Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo doe ik het dus meestal ook,
    maar nu is het even niets vanwege een lumbagie en ontstoken schouderpezen.

Comment

• Straks de fiets op. Plan een ritje langs Catsberg en de Zwarte Berg.
      Maar plannen kunnen altijd aangepast worden als de benen protesteren.

En we zijn dan eigenlijk ook dicht bij de Kemmelberg...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Straks de fiets op. Plan een ritje langs Catsberg en de Zwarte Berg.
        Maar plannen kunnen altijd aangepast worden als de benen protesteren.

En we zijn dan eigenlijk ook dicht bij de Kemmelberg...
        Ik reed vroeger met 't werk daar elk jaar een rit in de buurt, met als laatste helling die kasseien van de kemmelberg, die was er altijd teveel aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ik reed vroeger met 't werk daar elk jaar een rit in de buurt, met als laatste helling die kasseien van de kemmelberg, die was er altijd teveel aan.
          Godver, was vergeten wat voor een klootzakje het is... Die kasseien zijn er te veel aan. Op de MTB rij ik hem nog behoorlijk "vlot" op. Was nu de eerste keer op de koersfiets. Halfweg door een auto opzij gedwongen, naast de kasseien geraakt, uit de pedalen. Daarna deed het nog dubbel pijn.
          Daarna nog de Rode Berg gedaan, wat in vergelijking een makkie was.

Hmm volgens Runkeeper heb ik ergens 250 km/h gehaald... Toch blij met de hoogtemeters. Goed voor mijn doen.

Last edited by Hayes; 16/08/2014, 16:27.

Comment

• Den hayes geraakt in vorm precies!

Mooi gemiddelde voor op zulk een parcours!

Comment

• De kuitjes zijn nog heerlijk aan het nagloeien.
              Er was net iets te veel win dom lekker relaxed te rijden. En op de een of andere manier zelden wind in de rug

Comment

• Vandaag de MIO 505 aangeschaft, heb soms wat problemen om langere ritten uit te zoeken. (rij bijna altijd alleen)
                Zou hiermee wat vlotter moeten gaan, ook in frankrijk binnenkort.

Vorige week trouwens ook goed afgezien, Bert Roesems Classic in Halle gereden, 85 km, alleen tegen de wind en bijna 900 hoogtemeters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                  Vandaag de MIO 505 aangeschaft, heb soms wat problemen om langere ritten uit te zoeken. (rij bijna altijd alleen)
                  Zou hiermee wat vlotter moeten gaan, ook in frankrijk binnenkort.

Vorige week trouwens ook goed afgezien, Bert Roesems Classic in Halle gereden, 85 km, alleen tegen de wind en bijna 900 hoogtemeters.
                  Brrr...mio. 😢
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vanmorgen eerste tochtje met de mio gedaan,90 km, navigatie ging vlot en duidelijk, geen klagen over de moi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      Brrr...mio. 
                      Geen probs met mijn Mio's, beetje hun logica kennen. Batterijen niet veel waard.

Comment

• Comment

• zo'n talent, wat een verlies voor de sport en niet in het minst voor de familie en vrienden. Rip Igor.

Comment

• Amai... gemiddelde snelheid 27 per uur! Da kan ik nie. Zelfs niet met mijn elektrische fiets lol. Is wel leuk zo'n elektrische fiets, hingen zakken over, dus zag je niet direct dat die elektrisch was. Hier op de berg ging ik dan met mijn vrouwenfiets steevast in het wiel gaan hangen van een wielertoerist. Moet die gasten zien achterom kijken na een kilometer stijgen lol... Heb nu een nieuwe gekocht. Die vele sterker is. Ga ik nog lol aan beleven

Ja erg he van die wielrenner, zo ne jonge gast. Moet heel erg zijn voor die ouders.

Comment

• gdvr
                              'k Heb m'n grote teen gebroken. Dat wordt enkele weken niet fietsen.

Loop na 1 dag al de muren op wegens redelijk immobiel.

Comment

• Vandaag was 't zo ver, hij was al 2 weken naar mij aan het lachen, de Ventoux via Bedoin op gereden.
                                Het was mijn eerste col ooit, en na goed een maand trainen heb ik hem gedaan in 2h7min. Geen top tijd maar toch wel best fier dat ik het gedaan heb.

34x26 was soms iets te oncomfortabel met de huidige conditie.

Comment

Vandaag was 't zo ver, hij was al 2 weken naar mij aan het lachen, de Ventoux via Bedoin op gereden.
                                  Het was mijn eerste col ooit, en na goed een maand trainen heb ik hem gedaan in 2h7min. Geen top tijd maar toch wel best fier dat ik het gedaan heb.

Dikke proficiat!

Comment

Vandaag was 't zo ver, hij was al 2 weken naar mij aan het lachen, de Ventoux via Bedoin op gereden.

Satisfaction 😄
                                    Proficiat
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gisteren naar Bikemotion geweest.

Canyon stak er voor mij toch kop en schouders boven uit qua design, afwerking,... Onder de indruk van de aeroad cf slx. Echt beetje triest hoe slecht de meeste ander merken zijn in het wegmoffelen van al het elektronisch schakel gedoe.

Ook het elektronisch schakelen bij Shimano en Campa eens kunnen uittesten, Campa vonden wij prettiger schakelen maar de "instapprijs" van 2500 euro (Chorus) is een beetje belachelijk.

Comment

• Mijne pa zijn fiets hebben ze vorige week gepikt, hier voor de deur.
                                        In de nacht van dinsdag op woensdag.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Pff, ik blijf miserie hebben met m'n Campagnolo cassette. Iedere keer als ik er echt kracht op zet, schiet die door. 'k Heb al een en ander afgeregeld maar hij blijft het doen. Fietsenmaker heeft ook al diverse keren afgeregeld, meer of minder vet,... Geen verschil.

Echt vervelend. ik durf amper nog recht op de trappers gaan staan.
                                          Ik heb dat probleem eigenlijk al bijna sinds het begin. En om nu lukraak onderdelen te gaan vervangen zonder te weten of het zal helpen... Daar heb ik het budget niet voor.

Ik overweeg bijna om een andere fietsenmaker te proberen, alhoewel ik voor de rest héél erg tevreden ben.

Het verhindert niet om kilometers af te malen, ik zal voor 2014 op ca. 5700km eindigen. Maar het is vervelend. Eerst enkele maanden miserie gehad met de ene platte band na de andere, nu deze zever...
                                          Last edited by Hayes; 23/12/2014, 21:17.

Comment

Working...
                                          X