Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
-
Gisteren voor het tweede jaar op rij nationaal militair kampioen ploegentijdrit geworden op het vliegveld van Koksijde. En dat met een gehandicapte ploeg. Onze kopman moest op het laatste moment afzeggen met een buikgriep. Het verschil met de tweede was nipt. De ploeg mocht uit maximum 7 man bestaan, de tijd van de vijfde telde. Dus twee man mocht overboord gegooid worden, en da's ook gebeurd. Persoonlijk heb ik niet voluit kunnen gaan, want het is natuurlijk de bedoeling om met vijf man aan te komen en dat de boel niet gans uiteen geranseld wordt.
Ik heb het integraal gefilmd van op de stuurpen, maar heb fameus geknipt natuurlijk.
Kleine impressie...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenProficiat met die knappe prestatie.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenNog een cannondale in dat ploegske ?
Wat een doodsaai parcours. En die naden tussen de betonstroken...
Parcours is inderdaad saai, maar voor een tijdrit hoeft dat nu ook niet meteen iets heel spannend te zijn natuurlijk. En die betonnaden, boven de 40 per uur heb je 'r niet zoveel last van. En, dat slechtere wegdak is voor iedereen een nadeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad nog een Cannondale in de ploeg, een supersix, gekocht op mijn aanraden.
Parcours is inderdaad saai, maar voor een tijdrit hoeft dat nu ook niet meteen iets heel spannend te zijn natuurlijk. En die betonnaden, boven de 40 per uur heb je 'r niet zoveel last van. En, dat slechtere wegdak is voor iedereen een nadeel.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zou toch maar opletten met die naden. Als ze groot zijn kan je er een lelijk stootlek op halen..
Persoonlijk nog nooit een stootlek met de koersfiets gehad.
Comment
-
Had gezien dat ze er weer nadars gezet hadden. Moest direct aan jou denken
Kan je dat als buitenstaander komen bekijken? Je kan daar natuurlijk aan de vliegclub staan als het moet.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wat is uiteindelijk jullie gemiddelde snelheid? Op het filmpje ziet het er niet retesnel uit, maar dat zal verkeerd overkomen veronderstel ik.
En geen handschoenen?? Foeie! (na het helmdebat kunnen we nog eens een handschoenendebat beginnen)
Doe ik persoonlijk altijd aan want...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenWat is uiteindelijk jullie gemiddelde snelheid? Op het filmpje ziet het er niet retesnel uit, maar dat zal verkeerd overkomen veronderstel ik.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHad gezien dat ze er weer nadars gezet hadden. Moest direct aan jou denken
Kan je dat als buitenstaander komen bekijken? Je kan daar natuurlijk aan de vliegclub staan als het moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenWat is uiteindelijk jullie gemiddelde snelheid? Op het filmpje ziet het er niet retesnel uit, maar dat zal verkeerd overkomen veronderstel ik.
En geen handschoenen?? Foeie! (na het helmdebat kunnen we nog eens een handschoenendebat beginnen)
Doe ik persoonlijk altijd aan want...
Nee geen handschoenen. Doe ik alleen aan bij 'zweetweer' en bij MTB wedstrijden, voor de grip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenFerme prestatie!
Wel wat gewissel precies van doordraaien, heb precies de indruk dat het mits wat beter afspreken en beter doordraaien wat beter had gekund?
Niettemin erg knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKnappe muziek : ) Mijn favoriete rockchick
Comment
Comment