Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee weken terug ergens langs een Brugse vaart (vooraan rechts). En voor de mensen die bezorgd zijn om mijn gezondheid... met valhelm hé!

Comment

• Vanaf deze week terug elke dinsdag vlammen met het "groepke van de rotonde van gierle".

Ging lekker vandaag. Voelde me al terug beter dan zaterdag. 't komt in orde met de benen.

Distance 59,21 km | Time 1:42:05 | Speed 34,8 kph | Elevation 188 m

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Twee weken terug ergens langs een Brugse vaart (vooraan rechts). En voor de mensen die bezorgd zijn om mijn gezondheid... met valhelm hé!

Da's aan de Stinker en den Blinker..Of gewoon de Damse Vaart ? Tussen Sluis en Brugge ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Da's aan de Stinker en den Blinker..Of gewoon de Damse Vaart ? Tussen Sluis en Brugge ?
          Ik denk de Damse vaart, maar 'k ben niet zeker.

Comment

Ik denk de Damse vaart, maar 'k ben niet zeker.
            Denk het ook, anders had je regelmatig tussen de 2 waterlopen in gereden..

Comment

• Tom Boonen eergisteren voor het vertrek van de Scheldeprijs aan het MAS in Antwerpen. Naast hem Stijn Vandenbergh.

Comment

• Liquigas morgen op Cannondale fietsen met schijfremmen ? Op twitter gaan er foto's de ronde maar het zou ook fake kunnen zijn...

Comment

• Zie daar niet echt een voordeel aan. Dikkere tubes dat zal wel, en een iets langere wielbasis en vor sommigen een dubbel stuurlint .

Comment

• Normaal rijden die van Liquigas P-R met Synapse frames. Iets langere wielbasis en een langere balhoofdbuis.

Maar dit is de superX, het cyclocross frame van Cannondale met inderdaad schijfremmen. Benieuwd of ze daar ook werkelijk mee gaan rijden.

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Comment

• Dan kunnen ze wielen krijgen van de neutrale wagen al vergeten. Toch wel een risiko als je platvalt en het moet snel gaan. Ik weet eigenlijk niet of schijfremmen wel toegelaten zijn in wegwedstrijden. In de cross sinds dit seizoen inderdaad wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Dan kunnen ze wielen krijgen van de neutrale wagen al vergeten. Toch wel een risiko als je platvalt en het moet snel gaan. Ik weet eigenlijk niet of schijfremmen wel toegelaten zijn in wegwedstrijden. In de cross sinds dit seizoen inderdaad wel.
                        Daar zeg je al zoiets. Vermoedelijk is deze fiets gewoon eens getest geweest op de kasseien.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            En wat is hier de meerwaarde van 2x "righty" ?

Comment

• Meerwaarde is de juiste woordkeuze.
                              Denk dat het vooral om de looks gaat.
                              Vond het wel geslaagd voor een non-ti

Comment

• Als ik onderstaande foto zie, krijg ik toch ook zin in een hogere wielset. Frame is identiek, wielen zijn van Thorax of Kuiper.
                                Zo'n Kuiper setje van 38mm hoogte..Mja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Als ik onderstaande foto zie, krijg ik toch ook zin in een hogere wielset. Frame is identiek, wielen zijn van Thorax of Kuiper.
                                  Zo'n Kuiper setje van 38mm hoogte..Mja...
                                  Denk eraan, zachter dan een Fulcrum 1 gaat dat niet bollen hé.

Comment

• Is dit zadel geschikt voor op een racefiets of is dit een 'no-go'?

SD261W.jpg
                                    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                    2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                                      Is dit zadel geschikt voor op een racefiets of is dit een 'no-go'?

[ATTACH=CONFIG]89269[/ATTACH]
                                      Tuurlijk dat.

Comment

Tuurlijk dat.
                                        Ik dacht dat het meer iets voor mountainbike/crossfiets was.
                                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Mooi zadel. Helpt dat echt zo'n gat in't midden?
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X