Is trouwens geen wegfiets.. hint hint
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Edit:
Wel een beetje het verkeerde topic hier.
Dacht ik wel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk Berichten
Comment
-
Gisteren 31 km's door de verse onbereden sneeuw op de jaagpaden, vandaag 56 km's op de bandensporen van enkele auto's, ook op die jaagpaden. Van tijd wel wat balanceren op de hobbelige ijsplekken. Maar, in het zonnetje op harde sneeuw rijden is zalig! Terug de 26' boven gehaald, de 29'er is voorlopig nog allergisch voor strooizout.
Comment
-
Ben dinsdag ook met de fiets (mtb) naar het werk getrokken. 't Was echt wel mega vettig. Eén keer op m'n bek gegaan omdat een auto iets te dicht kwam. Ik wijk uit en zie net op dat moment door de sneeuw dat ik al bij de borduur van het voetpad ben. Maar het gleed wel goed.
Last edited by Hayes; 17/01/2013, 19:59.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe baan naar Koksijde!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik ben van plan om mij in de komende weken/maand een nieuwe fiets aan te schaffen. Ik heb weinig verstand van de techniek maar mijn oog was op aanraden van enkele vrienden op deze gevallen:
Iemand hier die ervaringen heeft met het merk? Positief of negatief? Ik ben geen heel intensieve fietser. In het weekend een tochtje van 75 kilometer doe ik meestal "in het seizoen" en als ik tijd heb doe ik door de week na het werk ook nog eens af en toe een kleiner tochtje. Of misschien een andere fiets voor een budget van +/- 1.000,00 EUR?
Comment
-
Ik heb sinds gisteren ook een nieuwe. Het is een titanium Moots Psychlo-X cyclocross frame en ik zal de fiets vooral gebruiken in voor- en najaar als het wat te vettig ligt voor de koersfiets.
Afmontage is campagnolo CX crankstel en remmen, chorus 10sp derailleurs en shifters. Chris King headset, Seven CX vork, zadelpen, stuurpen en stuurbocht. Brooks zadel en stuurlint en de wielen zijn Dt Swiss 240S naven verbonden met DT Swiss R465 velgen via Sapim CX spaken. Bandjes zijn Schwalbe Marathon Supremes in 32mm versie.
, on FlickrBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenIk ben van plan om mij in de komende weken/maand een nieuwe fiets aan te schaffen. Ik heb weinig verstand van de techniek maar mijn oog was op aanraden van enkele vrienden op deze gevallen:
Iemand hier die ervaringen heeft met het merk? Positief of negatief? Ik ben geen heel intensieve fietser. In het weekend een tochtje van 75 kilometer doe ik meestal "in het seizoen" en als ik tijd heb doe ik door de week na het werk ook nog eens af en toe een kleiner tochtje. Of misschien een andere fiets voor een budget van +/- 1.000,00 EUR?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenIk ben van plan om mij in de komende weken/maand een nieuwe fiets aan te schaffen. Ik heb weinig verstand van de techniek maar mijn oog was op aanraden van enkele vrienden op deze gevallen:
Comment
-
Salden ligt op een 20 minuutjes rijden van bij mij thuis met de wagen dus dat is nog goed doenbaar voor mij ;-) bedankt voor de reacties alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb sinds gisteren ook een nieuwe. Het is een titanium Moots Psychlo-X cyclocross frame en ik zal de fiets vooral gebruiken in voor- en najaar als het wat te vettig ligt voor de koersfiets.
Afmontage is campagnolo CX crankstel en remmen, chorus 10sp derailleurs en shifters. Chris King headset, Seven CX vork, zadelpen, stuurpen en stuurbocht. Brooks zadel en stuurlint en de wielen zijn Dt Swiss 240S naven verbonden met DT Swiss R465 velgen via Sapim CX spaken. Bandjes zijn Schwalbe Marathon Supremes in 32mm versie.
, on Flickr
Comment
-
Vandaag sinds meer dan een maand terug de koersfiets op voor een 70 km. Da's even wennen met dat smalle stuurtje, die fameuze drop en die harde bandjes.
Trouwens, de wegen en fietspaden liggen er verschrikkelijk bij. Raar dat 'k niet lek gereden ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten. Vision is een merk van FSA (Amerikaans). Waardige vervanger van de Mavic wieltjes, met flashy decals, I love it.
FSA werd opgericht omdat hun Chinse naam niet echt aansloeg en ze buiten goedkoop materiaal ook in een hoger segment aan bod willen komen.
Toevallig ken ik de 100% eigenaar, zie daar niet veel Amerikaans aan.Last edited by Jokke_vlo; 12/02/2013, 17:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTiens dat is nieuw. Ik koop dat gewoon in China of Taiwan (naargelang waar geproduceerd) bij Tien Hsin.
FSA werd opgericht omdat hun Chinse naam niet echt aansloeg en ze buiten goedkoop materiaal ook in een hoger segment aan bod willen komen.
Toevallig ken ik de 100% eigenaar, zie daar niet veel Amerikaans aan.
Comment
Comment