120 km's vandaag. Een rit in Zeebrugge gereden, met z'n vijven waarvan drie coureurs erbij. Ik weet weer wat rap rijden is. Constant tussen de 33 en de 40 per uur gebold. M'n deel van de kop gedaan, maar op 't laatst was m'n pijp wel uit. Morgen rustdag....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
Pfff, ik wil morgenochtend gaan fietsen maar m'n vaste companion vertrekt naar Gran Canaria om te gaan trainen...
Alleen gaan fietsen dus maar moet dan nog eerst nog achter nieuwe MP3-oortjes, godmiljaar!
Ik ben van plan om rond 10u30 te vertrekken, is't dan al warm genoeg om in zomertenue te rijden of best nog arm- en beenstukken gebruiken? (Eerste rit van't jaar overigens...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPfff, ik wil morgenochtend gaan fietsen maar m'n vaste companion vertrekt naar Gran Canaria om te gaan trainen...
Alleen gaan fietsen dus maar moet dan nog eerst nog achter nieuwe MP3-oortjes, godmiljaar!
Ik ben van plan om rond 10u30 te vertrekken, is't dan al warm genoeg om in zomertenue te rijden of best nog arm- en beenstukken gebruiken? (Eerste rit van't jaar overigens...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZou ik me morgen tegen de zon moeten beschermen?
Het gaat weer heel snel met het weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPfff, ik wil morgenochtend gaan fietsen maar m'n vaste companion vertrekt naar Gran Canaria om te gaan trainen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk het wel. Ik gisteren in volle zon en woensdag ook. Twee keer vier uur. De streepjes op armen en benen zijn al wreed duidelijk zichtbaar.
Langste rit van het jaar (90km en 1185 hoogtemeters) met m'n 8.5kg lichte Hilset met hutchinson python air lights. Een goed bandje verdorie, zeker in deze droge omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTwas niet nodig, ben met lange broek en mouwen gaan rijden. Zo warm vond ik het eigenlijk toch niet, constant in en uit allerlei bossen en een gure oostenwind op de terugweg.
Langste rit van het jaar (90km en 1185 hoogtemeters) met m'n 8.5kg lichte Hilset met hutchinson python air lights. Een goed bandje verdorie, zeker in deze droge omstandigheden.
Comment
-
Heb er vandaag 125 gebold.
Via Herentals naar Aarschot om vaan daar naar Scherpenheuvel te rijden gevolgd door 'de poggio' in Diest.
Via averbode en bergom terug naar huis. Was leuk maar op het einde was het toch zwaar met de wind en 2 van de 4 die niet meer konden overnemen.
Comment
-
De langere (en enkele snellere) trainingen van de afgelopen twee weken beginnen hun vruchten af te werpen. Na een gedwongen rust dit weekend (werken), vandaag in m'n eentje op de kop 120 km's tegen 32.4 gemiddeld gereden. Laat het goede weer maar aanhouden... maar ik vrees ervoor.
Comment
-
Er staan nu een 1.050 km's op de EVO. Dat SRAM schakelen, het blijft onwennig. Zeker als 't allemaal wat sneller gaat en er wat gespeeld wordt met de nodige vermoeidheid erbij. Nog al te dikwijls schakel ik op terwijl ik af bedoelde.
Die hendel doorduwen om af te schakelen blijf ik dikwijls vergeten. De talloze jaren van campa schakelen geraken er maar niet uit.
Wel is bij de SRAM dat vervelende tweede hendeltje (van de campa op de handgreep) weg. En da's wreed positief!
Comment
-
Sram schakelen is wat wennen, maar het gaat wel vlotjes. Wat voor mijn part nog een verbetering zou zijn, is de indexering van het opschakelen. Nu tik je eentje af, of je duwt door om op te schakelen. Maar bij dat opschakelen zit je niet altijd perfect in je versnelling. Ook Shimano heeft dit niet, maar ik zou dit graag zien verschijnen bij Sram.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenSram schakelen is wat wennen, maar het gaat wel vlotjes. Wat voor mijn part nog een verbetering zou zijn, is de indexering van het opschakelen. Nu tik je eentje af, of je duwt door om op te schakelen. Maar bij dat opschakelen zit je niet altijd perfect in je versnelling. Ook Shimano heeft dit niet, maar ik zou dit graag zien verschijnen bij Sram.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenSram schakelen is wat wennen, maar het gaat wel vlotjes. Wat voor mijn part nog een verbetering zou zijn, is de indexering van het opschakelen. Nu tik je eentje af, of je duwt door om op te schakelen. Maar bij dat opschakelen zit je niet altijd perfect in je versnelling. Ook Shimano heeft dit niet, maar ik zou dit graag zien verschijnen bij Sram.
Nu, ik heb dat probleem niet met SRAM hoor. Zit altijd juist, af- of opschakelen.
Comment
-
En ik die altijd dacht dat alle ondernemers doodeerlijke mensen waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn ik die altijd dacht dat alle ondernemers doodeerlijke mensen waren.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rruptie_Merckx
Hij kan misschien 'uitlokking' claimen
Comment
Comment