Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Gast, jij leest alleen wat je wil lezen.
    Ik lees ALLES. Bij anderen is dat echter een groot probleem. Dat je dikwijls niet meer weet wat er twee posts terug nog gezegd is geweest, omdat je 't niet leest of je geheugen een zeef is. En dat je dingen van iemand zegt die ie nooit gezegd heeft. Allemaal al meermaals bewezen.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Het is duidelijk dat je mijn punt nog steeds niet door hebt. Zelfs niet na tientallen posts. En wat je niet gelezen wil hebben, onthoud je ook niet.
    Nog eens, IK lees alles. En uw punt is heel duidelijk. 52 frame is TE klein en TE kort voor mij, volgens uw theorie, een theorie gebaseerd op en gestaaft met... NIETS, helemaal NIETS!

Comment

• BK, Boonen was niet goed gezind!

Jens Debusschere verdiende winnaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        ... Het is duidelijk dat je mijn punt nog steeds niet door hebt...

Ik heb deze discussie nu van in't begin gevolgd, en ik heb je punt ook nog niet door

Kan je dat in één zin neerschrijven?

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
          Ik heb deze discussie nu van in't begin gevolgd,...thx
          Serieus??
          Chapeau.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Laatste pic, om iets anders dat dit gezeik altijd te moeten lezen

Comment

• Mooi!
              Je zit duidelijk graag kort en verkiest weinig tot geen drop. Groter frame met langere balhoofdbuis is dan de oplossing. Kort stuurpennetje erop en zadel wat naar voren schuiven en klaar is kees! Dat naar voren gekanteld zadel heeft een reden vermoed ik?

Comment

• Jep, korte armen en lange beentjes... Zit graag "compact" op de fiets...

Comment

• Proper fietske,

hier een foto'ke van de mijne;
                  20140701_190302.jpg

Comment

• 1.500 km's op de fiets in juni.

Comment

• Daarnet 13 km'kes gedaan Totaal staat nu op 67.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Daarnet 13 km'kes gedaan Totaal staat nu op 67.
                        Ik vanmiddag 72.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Kan niet wachten om lange toeren te maken van +40 km. Enige probleem zijn hier de fietspaden.. Gewoon hatelijk!
                          En daarstraks aan het fietsen op een pad waar je met 1 fiets in de ene en 1 fiets in de andere richting kan. Fietst er een koppel naast elkaar in mijn richting en die kerel vertikt het om achter of voor z'n vriendin te fietsen tot ik voorbij ben. Heb mogen uitwijken voor meneer. Ik wou nog roepen zoals 'de echte'

Conditie gaat er wel op vooruit! Brug gaat al een pak makkelijker, enkel de wind blijft een boosdoener ondertussen ook al de perfecte versnelling gevonden. Wel ratelt hij op bepaalde versnellingen, ik veronderstel dat dit opgelost zal worden bij het meer inrijden en bij het 1ste gratis onderhoud?

Comment

• Btw, van 't weekend broeken gaan kopen. Ik rij precies op een kussen! Zo zacht lopen is wel een beetje awkward maar op de fiets is het een zaligheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                              Wel ratelt hij op bepaalde versnellingen, ik veronderstel dat dit opgelost zal worden bij het meer inrijden en bij het 1ste gratis onderhoud?
                              Waar ligt je ketting bij die versnelling? Loopt hij niet te scheef van achter naar voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Waar ligt je ketting bij die versnelling? Loopt hij niet te scheef van achter naar voor?
                                Ik bedoelde dat hij bij het hoger of lager schakelen hij een paar seconden ratelt vooraleer de ketting goed ligt.

Comment

• Is kwestie van een beetje leren aanvoelen ook, maar met die mountainbike cassette die je er hebt op liggen, heb je dat wel eerder voor, dan dat je een cassette met kleinere verhoudingen monteert.
                                  Ik heb er in ieder geval geen last van.

Comment

• Flashy special paint Cannondales voor de TDF 2014 renners van Cannondale.

Sagan 1m84 (custom build EVO frame maatje 54, bovenbuis van een 58 )

Viviani 1m78 (stock EVO frame maatje 52)

Marino 1m77 (stock EVO frame maatje 50!)

Last edited by Jakkel; 04/07/2014, 20:20.

Comment

• zotte paintjobs... opvallen doen ze zeker.

Woensdag passeren ze voor mijn bureau - heel de dag gegijzeld, maar ik onderga het met plezier: aantal 'buiten'-afspraken verplaatst om het hele circus te kunnen aanschouwen.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        1.500 km's op de fiets in juni.
                                        Als je dat aan 30km/h gemiddeld doet, zat je 50 uur op de fiets. Of meer dan twee dagen.
                                        Freak

Hier 750 in juni
                                        3180 in 2014. In heel 2013 zat ik aan 3900.
                                        M'n bedoeling begin dit jaar was om 4000 te halen, bij deze stel ik dat bij tot 5000. En dat is meer dan genoeg voor mij.
                                        M'n loopdoel was 400km, zit nu aan 201, du exact op schema.

Ik dacht trouwens dat de meeste renners teruggekomen waren van die hele hoge velgen. Die van Sagan zijn wel de moeite.
                                        Zalige paintjobs wel.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Als je dat aan 30km/h gemiddeld doet, zat je 50 uur op de fiets. Of meer dan twee dagen.
                                          Freak
                                          Dat zal inderdaad wel ongeveer aan 30 gemiddeld zijn, de km's met de MTB er nog bij.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Hier 750 in juni
                                          3180 in 2014. In heel 2013 zat ik aan 3900.
                                          M'n bedoeling begin dit jaar was om 4000 te halen, bij deze stel ik dat bij tot 5000. En dat is meer dan genoeg voor mij.
                                          M'n loopdoel was 400km, zit nu aan 201, du exact op schema.
                                          750 op een maand is ook al flink wat. Ik zit nu op een 6.600 km's dit jaar. 12.000 jaarlijks is het doel. Zal ook dit jaar weer ongeveer zo zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Ik dacht trouwens dat de meeste renners teruggekomen waren van die hele hoge velgen. Die van Sagan zijn wel de moeite.
                                          Zalige paintjobs wel.
                                          Die van Sagan zitten er vooral in voor de foto peins 'k. Die van 50 zie ik ze nog wel gebruiken in de vlakke sprintetappes, misschien die van 80 ook nog. Maar in de bergen zullen het wel de lichtere lage worden.

Comment

Working...
                                          X