Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
Gewoon vervangen dus? Of valt daar ook iets aan af te stellen?
Aangezien het al na een 500-1000 km begon, gewoon een slecht exemplaar?
Ik vind niet echt terug dat het een typisch Veloce probleem zou zijn.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenGewoon vervangen dus? Of valt daar ook iets aan af te stellen?
Aangezien het al na een 500-1000 km begon, gewoon een slecht exemplaar?
Ik vind niet echt terug dat het een typisch Veloce probleem zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls je tandwielen in goede staat zijn (ook de voorste) en je derailleur goed is afgesteld, dan is het de body. Kan misschien zijn dat de palletjes aan de veertjes niet goed pakken ofzo (droog of vuil). Hoeveel km's heeft die fiets? Het is natuurlijk om moeilijk van op afstand een juiste diagnose te stellen.
'k Denk dat ik toch eens naar de fietsenmaker ga en zeg dat ie het moet oplossen. Al kost dat dan iets. Nu ben ik daar onbewust mee bezig. Als ik na een kruispunt optrek, zet ik me zo snel mogelijk weer neer en geef kracht vanuit m'n rug, op z'n Cancellera's als het ware :-)
Straks om 12u stopt iedereen op het werk. 'k Heb m'n mtb in de koffer gestoken en ga hier nog een toertje doen. MTB parcours De Pannen en Koksijde aan elkaar rijgen. Al wat calorietjes van vanavond verbranden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trikke Bekijk BerichtenIngeschreven voor de RVV Cyclo, eerste keer, ben eens benieuwd. Nu nog trainen
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenFietsen op de weg... ik heb het nooit graag gedaan.
Zelf met de MTB verfoei ik de asfaltstukken.
Eigenlijk geen idee hoe dit komt!
Ben wel aan het denken om na de MTB eens een cyclocrossfiets aan te schaffen.
Comment
-
Iedere keer ik op de mtb kruip, amuseer ik me en neem me voor om het meer te doen. En toch komt het er niet van. Iets aan het kilometers malen op de weg spreekt me meer aan. Resultaat: mountainbike km's 2014: 241 tov Fietskilometers op de weg: 5577. Pas op daarvan zijn er ook een goeie 500 of zo op de mtb maar wel op de weg. Als het in november-begin december te gortig is (takken, bladeren, modder van tractoren,...) neem ik ook de mtb. Pas de laatste twee weken weer met de koersfiets gereden.
Daarnet het werkjaar afgesloten met een vettig ritje. Een half uur voor ik vertrok gingen de hemelsluizen open. Parcours lag er echt vettig bij
Bijgevoegde BestandenLast edited by Hayes; 24/12/2014, 16:04.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIedere keer ik op de mtb kruip, amuseer ik me en neem me voor om het meer te doen. En toch komt het er niet van. Iets aan het kilometers malen op de weg spreekt me meer aan. Resultaat: mountainbike km's 2014: 241 tov Fietskilometers op de weg: 5577.
Daarnet het werkjaar afgesloten met een vettig ritje. Een half uur voor ik vertrok gingen de hemelsluizen open. Parcours lag er echt vettig bij
Ik 4.638 km met de MTB dit jaar, waarvan ik ruw geschat zo'n 3.000 km echt off-road heb afgewerkt. 6.322 met de koersfiets. Samen met alle andere fietsverplaatsingen erbij zal het weer zo'n 12.000 km worden in 2014. Dat zijn er meer dan ik met de auto heb gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai, ook flink gereden op de weg! Eerste jaar dat je dat haalt zeker?
M'n doel was 5000. Doel voor 2015 zal dan maar 6000 zijn, met de hoop om 6500 te halen of zo.
Een doel stellen helpt op die dagen waar je eigenlijk niet veel zin hebt, het te koud of te nat is, ...
M'n loopdoel van 400k heb ik (net) gehaald, ondanks een gebroken teen.
Jammer dat ik zo graag eet, zo blijf ik altijd een "kloeke kerel"
Maar wel 20kg minder kloek dan jaren geleden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJa. Komt vooral omdat ik vorige winter voor het eerst gewoon doorgereden heb. 2013 had ik een goeie 4000km nu een stukje meer.
M'n doel was 5000. Doel voor 2015 zal dan maar 6000 zijn, met de hoop om 6500 te halen of zo.
Een doel stellen helpt op die dagen waar je eigenlijk niet veel zin hebt, het te koud of te nat is, ...
M'n loopdoel van 400k heb ik (net) gehaald, ondanks een gebroken teen.
Jammer dat ik zo graag eet, zo blijf ik altijd een "kloeke kerel"
Maar wel 20kg minder kloek dan jaren geleden.
Enfin, tegen ongeveer mei volgend jaar is dat er wel weer af.
Lopen doe ik niet, ik doe het niet graag. Ik heb dit jaar 2,4 km gelopen, de verplichte looptest op het werk. Gevolg, vier dagen stijf lopen.
Comment
-
Ik ben 3j geleden ook zo'n 18kg afgevallen, maar sindsdien is er alweer 7kg bij.
Sinds een paar weken loop ik ook terug om de 2 dagen mijn 5km. Kan toch deugd doen, ook al loop ik helemaal niet graag.
Ben wel verbaasd hoe snel de conditie kan terug komen. Het is zeker nog niet goed, maar wel al véél beter.
Oja, sinds deze zomer speel ik ook terug tennis.
Competitie zal terug voor volgende zomer zijn.
Dit jaar:
- 8000km met de wagen
- 20000km met de moto
- 100km gelopen
- 300km MTB
we zijn laat in gang geschoten dit jaar.
Comment
-
Ik zou ook nog terug willen beginnen met fietsen, maar met de problemen met mijne rug komt dat er niet vanOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zou ook nog terug willen beginnen met fietsen, maar met de problemen met mijne rug komt dat er niet van
Mvg,
Sent from my One+ using Tapatalk=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDa's echt wel het minimum denk ik. Bedoeling van jakkel is waarschijnlijk om het zichzelf wat lastig te maken
Comment
Comment