Oorspronkelijk geplaatst door GTX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGoed geredeneerd. Van de week nog met een elite zonder contract aan 't babbelen geweest. Die zei me nog dat de meeste renners niet met de duurste en lichtste frames rijden. Net omdat er van tijd wel eens gevallen wordt en die carbon frames nogal snel voor de vuilbak zijn dan.
Kheb mijne Massi kapot gekregen, +- 2000 euro de vuilbak in. Laten repareren doe ik niet, ik wil geen risico lopen om tijdens nen spurt op mijn gezicht te stuiken
Ook dat carbon, dikke commerce. Hetzelfste voor die wielen. Rij daar es mee in nen diepe put en ge kunt het weg zwieren. Ik koers niet graag met die Sonics. Khou die wel voor later, in TT's.
Ik zou gewoon een reservefiets moeten hebben om te kunnen trainen want mijn Koga is nog goed genoeg om mee te koersen. Dat ding is 5j oud maar die fiets blijft super.
Daarom dat ik ook met het gedacht speel om een tijdritkader te kopen, kan ik ook mee trainen zodat ik geen dagen verlies + ik leer zo'n ding dan tenminste onder de knie krijgen.
Volgend seizoen gaan we met de ploeg enkele rondes rijden dus een TT-fiets kan handig zijn. Maarja tis duur...
Als ik eens naar de fietsenmaker geraak, ga ik eens horen naar prijzen van zo'n dingen.
Comment
-
Om mee te koersen, moet je idd geen topmateriaal kopen. Een deftig aluminium frame en iets als een Ultegra er op, is goed genoeg.
Tenzij je budget groot genoeg is natuurlijk, maar dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk vind mijne zwarte velo toch mooi:
[ATTACH=CONFIG]90872[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenInderdaad, de meesten die met een duur kader rijden zijn nog jonge renners die nog niet vaak tegen den asfalt hebben gelegen. Maar als ge es valt, de kader moet daarvoor nog niet kapot zijn, kan je veel geld kwijt zijn. Shifters, zadel(als er carbon aan is) en achterderailleur zijn vaak kapot.
Kheb mijne Massi kapot gekregen, +- 2000 euro de vuilbak in. Laten repareren doe ik niet, ik wil geen risico lopen om tijdens nen spurt op mijn gezicht te stuiken
Ook dat carbon, dikke commerce. Hetzelfste voor die wielen. Rij daar es mee in nen diepe put en ge kunt het weg zwieren. Ik koers niet graag met die Sonics. Khou die wel voor later, in TT's.
Ik zou gewoon een reservefiets moeten hebben om te kunnen trainen want mijn Koga is nog goed genoeg om mee te koersen. Dat ding is 5j oud maar die fiets blijft super.
Daarom dat ik ook met het gedacht speel om een tijdritkader te kopen, kan ik ook mee trainen zodat ik geen dagen verlies + ik leer zo'n ding dan tenminste onder de knie krijgen.
Volgend seizoen gaan we met de ploeg enkele rondes rijden dus een TT-fiets kan handig zijn. Maarja tis duur...
Als ik eens naar de fietsenmaker geraak, ga ik eens horen naar prijzen van zo'n dingen.
Comment
-
Onze pa gaat morgen naar een occasie koersfiets kijken, een carbon kuota.
Volgens de verkoper 3 j oud en maar 1 seizoen op gereden.
10-speed ultegra met een triple.
Maar ik kan mij niet van het idee ontdoen als ik de foto's zie dat dat maar een 9-speed is, als mijn vermoeden klopt kan deze fiets nooit 3j zijn volgens mij, is dat niet geplaatst geweest tot 2006-2007 max of zo, daarna, alles 10-speed.
Of zit ik er helemaal naast?
VP is 900 euro.
Comment
-
Dat is idd de oude Ultegra. Kan dus wel wat ouder zijn dan opgegeven. Of die kerel heeft die fiets als oud model gekocht? Vraag de factuur op.
Comment
-
Frankske is stout geweest. Ik vroeg me al af waar het volgende dopingschandaal bleef ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZal een moeilijke worden. Maskeerprodukt geloof ik.
Comment
-
Tja, en waarvoor? Hij stond op bijna 10 minuten. Vreemde zaak weeral maar dat zijn die "doping" zaken (in feite is hij niet betrapt op doping maar op een produkt dat kan gebruikt worden om het gebruik van doping te maskeren !) altijd.
Maar een waterhoofd heeft hij niet dus lijkt het erop dat hij wat te verbergen had . Wel benieuwd naar de exacte hoeveelheid want dat kan indikaties geven naar de intentie toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is idd de oude Ultegra. Kan dus wel wat ouder zijn dan opgegeven. Of die kerel heeft die fiets als oud model gekocht? Vraag de factuur op.
Enfin, hij heeft een bod gedaan wat ge weigerd is. Ondertussen een nieuwe alu granville gekocht met 105 met serieuze korting bij de FM in de buurt.
Comment
-
Ik ben van plan om mijn koersfiets te verkopen omdat ik terug met mijn mountainbike wil gaan rijden.
Nu weet er iemand hoe ik kan meten welke maat van fiets ik heb? Mij hebben ze wijsgemaakt dat je de maat van u benen moet nemen ( bij mij 110cm) en dit vermendigvuldigen met 0,66. Dat is 72,6 dus maatje 48. Kan dit? ik ben zelf 1m90.
Moest iemand hier intresse hebben in mijn koersfiets, staat dus te koop. er zit een kilometer teller bij, klikpedalen en als ik ze terug vind mijn gewoon pedalen ook.is eentje zoals deze:
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk ben van plan om mijn koersfiets te verkopen omdat ik terug met mijn mountainbike wil gaan rijden.
Nu weet er iemand hoe ik kan meten welke maat van fiets ik heb? Mij hebben ze wijsgemaakt dat je de maat van u benen moet nemen ( bij mij 110cm) en dit vermendigvuldigen met 0,66. Dat is 72,6 dus maatje 48. Kan dit? ik ben zelf 1m90.
Moest iemand hier intresse hebben in mijn koersfiets, staat dus te koop. er zit een kilometer teller bij, klikpedalen en als ik ze terug vind mijn gewoon pedalen ook.is eentje zoals deze:
je moet wel even omrekenen ..
Comment
-
De laatste dagen naar deze fiets zitten loeren. Vind die wel mooi. Maar haalt dat aerodynamisch kader een fluit uit? Het ziet er in ieder geval gelikt uit;
Fietsen, fietskleding, onderdelen en accessoires – in de ROSE webshop vind je alles wat je nodig hebt om te fietsen. Van de kleinste schroefjes tot de hoogwaardigste racefietsen. ★Individuele service ★Snelle verzending ★Meer dan 110 jaar familietraditie. Overtuig jezelf!
Deze had ik ook opgemerkt.
Fietsen, fietskleding, onderdelen en accessoires – in de ROSE webshop vind je alles wat je nodig hebt om te fietsen. Van de kleinste schroefjes tot de hoogwaardigste racefietsen. ★Individuele service ★Snelle verzending ★Meer dan 110 jaar familietraditie. Overtuig jezelf!
Ik kende Rose niet maar vind enkele positieve ervaringen op het net.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik ben een tijdje geleden bij die mannen in die winkel geweest, ferme zaak!
Ze scoren toch redelijk goed in de Duitse tests dus dat zal wel goed gerief zijn.
Alleen rekening houden met 5 à 6 weken levertijd.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk ben een tijdje geleden bij die mannen in die winkel geweest, ferme zaak!
Ze scoren toch redelijk goed in de Duitse tests dus dat zal wel goed gerief zijn.
Alleen rekening houden met 5 à 6 weken levertijd.
Eind mei hebben ze een grote brand gehad waardoor heel wat modellen tijdelijk niet leverbaar zijn. Soit, ik ben maar aan het loeren. Madam de boekhoudster thuis zal niet blij zijn. Ga dit geleidelijk een paar manden moeten laten rijpen...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment