Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Linkje? Merk?
    Is dat 1 x broek dragen en wassen?
    Ja tenzij je van plan bent een bacterie kwekerij te openen. 😃
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja, bij de fitness gebruikte ik die broek enkele dagen en dan pas in de was was ook niet zo een stof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Ja tenzij je van plan bent een bacterie kwekerij te openen. 😃
        Ik heb er van Castelli, Northwave, Shimano, Nike, Bioracer en nog een paar ander.
        Ben te lui om te gaan kijken.
        Heb er ook ene van Decathlon en er zit een heel goed zeem in. ( ze hebben 3 soorten dacht ik en ik heb hun beste )
        Enkel is er een naad vooraan de broek die beter kon.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ok, maandag eens checken thx!

Comment

• Dit is de beste die ik al gedragen heb. Heb net een tweede besteld omdat de eerste tot op de draad versleten was.
            Hij zit behoorlijk strak, dus omspant je spieren echt goed.

Bike o'bello / Bobshop – Seit 1983 Europas Nr. 1 für Radsportbekleidung & Zubehör ✅ Gratisversand ✅ Cashback ✅ Freie Retoure ✅ 150 Marken

Ik durf een broek ook twee dagen na elkaar dragen, maar meer echt niet
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Pics, kon het niet laten om nog snel ff in de garage te gaan kijken vandaag geen tijd gehad. Morgenvroeg se

Don't mind the rommel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Dit is de beste die ik al gedragen heb. Heb net een tweede besteld omdat de eerste tot op de draad versleten was.
                Hij zit behoorlijk strak, dus omspant je spieren echt goed.

Bike o'bello / Bobshop – Seit 1983 Europas Nr. 1 für Radsportbekleidung & Zubehör ✅ Gratisversand ✅ Cashback ✅ Freie Retoure ✅ 150 Marken

Ik durf een broek ook twee dagen na elkaar dragen, maar meer echt niet
                Das ook de moeite! Mja, kwaliteit kost geld zeker?

Comment

• Super fietske, ineens toerke gedaan van 25 km met onderweg 4 bruggen. Pff ben kapot 0,00 conditie.
                  Average speed: 20 km/u
                  Time: 1:15u

Toch eens snel naar een broek gaan kijken want het deed in de helft al zeer van dat overeenschuiven. + drinkbus hangen want had onderweg echt dorst

Comment

Super fietske, ineens toerke gedaan van 25 km met onderweg 4 bruggen. Pff ben kapot 0,00 conditie.
                    Average speed: 20 km/u
                    Time: 1:15u

Toch eens snel naar een broek gaan kijken want het deed in de helft al zeer van dat overeenschuiven. + drinkbus hangen want had onderweg echt dorst
                    Hoe frequenter je die fiets gaat opkruipen hoe minder last je op termijn van uw poep gaat hebben. Dat is vooral gewenning. Maar een koersbroek gaat natuurlijk al veel helpen!

Ondertussen begint m'n conditie echt wel in orde te komen. Zal wel moeten want volgende maand zit ik in de Alpen. Gisteren nog eens een conditietest gedaan: 106 km tegen een gemiddelde van 33,2. Vandaag een plaatselijke VTT van 64 km gereden tegen 26,1 gemiddeld. Morgen rustdag.

Comment

• Ook wel opgemerkt hoe schrijnend het is hoe de staat van de fietspaden zijn.. Hobbel hobbel, dan lekker stukje beton, dan klinkers, echt vanalles..
                      Met hoeveel km ben je begonnen Jakkel? Weet je dat nog? Plan van nu gewoon om de 2 à 3 dagen na 't werk een 5 km te fietsen met 1 brug bij.

Zo stilaan opbouwen en eens langere ritten doen

Zadel doet niet zo zéér ambetant, 't zijn eerder die wrijvingen tussen m'n benen waarvan ik voel dat als ik nog langer ga fietsen dat open gaat liggen. En dat wil ik vermijden
                      Last edited by nickotje; 22/06/2014, 14:40. Reden: typooo

Comment

Ook wel opgemerkt hoe schrijnend het is hoe de staat van de fietspaden zijn.. Hobbel hobbel, dan lekker stukje beton, dan klinkers, echt vanalles..
                        Dat beseffen veel mensen pas als ze zelf eens een fiets opkruipen.

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Met hoeveel km ben je begonnen Jakkel? Weet je dat nog? Plan van nu gewoon om de 2 à 3 dagen na 't werk een 5 km te fietsen met 1 brug bij.
                        Oei, da's een jaar of dertig geleden.
                        Op m'n 12de ben ik begonnen. Dat waren dan ritjes van maximum een km of 40/50.

Comment

• Morgen 15 km fietsen se

Comment

Morgen 15 km fietsen se
                            Doe gewoon op je eigen ritme en tempo. Toen ik een jaar of 6/7 begon fietsen was ik al blij met 25 km. Toen ik regelmatig 30-40 km deed en dat een half jaar vol hield, heb ik beslist een betere fiets te kopen. in mijn geval een koersfiets.
                            Pas enkele weken geleden heb ik voor het eerst een toer van meer dan 100km gedaan. Ik fiets wel vooral alleen.

Alé hop, omdat ik er wel preus op ben
                            Just like a real-life coach, the ASICS Runkeeper app will help you set your goals, train for them, and track your progress along the way.
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Had het onderweg soms wel moeilijk. Wind tegen en slechte baan.. Maar toch gelukt voel het nu wel, dat zadel.. Morgen toch eens langs Decathlon passeren

Comment

Had het onderweg soms wel moeilijk. Wind tegen en slechte baan.. Maar toch gelukt voel het nu wel, dat zadel.. Morgen toch eens langs Decathlon passeren
                                Gewoon een tempo en versnelling zoeken die je goed liggen. Niet te zwaar trappen. Beter wat meer rotaties dan meer kracht. En eigenlijk is het belangrijkste dat je er plezier aan moet hebben. Dan komen de kilometers vanzelf

Comment

Ook wel opgemerkt hoe schrijnend het is hoe de staat van de fietspaden zijn.. Hobbel hobbel, dan lekker stukje beton, dan klinkers, echt vanalles..

Zo stilaan opbouwen en eens langere ritten doen

Zadel doet niet zo zéér ambetant, 't zijn eerder die wrijvingen tussen m'n benen waarvan ik voel dat als ik nog langer ga fietsen dat open gaat liggen. En dat wil ik vermijden
                                  Dat is ook precies de reden waarom ik mijn zadel heb laten vervangen, de kop van dat zadel is veel te breed...maar een koersbroek gaat je natuurlijk ook al heel veel helpen.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by Bud Wijzer; 23/06/2014, 11:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Dat is ook precies de reden waarom ik mijn zadel heb laten vervangen, de kop van dat zadel is veel te breed...maar een koersbroek gaat je natuurlijk ook al heel veel helpen.
                                    Knappe fiets!! Eerst de broek, als dat niet helpt een ander zadel.

Comment

• Qua broek, vind ik bioracer de beste inleg hebben, maar ik heb ook een paar andere die wel voldoen.

Wat vind je zelf van de stuurbreedte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Qua broek, vind ik bioracer de beste inleg hebben, maar ik heb ook een paar andere die wel voldoen.

Wat vind je zelf van de stuurbreedte?
                                        Ghoh, niet echt last van gehad. Eerder van de te kleine hendels aan de zijkant. Misschien als ik eens met een breder stuur kan rijden dat ik dan verschil zal merken maar nu maakt het niet echt iets uit

Comment

Ghoh, niet echt last van gehad. Eerder van de te kleine hendels aan de zijkant. Misschien als ik eens met een breder stuur kan rijden dat ik dan verschil zal merken maar nu maakt het niet echt iets uit
                                          Die hendeltjes zijn inderdaad rubish en niet om lang vast te houden.

Comment

Working...
                                          X