Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ik ga ook mijn laatste klimtrainingen tegen de Galibier op 1 sept.

Zaterdag naar de baraque fraiture voor de Sean Kelly te gaan rijden en 14 dagen later de Geants d'ardennes.

Laatste weken is mijn conditie weer goed aan het verbeteren (moest ook wel wat) kijk er naar uit!!
    Aha! Dan zie ik je misschien in de Ardennen en op de Galibier!!
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Gezond jaloers hierzo.
      Da's goe, er loopt al genoeg ongezond jaloers volk rond.

Comment

Ik ga ook mijn laatste klimtrainingen tegen de Galibier op 1 sept.

Zaterdag naar de baraque fraiture voor de Sean Kelly te gaan rijden en 14 dagen later de Geants d'ardennes.

Laatste weken is mijn conditie weer goed aan het verbeteren (moest ook wel wat) kijk er naar uit!!
        Ook gezond jaloers hier. In Frankrijk nog contact gehad met een Belg die er met z'n dochter was die muco heeft, ze gaat deelnemen aan climbing for life. Ze had Alpe d'Huez nu al ne keer gedaan in 1u. 20', maar de Galibier is natuurlijk nog een ander paar mouwen. Zou er ook wel bij willen zijn, maar soms moet ne mens ook nog gaan werken hé.
        Mis de bergen nu al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ook gezond jaloers hier. In Frankrijk nog contact gehad met een Belg die er met z'n dochter was die muco heeft, ze gaat deelnemen aan climbing for life. Ze had Alpe d'Huez nu al ne keer gedaan in 1u. 20', maar de Galibier is natuurlijk nog een ander paar mouwen. Zou er ook wel bij willen zijn, maar soms moet ne mens ook nog gaan werken hé.
          Mis de bergen nu al...
          Hier op het werk boden ze gratis vervoer aan en een tenue'ke als je mee deed.

Ik heb geen 2s moeten nadenken om dat aanbod aan te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Aha! Dan zie ik je misschien in de Ardennen en op de Galibier!!
            Schrijf dan je naam wel in het groot op je helm he, ik ge je niet herkennen vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
              Ik vind mijne zwarte velo toch mooi:
              [ATTACH=CONFIG]90872[/ATTACH]
              Alhoewel, met dat oranje, moet opvallen.

Comment

Alhoewel, met dat oranje, moet opvallen.
                Veel gaan er zo niet rondrijden nee.
                En ik zal in een blauw tenue'ke van "Verdonck" aan 't bollen zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Cannondale 2013 modellen. Die EVO met goudkleurige lettertjes...mmm. Ik zou al direct aan 't pimpen gaan. Goudkleurige kettinbladboutjes, snelspannertjes, spacerkes,... .

Dealer Handbook Cannondale 2013: https://www.facebook.com/media/set/?...2968247&type=3

Last edited by Jakkel; 31/07/2012, 10:17.

Comment

• Is nogal een bruinachtige goudkleur hé. Zou toch wat afsteken tegen het geanodiseerde goudkleur van veel van die onderdelen. Anders zouden snelspanners en hier en daar een boutje daar idd wel nog mooi bij passen. Of een zadelpenklem i.c.m. een balhoofdstel (de ring net boven het frame dan).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Is nogal een bruinachtige goudkleur hé. Zou toch wat afsteken tegen het geanodiseerde goudkleur van veel van die onderdelen. Anders zouden snelspanners en hier en daar een boutje daar idd wel nog mooi bij passen. Of een zadelpenklem i.c.m. een balhoofdstel (de ring net boven het frame dan).
                      Mmm, daar zeg je al zoiets. Zou inderdaad wel eens een beetje kunnen vloeken met de feller goudgekleurde geanodiseerde onderdeeltjes. Of misschien is de foto ook wat slecht belicht, zou je eigenlijk irl moeten kunnen zien.

Comment

Mmm, daar zeg je al zoiets. Zou inderdaad wel eens een beetje kunnen vloeken met de feller goudgekleurde geanodiseerde onderdeeltjes. Of misschien is de foto ook wat slecht belicht, zou je eigenlijk irl moeten kunnen zien.
                        Idd, maar de andere kleuren zien er redelijk realitsch uit. Check dat geel op de wielen. De belichting lijkt mij goed. Ik vrees dat het echt bruinachtig goud zal zijn.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bijna boven op Alpe d'Huez. Opgenomen tijdens de 56 min 15 seconden klim (m'n beste tijd ooit), de voorlaatste dag. Met dank aan m'n oudste dochter voor het prachtige filmwerk.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Op 0:05 op pauze duwen. Die background
                            Jammer dat er éne met z'n fiet sin de weg rijdt
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              Op 0:05 op pauze duwen. Die background
                              Jammer dat er éne met z'n fiet sin de weg rijdt
                              Ja, 'k weet het spijtig van dien eikel op de voorgrond.

Nee, zalig hé. Ik heb de Croix-de-Fer ook nog gedaan. Die heeft ook van die prachtige uitzichten eens je dichter bij de top komt.

Comment

• Sagan met de EVO 'Tourminator' in Oldenzaal...

Comment

Bijna boven op Alpe d'Huez. Opgenomen tijdens de 56 min 15 seconden klim (m'n beste tijd ooit), de voorlaatste dag.
                                  Wat doen de profs daarover?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Wat doen de profs daarover?
                                    40 -45 minuten (dacht ik). De echte klimmers dan nog. Dus 56 minuten is zeer goed.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Klopt, de profs doen het ongeveer tussen de 40 en de 45 min. Pantani heeft het ooit in de recordtijd 37' 35" gedaan, maar dat was echt wel een rasklimmer en die dreef toen ook op EPO.

Ik moet wel bekennen dat mijn tijd, de tijd is tot aan de 'Office de Tourisme' ==> http://goo.gl/maps/6TF4s
                                      Daar eindigt het echt steile gedeelte, dat is eigenlijk de 'wielertoeristenaankomst'. De profs rijden nog het bebouwde Alpe d'Huez door (interessant vanuit commercieel oogpunt natuurlijk), en dat is 1,8 km extra. Echt steil is dat extra stuk niet meer en er zit zelfs een strook in dalende lijn tussen. Dat er nog bij, zou nog een 4 tot maximum 5 minuten extra zijn. Om een bij het uur dus in totaal.

Comment

• Ondertussen 4.500 km's op de teller van de EVO. Ketting heeft z'n beste tijd gehad. Ga ik weldra vervangen samen met de cassette. Gaat nog wel even mee maar dan ga ik m'n voorblad ook nog mee de vernieling gaan inrijden vrees 'k. SRAM Red cassette is wel heel mooi, maar ik ga toch maar terug een PG1070 (Force) nemen. Die Red kost meer dan 't dubbele. En 't is toch maar iets dat verslijt.

Edit: Red cassette zal sowieso niks worden. Beginnen allemaal met een 11 krans. En dan zit er geen 16 tussen, en die trap ik net geregeld.
                                        Last edited by Jakkel; 01/08/2012, 20:22.

Comment

Klopt, de profs doen het ongeveer tussen de 40 en de 45 min. Pantani heeft het ooit in de recordtijd 37' 35" gedaan, maar dat was echt wel een rasklimmer en die dreef toen ook op EPO.

Ik moet wel bekennen dat mijn tijd, de tijd is tot aan de 'Office de Tourisme' ==> http://goo.gl/maps/6TF4s
                                          Daar eindigt het echt steile gedeelte, dat is eigenlijk de 'wielertoeristenaankomst'. De profs rijden nog het bebouwde Alpe d'Huez door (interessant vanuit commercieel oogpunt natuurlijk), en dat is 1,8 km extra. Echt steil is dat extra stuk niet meer en er zit zelfs een strook in dalende lijn tussen. Dat er nog bij, zou nog een 4 tot maximum 5 minuten extra zijn. Om een bij het uur dus in totaal.
                                          Nice. Ik ben ooit met de MTB op 1u10 (of ietsje meer) van helemaal beneden tot aan de aankomst gereden. En in dat minder steile gedeelte dan nog serieus last gehad van mijn knie. Ik heb daar trouwens eens een foto van gepost. Ik was 16 jaar of zo en ook wel een stuk lichter dan nu.
                                          Heel komieke dag trouwens. Op heel de beklimming heeft er mij toen maar eentje ingehaald. Blijkbaar reed het daar vol gewone wielertoeristen. In principe moesten echt goeie wielertoeristen mij toch kunnen inhalen hebben.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X