Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals afgesproken 320 euro. Ze hebben zich uitvoerig ge-excuseerd en ook de Hi-Mod upgrade is in dat kader. Het resultaat mag er zeker zijn, het is een hele mooie fiets die in de garage staat, maar de weg ernaartoe is verre van goeie reclame.
Er blijven een heel pak garanties openstaan, en de vervanging van een Supersix Evo wordt momenteel opgevangen in modeljaar '13. Idd, je moet dus tot december wachten als je nu een probleem krijgt met de Evo.
Ik verzin dit niet, dit is een concreet geval wat openstaat. Een Scalpel is eind mei tot dusver.
Voorlopig maak ik me er geen zorgen in, en ik zou dergelijk lange periode niet aanvaarden, dan moeten ze maar een uit de winkel halen. Maar het maakt mij wel een voorzichtigere rijder met het nieuwe frame.
Akkoord, intussen rijd ik toch maar mooi met een Hi-Mod en de verandering van kleur is voor mij een uiterst goeie zaak.
Op 6,9 kilo staat hij nu, nog zonder Notubes. Die komen er binnenkort wel aan zeker ? De Vittoria Open Corsa zijn zeer moeilijk te monteren op de DTSwiss velgen.
Morgen eens testen, maten instellen. Ik doe mijn best voor een foto.
Uiteindelijk toch een goede deal dus. Al had het inderdaad wel allemaal wat gemakkelijker en sneller mogen gegaan zijn. En nu maar hopen da'k de EVO niet in gort rijd.
Uiteindelijk toch een goede deal dus. Al had het inderdaad wel allemaal wat gemakkelijker en sneller mogen gegaan zijn. En nu maar hopen da'k de EVO niet in gort rijd.
Dat is idd de conclusie.
Zijt er voorzichtig mee.
Overigens, garantie en crash replacement, da's dezelfde voorraad he
Ik ga proberen seffes een foto te posten.
Dat is idd de conclusie.
Zijt er voorzichtig mee.
Overigens, garantie en crash replacement, da's dezelfde voorraad he
Ik ga proberen seffes een foto te posten.
Ik ga er niet voorzichtiger mee zijn dan met m'n andere fietsen hoor. Begin van de week nog een kasseistrook volle bak over gevlamd met de hoge cosmics erin, stuiteren dat het niet normaal meer is. Maar dat frame geeft geen echt geen krimp.... tot misschien ineens: "krak!".
Enfin, we zullen wel zien. Ik ben niet meteen een doemdenker op dat vlak.
Foto poging, het is druilerig weer.
De wielen veranderen nog, steekt wat af nu. De Notubes velgen zijn overwegend zwart.
Al bij al bevallen deze kleuren mij veel beter dan de teamkleuren, en HiMod is uiteraard mooi meegenomen.
Ik ben er tevreden mee.
Begin maar af te breken
Foto poging, het is druilerig weer.
De wielen veranderen nog, steekt wat af nu. De Notubes velgen zijn overwegend zwart.
Al bij al bevallen deze kleuren mij veel beter dan de teamkleuren, en HiMod is uiteraard mooi meegenomen.
Ik ben er tevreden mee.
Begin maar af te breken
Afbreken doe ik nooit. Iedereen zijn voorkeuren en smaken en daar valt niet over te discussiëren. Kleur valt best wel mee vind ik, een collega van me heeft net dezelfde. Het oogt allemaal wat discreet, maar daar kan je met wat gekleurde geanodiseerde dingetjes al snel iets van anders van maken. Maar ik weet ook dat je fan bent van een discreet uiterlijk, dus... . Wielen zullen best wel heel goede wielen zijn, puur op uiterlijk vlak zijn ze echter ook helemaal m'n ding niet (kleur, dunne spaakjes,...). SRAM Force groep is bijzonder mooi vind ik. En extreem grote frames ogen ook niet onmiddellijk erg mooi, maar daar kan je natuurlijk moeilijk onderuit. Enfin, in het geheel bekeken vind ik 'm best wel geslaagd! Veel plezier ermee.
Afbreken doe ik nooit. Iedereen zijn voorkeuren en smaken en daar valt niet over te discussiëren. Kleur valt best wel mee vind ik, een collega van me heeft net dezelfde. Het oogt allemaal wat discreet, maar daar kan je met wat gekleurde geanodiseerde dingetjes al snel iets van anders van maken. Maar ik weet ook dat je fan bent van een discreet uiterlijk, dus... . Wielen zullen best wel heel goede wielen zijn, puur op uiterlijk vlak zijn ze echter ook helemaal m'n ding niet (kleur, dunne spaakjes,...). SRAM Force groep is bijzonder mooi vind ik. En extreem grote frames ogen ook niet onmiddellijk erg mooi, maar daar kan je natuurlijk moeilijk onderuit. Enfin, in het geheel bekeken vind ik 'm best wel geslaagd! Veel plezier ermee.
Jij had de teamkleuren mooier gevonden waarschijnlijk. Ik niet. Voor mijn part was de fiets volledig zwart. Gekleurde accenten, misschien later, ik zit er niet dadelijk op te wachten. De wielen zijn binnenkort ook anders.
Misschien moet ik er de Fulcrums 1 eens onder zetten, en zien wat dat geeft. 't Zal er in ieder geval mooier uitzien.
Andere keer. Als het zover komt, maak ik nog wel eens een nieuwe foto.
Dit moet gewoon beter rijden dan de Six13. Moet lukken.
Merci voor de comment.
Headtube is iets stijver, en verder veert de Evo beter.
De dikke buizen van de Himod zijn wat verdund, met gewichtswinst tot gevolg en de EVO was geboren.
De HiMod die ik heb gekregen, is geproduceerd in september 2011.
Op weightweenies zitten er zelfs exemplaren die hun frame ontlakken met Carbolift, om wat gewicht te besparen. Dat je daarbij je garantie verliest, is blijkbaar bijzaak.
Het kan nochtans meevallen met die garantie
Als je er maar genoeg voor doet
Headtube is iets stijver, en verder veert de Evo beter.
De dikke buizen van de Himod zijn wat verdund, met gewichtswinst tot gevolg en de EVO was geboren.
Dat artikel is wel de blurp van Cannondale zelf. Onnodig te vertellen dat ze zeggen wat ze willen zolang er geen onafhankelijke tests gebeurd zijn.
World's Finest Bicycles, Components and Rental Bikes in Tucson, Arizona. Home of the World Famous Shootout. Retail Store Hours: M-F 9:00 AM - 6:00 PM Sat: 9:00 AM - 5:00 PM Sun: Closed
World's Finest Bicycles, Components and Rental Bikes in Tucson, Arizona. Home of the World Famous Shootout. Retail Store Hours: M-F 9:00 AM - 6:00 PM Sat: 9:00 AM - 5:00 PM Sun: Closed
Sub 8 pounds , dat is dus minder dan 3.6kg? scary
Best wel vet zo'n Litespeed Ghisallo frame. 770 gr. voor een 54.
Ik denk wel dat zoiets zalig bolt. Maar wat kost dat grapje?
litespeed.nl is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan. Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het gemaakt is om echt ver mee te rijden.
Meen je dat??
Echt extreem licht is het nu ook niet hé, enfin, voor een tita frame waarschijnlijk wel? Een EVO weegt nog een dikke 70 gr. minder, maar da's dan wel carbon natuurlijk...
Comment