Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag de Specialized Sirrus Comp met V-brakes besteld, vrijdag gaan afhalen

Comment

• Wat meer info, ze hebben me een L-frame gegeven, hij schatte me rond de 185 cm. Is het normaal dat uw voeten de grond niet raken (ook niet op tippen) als je op uw zadel zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Wat meer info, ze hebben me een L-frame gegeven, hij schatte me rond de 185 cm. Is het normaal dat uw voeten de grond niet raken (ook niet op tippen) als je op uw zadel zit?
        Hangt van de grondspeling af van uw trapas. Bij MTB's ligt de trapas (bottom bracket) hoger van de grond dan bij een racefiets bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe hoog uw BB van de grond staat, maar dat kan dus inderdaad perfect zo zijn dat je niet met beide tippen aan de grond kan en je toch de juiste zadelhoogte hebt.

Comment

• Zal vrijdag wat pics posten

Comment

• Amai!

Comment

Vandaag de Specialized Sirrus Comp met V-brakes besteld, vrijdag gaan afhalen
              Proficiat, ga je je niet beklagen. Heb dit weekend nog's 135 km extra op de mijne gezet en nog steeds super tevreden van.
              Zoals ik al zei, heb ik mijn zadel wel vervangen door een lichter smaller model van BBB en ik heb mijn achter cassette laten vervangen door een 11-28.
              De 11-36 die er op ligt geeft veel te grote trappen tussen de verschillende versnellingen en is eerder een MBT cassette IMO. Heb er al mee in de Ardennen gereden en dan vind ik die 34-28 voldoende om alle hellingen aan te kunnen.

Ik ben 1.78 en heb een M model. Past perfect voor mij. Ik raak nét met mijn tippen de grond als ik op mijn zadel zit, maar heb dan inderdaad nog steeds niet het gevoel dat ik té hoog zit.

Comment

Amai! :

Nieuwe bar ends?
                Vraag mij af hoe dit kunnen gebeuren is.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Proficiat, ga je je niet beklagen. Heb dit weekend nog's 135 km extra op de mijne gezet en nog steeds super tevreden van.
                  Zoals ik al zei, heb ik mijn zadel wel vervangen door een lichter smaller model van BBB en ik heb mijn achter cassette laten vervangen door een 11-28.
                  De 11-36 die er op ligt geeft veel te grote trappen tussen de verschillende versnellingen en is eerder een MBT cassette IMO. Heb er al mee in de Ardennen gereden en dan vind ik die 34-28 voldoende om alle hellingen aan te kunnen.

Ik ben 1.78 en heb een M model. Past perfect voor mij. Ik raak nét met mijn tippen de grond als ik op mijn zadel zit, maar heb dan inderdaad nog steeds niet het gevoel dat k té hoog zit.
                  Thx! Kijk er echt naar uit Zal m'n bevindingen hier wel neerpennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Nieuwe bar ends?
                    Vraag mij af hoe dit kunnen gebeuren is.
                    Ik vind dit ook vrij bizar. Om zo'n stompe punt als het uiteinde van een stuur doorheen je been te krijgen., moet er acht enorm veel kracht op gestaan hebben.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Ik vind dit ook vrij bizar. Om zo'n stompe punt als het uiteinde van een stuur doorheen je been te krijgen., moet er acht enorm veel kracht op gestaan hebben.
                      Misschien zijn Jakkel en Beta elkaar tegen gekomen. 😀
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Misschien zijn Jakkel en Beta elkaar tegen gekomen. 😀
                        Volgens mij was die kerel z'n stuurpen niet meer de originele fabrieks gemonteerde, en dat rijdt anders en is niet ideaal naar 't schijnt. Vandaar die valpartij en dat stuur in z'n been hé. Hij had beter eens naar beta geluisterd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Volgens mij was die kerel z'n stuurpen niet meer de originele fabrieks gemonteerde, en dat rijdt anders en is niet ideaal naar 't schijnt. Vandaar die valpartij en dat stuur in z'n been hé. Hij had beter eens naar beta geluisterd!
                          And so it begins

Comment

Wat meer info, ze hebben me een L-frame gegeven, hij schatte me rond de 185 cm. Is het normaal dat uw voeten de grond niet raken (ook niet op tippen) als je op uw zadel zit?
                            Is idd vrij normaal dat je voeten de grond niet raken. Is bij mij ook zo.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Lekker kinderachtig van je.
                              Volledig naast mijn punt ook, maar bon, met woorden verdraaien kan je ook je gelijk proberen halen natuurlijk.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog 2 keer slapen!

Last edited by nickotje; 18/06/2014, 21:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Lekker kinderachtig van je.
                                  Volledig naast mijn punt ook, maar bon, met woorden verdraaien kan je ook je gelijk proberen halen natuurlijk.
                                  Als er hier ene woorden verdraait, leugens verkondigt, dingen van iemand zegt die die nooit gezegd heeft, theorieën over fietsen heeft die gewoonweg belachelijk zijn en kant noch wal raken, pertinent weigert op duidelijke vragen te antwoorden, enz... Dan ben jij het wel manneke. Met je 23 jaar fietsen bestuderen zou je beter moeten weten. Maar ja, echt snugger ben je nu nooit geweest, maar met dit heb je écht wel de hoofdvogel afgeschoten hoor.

Comment

Nog 2 keer slapen!

Ook in dat kleurtje?

Comment

• Jep! Wou met fluogroene accenten maar die was niet meer in stock/bestelbaar had een mooi aandenken geweest aan de OPC.

Comment

Jep! Wou met fluogroene accenten maar die was niet meer in stock/bestelbaar had een mooi aandenken geweest aan de OPC.
                                        Fluo groen had inderdaad echt wel vet geweest! Kleurtjes zijn terug helemaal in! Maar rode accenten zijn ook altijd geslaagd.

Comment

Als er hier ene woorden verdraait, leugens verkondigt, dingen van iemand zegt die die nooit gezegd heeft, theorieën over fietsen heeft die gewoonweg belachelijk zijn en kant noch wal raken, pertinent weigert op duidelijke vragen te antwoorden, enz... Dan ben jij het wel manneke. Met je 23 jaar fietsen bestuderen zou je beter moeten weten. Maar ja, echt snugger ben je nu nooit geweest, maar met dit heb je écht wel de hoofdvogel afgeschoten hoor.
                                          Serieus gast, moeste gij nu écht terug beginnen?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X