Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Staat dat stuur nu niet heel laag ten opzichte van het zadel.
    vind ik ook ja maar is een foto die ik op het net heb gevonden, zal de mijne eens posten
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• BAM! Supergoeie benen gehad, nu aan het wachten op m'n carbon velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        BAM! Supergoeie benen gehad, nu aan het wachten op m'n carbon velgen...

Maf

Comment

• Flink gereden.

Ik ken niet veel van wattages, maar ik zag vorig jaar in één of andere reportage tijdens de tour dat Jan Bakelants in een rit een gemiddeld wattage had geduwd van 330W
          Go figure, zou ik zeggen ;-)
          Hij had toen zelfs dat deeltje van zijn snelheidsmeter afgeplakt, omdat hij er zich anders te veel op zou focussen.

Gisterenavond met de Sirrus zelfde gemiddelde, maar wel maar over 55km ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Als er hier ene woorden verdraait, leugens verkondigt, dingen van iemand zegt die die nooit gezegd heeft, theorieën over fietsen heeft die gewoonweg belachelijk zijn en kant noch wal raken, pertinent weigert op duidelijke vragen te antwoorden, enz... Dan ben jij het wel manneke. Met je 23 jaar fietsen bestuderen zou je beter moeten weten. Maar ja, echt snugger ben je nu nooit geweest, maar met dit heb je écht wel de hoofdvogel afgeschoten hoor.

Ik heb op alle vragen geantwoord, zelfs meerdere keren. En als je er dan nog naar vroeg, heb ik naar vroeger verwezen. En leugens verkondigen? Moet je toch eens aantonen hoor. Nee, ik heb zelfs uw woorden niet verdraaid. Niet snugger? Ik denk dat ik meer dan genoeg materiaal heb om dat tegen te spreken, maar daar ga ik mij niet mee bezig houden, want dat zou het niveau verlagen. Het is trouwens slechts een zoveelste kinderachtig verwijt van u.
            Jantje is behoorlijk rond zich heen aan het schoppen.
            Oh, en sorry dat ik zo laat antwoord. Ik ben blijkbaar al meer dan een week niet meer op dit forum geweest.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Dag 2, 15 km gefietst helft vd tijd wind tegen
              Moeilijk advies te geven aan iemand die net begint. Je hebt mensen die een basisconditie hebben uit een andere sport en al meteen 40 km gaan fietsen, maar als je jaren niet gesport hebt, is dat idd niet de beste oplossing.
              Nu, elke dag een korte rit gaan doen, hoeft nu ook niet per sé. Je moet sowieso rust inbouwen. Om te beginnen zou ik zeker niet meer dan twee keer per week gaan fietsen (zelfs maar één keer), maar ik zou wel proberen iets langer te rijden. En op het gemak. Rustig opbouwen. En op den duur het tempo wat opvoeren en twee, drie keer per week gaan fietsen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Ik heb op alle vragen geantwoord, zelfs meerdere keren.
                  Neen. Op vier simpele vragen (die eigenlijk gans de discussie samen vatten) heb je nooit geantwoord.
                  Rond de pot draaien en beweren dat je de antwoorden wel gegeven hebt, dat wel. Maar daar zijn we geen bal mee.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  En als je er dan nog naar vroeg, heb ik naar vroeger verwezen. En leugens verkondigen? Moet je toch eens aantonen hoor.
                  Een MASSA! Paar voorbeeldjes? Profs van Jakkels grootte rijden niet met een 52. Jakkel zegt dat je alles kan compenseren met onderdelen, Jakkel kan niet meten, een stuurpen van 120mm hoort niet bij een bovenbuis van 535mm, Jakkel kijkt enkel naar de zitbuis bij het bepalen van een maat, Jakkel doet alles voor de looks, om de rest geeft hij niet, enzovoort enzovoort... .
                  Noem jij nu eens één leugen van mij op? Eentje is genoeg.

Oh, en sorry dat ik zo laat antwoord. Ik ben blijkbaar al meer dan een week niet meer op dit forum geweest.
                  Prima zo, het was hier net weer plezant aan 't worden. Tot jij hier met je domme praat, verzinsels en leugens weer verschijnt. Stap nog eens in die échte bimmer van je (nvdr 120d), die tenminste wel vooruit gaat en probeer de zever er eens uit te rijden. Moet zeker lukken met zo'n bom van een motor onder de kap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Volgens mij was die automobilist iemand van 't forum.

Comment

Neen. Op vier simpele vragen (die eigenlijk gans de discussie samen vatten) heb je nooit geantwoord.
                      Rond de pot draaien en beweren dat je de antwoorden wel gegeven hebt, dat wel. Maar daar zijn we geen bal mee.

Een MASSA! Paar voorbeeldjes? Profs van Jakkels grootte rijden niet met een 52. Jakkel zegt dat je alles kan compenseren met onderdelen, Jakkel kan niet meten, een stuurpen van 120mm hoort niet bij een bovenbuis van 535mm, Jakkel kijkt enkel naar de zitbuis bij het bepalen van een maat, Jakkel doet alles voor de looks, om de rest geeft hij niet, enzovoort enzovoort... .

Prima zo, het was hier net weer plezant aan 't worden. Tot jij hier met je domme praat, verzinsels en leugens weer verschijnt. Stap nog eens in die échte bimmer van je (nvdr 120d), die tenminste wel vooruit gaat en probeer de zever er eens uit te rijden. Moet zeker lukken met zo'n bom van een motor onder de kap!

hmmm

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        hmmm

Het gaat vooral over: "Om de rest geeft hij niet"!

Stokerke!

Comment

• 't ging hier net over fietsen

Comment

Kwakkel, ik heb op àlles geantwoord. Wat die leugens betreft: bepaalde van die stellingen waren geen stellingen, maar vragen (of je met een slappe lintmeter had gemeten bv.), andere waren meningen (dat jij looks belangrijker vindt dan andere aspecten). Spreek dat laatste eens tegen.
                            Wat mijn auto betreft: kom niet tegen mij klagen over uw "trage" 316d, want het heeft mij nooit kunnen schelen dat jij niet in de motor hebt geïnvesteerd. Ik zou persoonlijk geen 316d moeten (en dat is het enige wat ik er ooit over gezegd heb), maar anderzijds: jij hebt nog iets in je garage dat een stuk sneller is dan mijn 120d. Tenminste, ik veronderstel dat je nog met de motor rijdt. Dus houd je zever over de commentaar die je op dit forum kreeg over je trage 316d maar voor jezelf. Of richt hem naar diegenen die die commentaar gegeven hebben.
                            Echt heel erg kinderachtig dat je doet alsof ik daar ooit een probleem van gemaakt heb.
                            En dan nog iets: ik ben diegene die het hier verbrod? Ik antwoord op uw zever en uw leugens. Net zoals jij nu ook weer zal doen. Alleen, ik leg u geen dingen in de mond die je nooit gezegd hebt.
                            Wil je dat het ophoudt? Zwijg gewoon zelf. Of vertel iets constructiefs i.p.v. steeds kinderachtiger te worden.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

(nvdr 120d)
                              BTW, sinds wanneer behoor jij tot een redactie?
                              Is mijn auto een echte BMW? Goh, hij gaat goed vooruit en rijdt sportief, maar bon, het is geen zes-in-lijn benzine natuurlijk. Wel veel liever de mijne dan een 316d, maar bon, ik heb er zelf voor gekozen natuurlijk. Zou jammer zijn als ik er al spijt van had.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

't ging hier net over fietsen
                                Ja, bizar hé...

Jakkel en Beta, maak eens een eigen topic aan voor jullie gezever. Je hebt alle twee een hele dikke kanjer van een l*l en een IQ waar Einstein van droomde, en jullie hebben alle twee altijd gelijk. Maar val ons er aub niet mee lastig. M'n twee dochters van 7 en 9 maken minder irritant ruzie...

Wat is eigenlijk de bedoeling? Wat probeer je te bereiken. Ons interesseert het echt niet en jullie zullen nooit of te nooit de ander gelijk geven.

What's the frikkin' point??

(en nee, ik ben niet in een goede bui, nee)
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Ja, bizar hé...

Jakkel en Beta, maak eens een eigen topic aan voor jullie gezever. Je hebt alle twee een hele dikke kanjer van een l*l en een IQ waar Einstein van droomde, en jullie hebben alle twee altijd gelijk. Maar val ons er aub niet mee lastig. M'n twee dochters van 7 en 9 maken minder irritant ruzie...

Wat is eigenlijk de bedoeling? Wat probeer je te bereiken. Ons interesseert het echt niet en jullie zullen nooit of te nooit de ander gelijk geven.

222222
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Kwakkel, ik heb op àlles geantwoord. Wat die leugens betreft: bepaalde van die stellingen waren geen stellingen, maar vragen (of je met een slappe lintmeter had gemeten bv.), andere waren meningen (dat jij looks belangrijker vindt dan andere aspecten). Spreek dat laatste eens tegen.
                                    Sorry, maar concreet heb je op niets geantwoord. Het waren nochtans heel duidelijke vragen. En nooit heb ik looks boven gebruiksgemak of comfort geplaatst, iets wat jij constant blijft herhalen alsof het wel zo is. Maar ja, de leugens en verzinsels spatten er zowat af bij u.

Wat mijn auto betreft: kom niet tegen mij klagen over uw "trage" 316d, want het heeft mij nooit kunnen schelen dat jij niet in de motor hebt geïnvesteerd.
                                    1. Ik heb een 318d.
                                    2. Klaag ik over mijn 'trage' auto? Dacht het niet, hou die zoveelste insinuatie voor uzelf dus.
                                    3. Ik confronteer u gewoon met uw eigen uitspraak, dat jij nog een échte bimmer hebt die tenminste nog vooruit gaat. Ik vind een 120d nu niet onmiddellijk een echte 'bimmer', oké jij wel. Proficiat.

Ik antwoord op uw zever en uw leugens. Net zoals jij nu ook weer zal doen. Alleen, ik leg u geen dingen in de mond die je nooit gezegd hebt.
                                    Noem één leugen van me op en geef me één citaat dat ik van u gezegd zou hebben dat uiteindelijk verzonnen blijkt te zijn. Eentje van elk is genoeg.

Comment

't ging hier net over fietsen
                                      Vraag maar. Ik zal u proberen te helpen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Ja, bizar hé...

2222222 dit heeft lang genoeg geduurd chap's.... maak maar een apart discussie topic aan voor mijn part

Comment

Sorry, maar concreet heb je op niets geantwoord. Het waren nochtans heel duidelijke vragen. En nooit heb ik looks boven gebruiksgemak of comfort geplaatst, iets wat jij constant blijft herhalen alsof het wel zo is. Maar ja, de leugens en verzinsels spatten er zowat af bij u.

1. Ik heb een 318d.
                                          2. Klaag ik over mijn 'trage' auto? Dacht het niet, hou die zoveelste insinuatie voor uzelf dus.
                                          3. Ik confronteer u gewoon met uw eigen uitspraak, dat jij nog een échte bimmer hebt die tenminste nog vooruit gaat. Ik vind een 120d nu niet onmiddellijk een echte 'bimmer', oké jij wel. Proficiat.

Noem één leugen van me op en geef me één citaat dat ik van u gezegd zou hebben dat uiteindelijk verzonnen blijkt te zijn. Eentje van elk is genoeg.
                                          Ik heb op àlles geantwoord. Het enige waar jij over bleef zeuren was waarom ik die Thomson met zoveel mm setback gekozen had. Ik heb daarop geantwoord dat de setback van de zadelpen geen reet uitmaakt zolang je zadel zelf de juiste setback heeft. Ik heb niet de indruk dat jij dom bent, dus je zou het toch wel mogen snappen.

Oh ja, sorry, bij jou is het een 318d. Wat zou ik in godsnaam tegen een 318d hebben? Juist, ja, niets.

Heb ik gezegd dat mijn wagen een échte Bimmer is? Mogelijks naar rijgedrag. Klopt ook wel, vind ik. Motorisch niet helemaal natuurlijk, om bovenvermelde redenen.

Leugens? Euhm, dat ik nergens op antwoord bv. En dat ik uw auto zou hebben afgebroken. Dat zijn al twee voorbeelden van leugens. Mij zal je nooit een 318d horen afbreken, geloof me. En het is er dan nog eentje met M-pack, dus met o.m. sportzetels (zoals het hoort imo).
                                          Dat je looks belangrijk vindt, is wel algemeen geweten. Dat zie je bij jou aan alles: je fietsen, je auto. Ik heb echter nooit beweerd dat dat an sich altijd allemaal slecht is. Jij voelt je klaarblijkelijk nogal snel aangevallen als je je aangesproken voelt op interpersoonlijke verschillen ...
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X