Sram Force BB30 groep liggen. Die zet je niet op ieder frame, en de BB30 zijn eerder de high-end frames. Als ik dus Cannondale de rug draai, ben ik ook een hoop centen kwijt. Een goed carbon frame met BB30 bracket van een bekend merk voor 1000 euro, je mag beginnen zoeken. Vergeet het maar om dat te vinden via een officiële dealer.

Waar kan ik me wel bij vinden, een Supersix frame voor minder of rond de 1000 euro. Da's een realistische prijs denk ik. Da's waar ik rekening mee hou, maar het mag goedkoper/beter opgelost worden natuurlijk.

Ik ga me niet moeien in de discussie over de betrouwbaarheid van de EVO, maar ik blijf bij wat ik heb geschreven. Ik heb persoonlijk, ikke dus, zelf, op een evo frame gestaan wat tussen 2 hopen palletten lag. En zelfs wat gesprongen voor zover mogelijk. Ze kozen mij omdat ik de grootste en zwaarste was van de mensen aanwezig. Het frame kreeg spontaan applaus.
                              Wat dat wil zeggen naar duurzaamheid, weet ik niet, maar er bestaan in die prijscategorie geen slechte frames meer. Net zoals je geen slechte auto's vindt in de hogere prijsklasses. Beter kan altijd, maar er is zoiets als voorkeur.

Ik ga mijn Taurine ook niet verkopen als de garantieregeling tegenvalt. Dat blijft een hele goeie fiets.

Je moet zo'n garantiegevallen 1 per 1 bekijken. Wie behandelt de aanvraag vanuit Oldenzaal, hoe duidelijk zijn de foto's, ...
                              Nu al moord en brand schreeuwen gaat niet helpen, en afwachten is de boodschap. Eerste stap zal sowieso zijn dat iemand van Cannondale naar de fiets komt kijken, dan zien we wel verder.

Comment

• Jantje, ik heb nooit gezegd dat een Taurine met absolute zekerheid sterker is, maar gezien het soort gebruik en het bijna twee keer zo hoge gewicht, is het waarschijnlijk. Al meermaals gezegd. Jantje begrijpt de dingen niet zo snel. :-)
                                Voorlegging van de factuur kan ook door iemand anders. It happens all the time. Linkje dat dat illegaal is? ;-)

Sent from Beta's phone.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Genoeg !!

Comment

• Ik ben blijkbaar niet de enige met een trage garantie regeling :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Genoeg !!
                                      Snel doorscrollen helpt

Wie fietst buiten bij -7°C ?? Ik ga morgen namiddag toch eens een toerke doen, maar 't waait echt wel flink hier aan zee, niet echt uitnodigend ondanks de stralende zon...

Comment

• Is het eigenlijk mogelijk een 11speed Campagnolo achterderailleur te kombineren met een 11 speed Shimano cassette?
                                        Je vindt namelijk geen mtb naven met campa body.

Comment

• Vandaag een dik uur in de bos gaan rijden. -6 graden gemiddeld maar de gevoelstemperatuur lag stukken lager. Goede kledij gaat een heel eind maar uiteindelijk vind de kou een weg

Comment

Working...
                                          X