Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
Dan kunnen ze wielen krijgen van de neutrale wagen al vergeten. Toch wel een risiko als je platvalt en het moet snel gaan. Ik weet eigenlijk niet of schijfremmen wel toegelaten zijn in wegwedstrijden. In de cross sinds dit seizoen inderdaad wel.
Dan kunnen ze wielen krijgen van de neutrale wagen al vergeten. Toch wel een risiko als je platvalt en het moet snel gaan. Ik weet eigenlijk niet of schijfremmen wel toegelaten zijn in wegwedstrijden. In de cross sinds dit seizoen inderdaad wel.
Daar zeg je al zoiets. Vermoedelijk is deze fiets gewoon eens getest geweest op de kasseien.
Als ik onderstaande foto zie, krijg ik toch ook zin in een hogere wielset. Frame is identiek, wielen zijn van Thorax of Kuiper.
Zo'n Kuiper setje van 38mm hoogte..Mja...
Als ik onderstaande foto zie, krijg ik toch ook zin in een hogere wielset. Frame is identiek, wielen zijn van Thorax of Kuiper.
Zo'n Kuiper setje van 38mm hoogte..Mja...
Denk eraan, zachter dan een Fulcrum 1 gaat dat niet bollen hé.
Comment