Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niets ernstigs, denk ik. Hij staat nog bij mensen aan de plaats van het ongeval. Stuur is naar rechts geslagen en ik ben dus links gevallen. Aan de groep zal dus wel niets zijn. Stuurlint mss. Ik denk dat ik zelf de hardste klap gekregen heb. Vooral aan bovenlichaam dus. Niets aan mijn middel of benen, op een kleine wonde op de knie na.
Het bloed kwam wel naar beneden gegutst, vlak na de val. Door de open wonde aan de wenkbrauw.
't zit in een klein hoekje he, heb dat gisteren een paar keer gedacht toen ik aan + 60 km/u naar beneden reed.
Thx voor de beterschapswensen, mannen. Alle verbanden zijn net herlegd. Binnen een week zal hetmeeste er al wel veel beter uitzien. Net ook de wonden thv mijn wenkbrauw gezien. Ze is alleszins mooi dichtgenaaid.
Ben gisteren ook tegen de vlakte gegaan. Dankzij een heel attente vrachtwagenchauffeur. 'k reed op een boerenweggetje, net genoeg plaats voor een auto. En toen kwam me dus een vrachtwagen tegemoet. Heb me op het laatst gewoon in de graskant gesmeten, want twee seconden langer en die had me gewoon frontaal geramd.
Gevolg: buiteling over de kop, platte band en wiel met een slag in. En een half uur lang was ik echt woest. Hij had me zeker gezien maar vertraagde geen beetje.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik heb gisteren ook de geant gereden.
De 150 stond op de planning met papa, die zou nog een lange rit willen maken voor CFL over 2 weken.
rond 07.30 uur stonden we aan de start en aan de eerste bevoorading zag ik al dat de kans klein was dat we de grote gingen halen.
Papa had paar donkere stukken op zen kleren en ik kon om 08.30 al zoutlijnen zien
rond half 12 uur we binnengekomen en hebben enkel de kleine tour gedaan.
was wel tof ritje, al het beetje minder warm is de lange tour eens doen, al zitten er gevaarlijke stukken bij als er geen mensen de weg voor u afzetten.
In het midden van de weg gaan rijden. Hij zal dan wel moeten vertragen. Je echt frontaal aanrijden zie ik er niet veel doen.
Dat zei m'n velomaker dusook.
Twintig meter eerder was er aan zijn kant van de weg een verbreding van een meter of 10-20 lang, speciaal om kruisende auto's de kans te geven uit te wijken.
Was er even niet goed van, vandaar dat ik niet de reflex had om direct z'n plaat te noteren. toen ik daar na een seconde of5-10 aan dacht was hij te ver weg en merkt eik dat hem achternarijden er ook niet in zat.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Dat zei m'n velomaker dusook.
Twintig meter eerder was er aan zijn kant van de weg een verbreding van een meter of 10-20 lang, speciaal om kruisende auto's de kans te geven uit te wijken.
Was er even niet goed van, vandaar dat ik niet de reflex had om direct z'n plaat te noteren. toen ik daar na een seconde of5-10 aan dacht was hij te ver weg en merkt eik dat hem achternarijden er ook niet in zat.
Een aantal dagen geleden iets soortgelijks voorgehad. Nota bene op 100 meter van waar ik gisteren gevallen ben. Een kruispuntje met voorrang van rechts. Ik kwam van een lichte afdaling. Links van het kruispuntje stond er een spiegel waarin ik kon zien dat er niets van rechts kwam. Ik rijd dus door. Net op dat moment kwam er een grote tractor van rechts aan meer dan 30 km/h. Ik kon niet meer stoppen. Had ik geremd, dan zat ik er onder. Dus doorgereden en een lus naar rechts gemaakt om hem te ontwijken. Die tractor vertraagde op geen enkel moment. Ook even gedacht mij om te keren en er achteraan te gaan, maar toch niet gedaan.
Comment