Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Serieus gast, moeste gij nu écht terug beginnen?
    Sorry voor dit ongelooflijke drama hé!

Comment

• Er is hier precies niet veel veranderd tov
      "Vroeger"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Jep! Wou met fluogroene accenten maar die was niet meer in stock/bestelbaar had een mooi aandenken geweest aan de OPC.
        Als ik een tip mag geven, koop een beschermingssticker voor de decal op de bovenbuis.
        Die glanzende decal op het matzwart is uiterst gevoelig voor krassen, heb ik zelf aan de lijve mogen ondervinden

Ik ben nu ook wel een pietje precies als het op mijn fiets aankomt moet ik toegeven, maar 't is maar dat je't weet ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Als ik een tip mag geven, koop een beschermingssticker voor de decal op de bovenbuis.
          Die glanzende decal op het matzwart is uiterst gevoelig voor krassen, heb ik zelf aan de lijve mogen ondervinden

Ik ben nu ook wel een pietje precies als het op mijn fiets aankomt moet ik toegeven, maar 't is maar dat je't weet ;-)

Waar heb jij die gekocht? Of heb je die niet genomen?
          Ben ook pietje precies op m'n materiaal dus

Comment

Ik heb het ook moeilijk met krasjes enzomeer. Maar als je een fiets gebruikt zijn die dingen op termijn onvermijdelijk, zeker op een MTB. De plaatsen waar ik doorzichtige beschermingsdecals op het frame kleef zijn op de liggende achtervork aan kettingzijde, schuurplaatsen van kabels en op de onderkant van de buis van bracket naar balhoofd (ter bescherming van opspringende steentjes en vuiligheid).

Comment

Waar heb jij die gekocht? Of heb je die niet genomen?
              Ben ook pietje precies op m'n materiaal dus
              Nee, ik heb het niet gedaan, bijgevolg al een kras dus.
              't Is wel zoals Jakkel zegt. Als je een fiets gebruikt is't op den duur onvermijdelijk, maar ik probeer het toch altijd zoveel mogelijk te voorkomen.

Nadeel van zo'n matzwart kader is ook, dat je het niet kan bijwerken of polieren of zo natuurlijk.
              Mijn vorige fiets was een TREK, en die heb ik na 3 jaar verkocht voor maar 100€ onder de nieuwprijs. Zag er spiksplinternieuw uit.

Maar zijn "streetcool" is er absoluut. ;-) Heb al veel complimentjes gekregen over de fiets.

Heb jij het stuur op de originele breedte gelaten trouwens? Is bij mij ondertussen al 3cm af aan weerskanten en ik ga er mss nog wel een cm afdoen.
              Zeker als je vaak langs elkaar fietst zoals ik, is het anders niet te doen.

Comment

Nee, ik heb het niet gedaan, bijgevolg al een kras dus.
                't Is wel zoals Jakkel zegt. Als je een fiets gebruikt is't op den duur onvermijdelijk, maar ik probeer het toch altijd zoveel mogelijk te voorkomen.

Nadeel van zo'n matzwart kader is ook, dat je het niet kan bijwerken of polieren of zo natuurlijk.
                Mijn vorige fiets was een TREK, en die heb ik na 3 jaar verkocht voor maar 100€ onder de nieuwprijs. Zag er spiksplinternieuw uit.

Maar zijn "streetcool" is er absoluut. ;-) Heb al veel complimentjes gekregen over de fiets.

Heb jij het stuur op de originele breedte gelaten trouwens? Is bij mij ondertussen al 3cm af aan weerskanten en ik ga er mss nog wel een cm afdoen.
                Zeker als je vaak langs elkaar fietst zoals ik, is het anders niet te doen.
                Breed stuur is zalig! De 29'er had een 70 cm stuur dat ik onmiddellijk ingekort had naar 68. Nu een beetje spijt van.

Comment

• Voor een mountainbike misschien wel. Op de weg heel vervelend als je met z'n 2 langs elkaar rijdt

Comment

Voor een mountainbike misschien wel. Op de weg heel vervelend als je met z'n 2 langs elkaar rijdt
                    Bwa, ik vind dat best meevallen. Een beetje ellebogen gebruiken hé.

Comment

• Volgens mij kom ik jou wel's tegen op het jaagpad vantijd ;-)

Comment

Volgens mij kom ik jou wel's tegen op het jaagpad vantijd ;-)
                        Kan best zijn, vooral tussen Herentals en Wijnegem rij ik veel. Steek uw hand eens op als je mij nog eens tegenkomt hé.

Comment

• Ian Stannard, 1m89 groot.
                          Pinarello Dogma maat 56, lengte bovenbuis: 565 mm.

Comment

• Net klein testritje door de straat gedaan, reed bangelijk Kan niet wachten om een langere toer te maken!

Comment

Net klein testritje door de straat gedaan, reed bangelijk Kan niet wachten om een langere toer te maken!
                              En mods van plan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                En mods van plan?
                                Niet echt, eerst fietsen! een kort of lang stuur merk ik niet echt iets van, tenzij je een echte freak bent volgens mij
                                Heb km-teller, klein pompje, helm, zakje, spatbord en drinkbus gekocht. Nu nog iets van kleren en dat zal het zijn voorlopig.

Comment

Niet echt, eerst fietsen! een kort of lang stuur merk ik niet echt iets van, tenzij je een echte freak bent volgens mij
                                  Heb km-teller, klein pompje, helm, zakje, spatbord en drinkbus gekocht. Nu nog iets van kleren en dat zal het zijn voorlopig.

Decathlon is prijselijk om te beginnen.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Decathlon is prijselijk om te beginnen.
                                    Was ik al van plan die van specialized etc. zijn me iets te duur Zou een gewoon kort broekske en een t-shirt ook niet genoeg zijn?

Comment

• Decathlon valt inderdaad mee van prijs, als je bij hun huismerken blijft althans toch. Ik zou toch een koersbroek en -truitje kopen. Goed voor uw poep en in de achterzakjes van uw truitje kan je je materiaal en eten kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Decathlon valt inderdaad mee van prijs, als je bij hun huismerken blijft althans toch. Ik zou toch een koersbroek en -truitje kopen. Goed voor uw poep en in de achterzakjes van uw truitje kan je je materiaal en eten kwijt.
                                        Yep, maar ik zou nu geen broek kopen van Decathlon van 30-40 euro. Die draag je echt niet lang. Ze liggen bij mij ergens vanachter in de kast. Als je tochtjes van 50+ km wil doen, investeer dan in een deftige broek.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Yep, maar ik zou nu geen broek kopen van Decathlon van 30-40 euro. Die draag je echt niet lang. Ze liggen bij mij ergens vanachter in de kast. Als je tochtjes van 50+ km wil doen, investeer dan in een deftige broek.
                                          Linkje? Merk?
                                          Is dat 1 x broek dragen en wassen?

Comment

Working...
                                          X