Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na een jaar al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Na een jaar al?
      Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Benieuwd naar de 2013 MTB modellen. Ik wil stilaan gewoon iets nieuw.
      Een MTB dus.

Comment

• Dan zit je in het verkeerde topic verwarring te zaaien.

Comment

Dan zit je in het verkeerde topic verwarring te zaaien.
          Was een bijkomend (duidelijk) berichtje aan een wegfietstopic gerelateerde post. Om het ingewikkeld te maken zal ik het in 't vervolg in het MTB topic zetten... mierenneuker.

Comment

• ja ja ik geef het toe, had over het MTB woordjegekeken.

kwa kleuren vind ik ze wel redelijk sober, de modellen in jouw link. matzwart en zo, da's meer mijn richting uit

Comment

• Tour wordt opgeschrikt door dopingzaak.

Hopelijk blijft het bij dit geval... .

Comment

• Ah ja, het is rustdag, dus tijd voor wat dopingnieuws

Comment

ja ja ik geef het toe, had over het MTB woordjegekeken.

kwa kleuren vind ik ze wel redelijk sober, de modellen in jouw link. matzwart en zo, da's meer mijn richting uit
                  Ik vind die tweede er wel vet uitzien.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Tour wordt opgeschrikt door dopingzaak.

Hopelijk blijft het bij dit geval... .

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielr...io_aangehouden
                    Haha, opgeschrikt nog wel. Had iemand iets anders verwacht?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Hopelijk komt er nog iets met wat meer frisse kleuren bij. http://www.bikerumor.com/2012/07/04/2013-cannondale/

Benieuwd naar de 2013 MTB modellen. Ik wil stilaan gewoon iets nieuw.
                      Kijk, bij Cannondale verkiezen ze stilaan ook het zwart.. Goe bezig !

Comment

• En is er bij Dura Ace 2013 nu eindelijk een BB30 versie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Kijk, bij Cannondale verkiezen ze stilaan ook het zwart.. Goe bezig !
                          Wishful thinking.
                          't Is maar een preview van de 2013 modellen hé. Hier zie je bijvoorbeeld toch al andere dingen: http://www.bikerumor.com/2012/06/20/...-womens-bikes/

Maar zwart is natuurlijk nooit mis en is een gemakkelijk verkoopbare kleur, past immers bij alles. Niet iedereen die een rode clubtenue ofzo heeft is geneigd een licht groene fiets te kopen hé. En ook een fenomeen: mensen willen wel mooie fietsen, maar ze mogen vooral niet opvallen, net zoals in autoland (vooral in België toch). Saaie carrosseriekleurtjes op de baan à volonté, ook bij de dikke bakken (zwart, donker grijs, grijs, licht grijs,...).

Comment

• Een zwarte auto is gewoon mooi, imo. Een zwarte fiets zou ik niet zo snel kopen, zeker niet in het matzwart.
                            Ik vind het ook maar normaal dat een auto er minder kleurrijk uitziet dan een fiets.
                            Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Een zwarte auto is gewoon mooi, imo.
                              Da's mooi en zal ook nooit lelijk zijn. Omdat je met zwart niks mis kan doen... omdat het eigenlijk geen kleur is.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Een zwarte fiets zou ik niet zo snel kopen, zeker niet in het matzwart.
                              Ik vind het ook maar normaal dat een auto er minder kleurrijk uitziet dan een fiets.
                              Zo denken de meeste mensen inderdaad (vooral de Belgen). Enfin, 't is een stelling die ik nooit zal begrijpen.

Comment

• Jij rijdt toch ook met een blauwe wagen, en niet met een wit-groen-gele met rode accenten. Dat bedoelde ik met die laatste zin.
                                Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Jij rijdt toch ook met een blauwe wagen, en niet met een wit-groen-gele met rode accenten. Dat bedoelde ik met die laatste zin.
                                  En ik zeg gewoon dat mensen (vooral Belgen) gemakkelijk voor saaie (auto)kleuren kiezen. En dat je die lijn een beetje kan doortrekken naar de keuze in kleurtjes bij de fietsen. Ik heb inderdaad een blauwe wagen. Is de kleur die je het meest als 'kleur' kunt beschouwen bij de E91. De rest is nagenoeg allemaal saaie boel naar mijn mening. Moest rood ook in 't aanbod gezeten hebben, dan had ik een rode gehad.

Comment

• Ik vind mijne zwarte velo toch mooi:
                                    revelator_master_carbonmatt_og.jpg
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                      Ik vind mijne zwarte velo toch mooi:
                                      [ATTACH=CONFIG]90872[/ATTACH]
                                      Maar daar zit al fameus wat oranje in hé.

Comment

En ik zeg gewoon dat mensen (vooral Belgen) gemakkelijk voor saaie (auto)kleuren kiezen. En dat je die lijn een beetje kan doortrekken naar de keuze in kleurtjes bij de fietsen. Ik heb inderdaad een blauwe wagen. Is de kleur die je het meest als 'kleur' kunt beschouwen bij de E91. De rest is nagenoeg allemaal saaie boel naar mijn mening. Moest rood ook in 't aanbod gezeten hebben, dan had ik een rode gehad.
                                        Niet helemaal mee akkoord. Ik heb het voor zwarte wagens, maar mijn fietsen zijn daarom niet zwart of volledig wit. Het moet alleen geen kleurenkakafonie worden. Trouwens, de meeste mensen kiezen "racy" kleurtjes voor hun fiets (als dat kan), terwijl ze idd voor een "saaie" kleur voor de wagen kiezen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijne volgende fiets zou wel eens nen zwarte kunnen worden, maar volledig zwart
                                          Gewoon sober, gene show.

Kzou me eigenlijk nen kader moeten gaan kopen want 1 fiets is te weinig. Maja het kost geld
                                          Er is nu ergens nen stockverkoop van frames, het merk dat ik eigenlijk wil kopen maar ik wil mijn fietsenmaker ook iets gunnen. Diene werkt goed aan mijne fiets, heel voordelig enzo.

Liefst van al zou ik gewoon een goedkoop kader kopen want als ik nog eens val is't toch weer kapot.

Comment

Working...
                                          X