Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Straks ga je nog zeggen dat je gelijk hebt omdat je de snelste bent op de fiets. Uw manieren om uw gelijk te halen zijn echt legendarisch, vriendje. Altijd en overal.
Wil je zoiets zeggen, go ahead, maar bewijs het dan. Kom mijn part zelf meten met uw vouwmeter. I don't care.
Als jij nu eens zou bewijzen dat er met mijn fiets iets mis is hé. Waarom die dus TE klein is. 't Zou heel mooi zijn, maar buiten wat afwijkend roepen en tieren heb ik nooit een concreet antwoord van u gelezen. En in het profpeloton (en ook daarbuiten) is er een massa aan voorbeelden van profs die op eerder kleinere frames (productieframes) rijden en dat compenseren met andere onderdelen. Dat ontkennen is onzin. ALLES, maar dan ook ALLES spreekt uw theorieën tegen, en toch blijf je koppig je ding verkondigen. Maar ja, je zal ook nooit veranderen natuurlijk.
Straks ga je nog zeggen dat je gelijk hebt omdat je de snelste bent op de fiets. Uw manieren om uw gelijk te halen zijn echt legendarisch, vriendje. Altijd en overal.
Als jij nu eens zou bewijzen dat er met mijn fiets iets mis is hé. Waarom die dus TE klein is. 't Zou heel mooi zijn, maar buiten wat afwijkend roepen en tieren heb ik nooit een concreet antwoord van u gelezen. En in het profpeloton (en ook daarbuiten) is er een massa aan voorbeelden van profs die op eerder kleinere frames (productieframes) rijden en dat compenseren met andere onderdelen. Dat ontkennen is onzin. ALLES, maar dan ook ALLES spreekt uw theorieën tegen, en toch blijf je koppig je ding verkondigen. Maar ja, je zal ook nooit veranderen natuurlijk.
Geloof wat je graag gelooft, maar ik zie Boonen toch niet op een maat 56 rijden hoor (twee maten kleiner dan gebruikelijk voor iemand van zijn grootte). Idem voor de meeste (!) andere wielrenners.
Trouwens, de enige die hier roept en tiert, ben jij, heb ik de indruk. Ofwel schakel je om naar de ander te proberen kleineren zoals je ook nu weer doet. Ik weet dat ik extreem koppig ben, maar tot dergelijke kinderachtigheden laat ik mij niet verleiden.
Wat is er verkeerd, abnormaal of mis aan deze fiets?
Alles wat dus niet aan het 'normale' voldoet mag dus vernoemd worden.
En dat is een vraag niet aan u gericht beste beta.
Om op uw vraag te antwoorden heb ik meer gegevens en detail foto's nodig.
Eventueel foto's met een waterpas en rolmeter erbij alsook een origineel standaard model ernaast.
Tegen morgen is goed hoor.
Ps. Hoeveel pk heeft hij op uw mini test bank?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Geloof wat je graag gelooft, maar ik zie Boonen toch niet op een maat 56 rijden hoor (twee maten kleiner dan gebruikelijk voor iemand van zijn grootte). Idem voor de meeste (!) andere wielrenners.
De bewijzen zijn er. Kijk nog eens naar de koers ipv leugens over velo's te verkopen en je zal zien dat het geen enkelingen zijn beste beta.
Trouwens, de enige die hier roept en tiert, ben jij, heb ik de indruk. Ofwel schakel je om naar de ander te proberen kleineren zoals je ook nu weer doet. Ik weet dat ik extreem koppig ben, maar tot dergelijke kinderachtigheden laat ik mij niet verleiden.
Ik kinderachtig? Alles blijven ontkennen terwijl alle bewijzen voor je neus liggen lijkt me nog net iets kinderachtiger. Maar 't zal aan mij liggen waarschijnlijk.
410€ inclu verzending en douane. Gewicht is 1550gr voor de set.
Mooi. Hopelijk zijn ze effectief hun geld waard dan.
Vroeger las ik eens een artikel over goedkope carbon frame. Die zouden binnenin ruwer afgewerkt zijn dan merkframes die een stuk meer kosten en dat zou zo zijn negatieve effecten hebben naar duurzaamheid e.d. Bovendien zou ook de stijfheid niet optimaal zijn (te stijf en/of te slap). Een maat van mij had eens een carbon frame van Viper (geen namaak, maar wel een budgetmerk). Dat frame bleek veel té hard te zijn.
Anderzijds heb ik al gehoord dat replicaframes e.d. tegenwoordig al een stuk beter zouden zijn.
Enfin, het is maar een bedenking die ik mij maak hoor. Carbon velgen mogen natuurlijk overal even stijf zijn. Liefst zelfs. Hopelijk zijn ze goed gespaakt. En de lopen de naven vlotjes.
Zelf heb ik overigens klodden gehad met de DT-wielen die ik vroeger had. Zie die foto die Jakkel van mijn fiets postte. Goeie velgen, zeer goeie naven, maar blijkbaar niet gespaakt zoals het hoort. Vooraan te hard alleszins, met als gevolg de de flens van de naaf brak. Nochtans per drie gespaakt. Kun je nagaan wat er moet gebeuren om op die manier de naaf kapot te trekken. De spanning op de spaken moet echt wel te hard geweest zijn.
Ik kinderachtig? Alles blijven ontkennen terwijl alle bewijzen voor je neus liggen lijkt me nog net iets kinderachtiger. Maar 't zal aan mij liggen waarschijnlijk.
Blijkbaar. Ik heb ook al genoeg voorbeelden gepost.
Ik heb alleszins niet beweerd dat er geen uitzonderingen zijn, want die zijn er altijd en overal. En je zei zelf al tig keren dat je met opzet voor een kleiner frame koos dan wat gebruikelijk is voor je grootte. Discussion closed?
Blijkbaar. Ik heb ook al genoeg voorbeelden gepost.
Voorbeelden van wat? Van fietsen waar de zadelpen amper uit de zitbuis komt omdat de eigenaars ervan ze gekocht hebben naargelang de lengte van de bovenbuis, of wat? Het is heel simpel. Jij betwist iets, ik weerleg dat met een massa aan bewijzen. Punt.
Ik heb alleszins niet beweerd dat er geen uitzonderingen zijn, want die zijn er altijd en overal. En je zei zelf al tig keren dat je met opzet voor een kleiner frame koos dan wat gebruikelijk is voor je grootte. Discussion closed?
Omdat ik een lichaamsbouw heb die licht afwijkt van de gebruikelijke 1m78 metende mens én omdat ik een bepaalde vrij grote drop verkies. TWEE goede redenen om voor een 52 te kiezen. Er is uiterlijk niets aan mijn fiets op te merken wat zou kunnen wijzen dat het frame ervan TE klein zou zijn. En dat is gans de discussie. Al meermaals duidelijk gemaakt, visueel, met feiten en argumenten, voorbeelden enzomeer. Maar nog steeds niet duidelijk voor U. Trek uw plan ermee.
Amai, da's wreed goedkoop! En trekken die naven op wat? Het zijn er toch voor bandjes hé?
Die naven zouden op wat moeten trekken volgens m'n maat. Vertrouw hem allezins blindelings op vlak van fietsen. Net de fiets afgewerkt, ook terwijl een dikker stuurwiel gestoken. Zijn inderdaad voor bandjes, aan tuben heb ik geen nood.
Shit, wat een fiets Nog aan het twijfelen om witte decals van "RIDLEY" te kleven... of om gewoon zwart te houden.
Voorbeelden van wat? Van fietsen waar de zadelpen amper uit de zitbuis komt omdat de eigenaars ervan ze gekocht hebben naargelang de lengte van de bovenbuis, of wat? Het is heel simpel. Jij betwist iets, ik weerleg dat met een massa aan bewijzen. Punt.
Omdat ik een lichaamsbouw heb die licht afwijkt van de gebruikelijke 1m78 metende mens én omdat ik een bepaalde vrij grote drop verkies. TWEE goede redenen om voor een 52 te kiezen. Er is uiterlijk niets aan mijn fiets op te merken wat zou kunnen wijzen dat het frame ervan TE klein zou zijn. En dat is gans de discussie. Al meermaals duidelijk gemaakt, visueel, met feiten en argumenten, voorbeelden enzomeer. Maar nog steeds niet duidelijk voor U. Trek uw plan ermee.
Gast, jij leest alleen wat je wil lezen. Het is duidelijk dat je mijn punt nog steeds niet door hebt. Zelfs niet na tientallen posts. En wat je niet gelezen wil hebben, onthoud je ook niet.
En welke naven zitten er in? No name, I guess? Nu, zal wel met industrielagers zijn zeker? Kan je niet veel mee misdoen. Hopelijk is de kwaliteit van de materialen en van de body in orde.
En welke naven zitten er in? No name, I guess? Nu, zal wel met industrielagers zijn zeker? Kan je niet veel mee misdoen. Hopelijk is de kwaliteit van de materialen en van de body in orde.
Dikker stuurlint, excuzie! No name naven inderdaad.
Comment