Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou het toch erg zonde vinden om hetgeen ik heb opgebouwd nu teniet te laten gaan daar die pols.
Ik doe het niet erg graag op de rollen maar ga wel proberen het vol te houden zodat ik niet meteen eerst moet gaan opbouwen alvorens terug tegoei te kunnen rijden.
Ik heb een tacx bushido. Volledig draadloos en met sturing vanaf de pc. Op voorhand parcours opmaken, hellingsgraad instellen over x aantal kilometers, en eventueel een stukje video erop. Een uurtje, dan heb ik er genoeg van. Maar dat probeer ik nu 2 keer per week te doen, omdat buiten fietsen door omstandigheden en tijdsgebrek niet dadelijk lukt. Nachtrijden is niet echt een optie nu.
Super! Als het dan ook nog eens droog is kan ik misschien eindelijk de EVO eens gaan testen. Ik kan 'm al bijna gaan afstoffen.
Nog altijd niet echt mee gaan rijden ? Gewacht tot het zout weggespoeld is ?
Zout kan ik snappen maar voor regen blijf ik niet thuis, ook niet met een nieuw masjien..
Nog altijd niet echt mee gaan rijden ? Gewacht tot het zout weggespoeld is ?
Zout kan ik snappen maar voor regen blijf ik niet thuis, ook niet met een nieuw masjien..
Wanneer zou ik daar mee kunnen gaan rijden hebben? Eerst was 'm nog niet af, en tegen dat 'm af was is t' beginnen sneeuwen. Nu ligt er trouwens nog zout op de baan. Voor regen blijf ik ook niet thuis, ik heb trouwens enkele vlagen te verteren gekregen. Maar ik heb nog een Colnago koersfiets en een MTB hé. Mountainbike om mee op de weg te rijden is trouwens best aan te raden nu, de fietspaden liggen er super slecht bij. Steentjes, zout en vuiligheid met hopen. Je moest m'n fiets eens zien na die 82 km's. Niet normaal hoor.
Nog tijd genoeg om de EVO echt te testen.
Wanneer zou ik daar mee kunnen gaan rijden hebben? Eerst was 'm nog niet af, en tegen dat 'm af was is t' beginnen sneeuwen. Nu ligt er trouwens nog zout op de baan. Voor regen blijf ik ook niet thuis, ik heb trouwens enkele vlagen te verteren gekregen. Maar ik heb nog een Colnago koersfiets en een MTB hé. Mountainbike om mee op de weg te rijden is trouwens best aan te raden nu, de fietspaden liggen er super slecht bij. Steentjes, zout en vuiligheid met hopen. Je moest m'n fiets eens zien na die 82 km's. Niet normaal hoor.
Nog tijd genoeg om de EVO echt te testen.
Ik heb er, en het is idd saai, maar in de week is't voor mij de enigste mogelijkheid om wat te kunnen rijden.
Meestal laat thuis, en geen goesting om in den donkere te gaan rijden.
voorlopig blijft de koersfiets op de rollen staan en rijd ik in't weekend met de mtb tot de dagen lengen.
Heb dat ook al regelmatig overwogen, maar nog nooit gekocht. Is dat ook niet slecht voor wielen/banden?
Heb ook al eens zitten kijken voor losse rollen, maar vraagt dat niet heel wat gewenning? En hoe kruip je daar dan in hemelsnaam op?
Rollen waar je achterwiel vast in zit, zijn niet bijster goed voor je frame e.d. Tenslotte zet je kracht, maar kan je fiets niet bewegen. Alles plooit dus iets meer dan op de weg. Niet dat je frame er kapot van zal gaan hoor, maar in sé is het niet goed. Je kan trouwens speciale banden kopen om op rollen te rijden, maar dan heb je uiteraard ook best een achterwiel op overschot.
Losse rollen zijn uiteraard beter inzake de krachten die je op de fiets uitoefent. Nadeel daarvan is dat je niet zomaar eventjes recht kan gaan staan omdat je fiets dan de neiging heeft over de rollen te schieten. Niet echt handig. Tacx heeft nu wel losse rollen waarbij je wel recht op de trappers van je fiets kan gaan staan. Kost natuurlijk wel iets meer. Rond de 200 €, dacht ik.
Bwuah, ik heb een apart wiel en leg daar mijn oude bandjes op. Ondertussen heb ik toch al bijna 3j mijnen Tacx en hem is nog niet kapot. Mijne Elite daarentegen was na 6maand kapot
Mijne Koga houdt dat ook nog steeds uit en het is niet dat ik normaal doe (paar keer al omver gevallen ) en rechtstaan gaat ook
Bwuah, ik heb een apart wiel en leg daar mijn oude bandjes op. Ondertussen heb ik toch al bijna 3j mijnen Tacx en hem is nog niet kapot. Mijne Elite daarentegen was na 6maand kapot
Mijne Koga houdt dat ook nog steeds uit en het is niet dat ik normaal doe (paar keer al omver gevallen ) en rechtstaan gaat ook
Tuurlijk gaat rechtstaan met je achterwiel vast (dat je bedoel je toch?).
Comment