Morgen nieuw fietsje bestellen, twijfel nog tussen een Synapse of een supersix. Aangezien ik al wel eens last heb van m'n rug, misschien beter voor de synapse gaan wegens wat meer comfort?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNa de matgelakte auto's, binnenkort matgelakte fietsen?
[ATTACH=CONFIG]91549[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenMorgen nieuw fietsje bestellen, twijfel nog tussen een Synapse of een supersix. Aangezien ik al wel eens last heb van m'n rug, misschien beter voor de synapse gaan wegens wat meer comfort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNa de matgelakte auto's, binnenkort matgelakte fietsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk geloof dat het zo iets was ja. Zien er trouwens wel knap uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenWat ik me altijd afvraag is hoe je matte lak, niet alleen bij fietsen maar ook bij auto's, het beste onderhoud. Mag je dat zomaar in de wax zetten en opblinken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMisschien wel. De Synapse is wat langer en daardoor comfortabeler. Ook heeft 'ie een langere balhoofdbuis (+2,5 cm tegenover de SS), waardoor je meer rechtop zit.
Dan zal het idd de Synapse worden
Comment
-
[ATTACH=CONFIG]91549[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten20 jaar geleden waren er ook al fietsen in matte kleur. ;-) Een maat van mij had een Trek in matpaars. Dat matte vond ik niet bepaald mooi. Leek ook moeilijker te onderhouden dan blinkende lak.
Comment
-
Ik heb deze als daily in 't mat zwart... alhoewel, daily. 'k Fiets meer met de koersfiets naar 't werk tegenwoordig dan met deze daily.
Voor m'n koersfiets zou ik dat niet willen. Het ziet er nooit 100 % spic & span uit. Voor een dagelijkse fiets, die wat vuiler wordt is dat geen probleem. M'n racerke heb ik graag wat meer blinkend.
Bijgevoegde BestandenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Gisteravond met de koersfiets een mooie val gemaakt. Stuur met 1 hand vast, niet voor mij aan het kijken, een putje of zo en ik lag tegen de vlakte. Resultaat: schaafwonden, meerdere wonden aan mijn handen en een diepe open wonde thv mijn wenkbrauw die genaaid is. Mogelijks door de hoek van mijn helm. Gelukkig had ik die op.
Sent from my gun metal colored smart mobile device.
Comment
-
Ouch!!!
Da's ne mindere!!
Gisteren de korte route (97km) van Kes Géants des Ardennes gereden met drie kameraden.
Tof dagske gehad maar behoorlijk blij dat we om 7u30 al op de fiets zaten.
Tegen dat we rond waren gaf de GPS al 30°C aan!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHow, da's vette pech. Al een geluk dat je lichamelijk niks ernstigs hebt. En de fiets, stukken aan?
Het bloed kwam wel naar beneden gegutst, vlak na de val. Door de open wonde aan de wenkbrauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenOuch!!!
Da's ne mindere!!
Gisteren de korte route (97km) van Kes Géants des Ardennes gereden met drie kameraden.
Tof dagske gehad maar behoorlijk blij dat we om 7u30 al op de fiets zaten.
Tegen dat we rond waren gaf de GPS al 30°C aan!
En je hebt een berg gemist hoor, die cote de Chevron, wtf is dat, met die hitte moordend.
De Roche au Faucons is ook een heel mooie klim maar ik was toen al zo choco van de hitte dat ik echt moeite heb gehad om boven te geraken.
Comment
Comment