Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die rijden precies op de snelweg.
      Op zo een baan zou ik nooit met de fiets willen rijden.

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dat is haast zelfmoord op zo'n baan rijden.

Comment

• alles is gewoon surreeel fout

goed opvoedkundig waardig

Comment

• Dienen denkt omdat hij zijn hand halvelinge uitsteekt dat hij kan naar rechts gaan. Hopelijk leert hij er iets van. Ik vind het oerdom gedrag van die gasten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Dienen denkt omdat hij zijn hand halvelinge uitsteekt dat hij kan naar rechts gaan. Hopelijk leert hij er iets van. Ik vind het oerdom gedrag van die gasten.
              Ging die vrachtwagen niet over een puntstuk?

Sent from here
              den borre

Int3x0r

Comment

• tuurlijk! fietser ging naar rechts van zodra hij kon.

Comment

• Ja, je hebt gelijk, die vrachtwagen mocht dat ook niet doen. Maar is dat eigenlijk een weg waar fietsers toegelaten zijn? Of is dit enkel voor suicide fietsers?

Comment

• 2 jaar schorsing voor Van Avermaet gevraagd.

Sent from here
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Ja, je hebt gelijk, die vrachtwagen mocht dat ook niet doen. Maar is dat eigenlijk een weg waar fietsers toegelaten zijn? Of is dit enkel voor suicide fietsers?
                      Is niet echt duidelijk. Ik zou nu daar ook niet gaan fietsen, maar vrachtwagen gaat zeker in de fout.
                      Wel grappig dat z'n twee vrienden extreem voorzichtig hun fiets wegzetten vooraleer naar 't slachtoffert te lopen.
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Die vrachtwagen zit op het vak om rechts af te gaan en rijd dan gewoon recht door.
                        En dan nog doorrijden ipv te stoppen.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Maar zou die chauffeur dat geweten hebben denk je?

Comment

• IK ben op zoek naar een simpel, goedkoop zomermutsje voor onder de helm. Mainly om zweet uit m'n ogen te houden.

De prijzen die ik tegenkom zijn soms om te lachen. 30 euro voor een stukje stof. Zo kom ik zomerhandschoentje stegen van 50+ euro, kousen van 20+ euro.

Ik draag Decathlon handschoentjes van 10 euro en zelfs op lange ritten geen enkel probleem. Artengo - Kousjes van 6 euro voor drie paar en die zijn perfect. Ik ga er ook mee lopen.

Soit, ik ben deze (http://www.fietsshop.be/mutsen/2688-...skullcap.html) al tegengekomen, die vind ik wel mooi uitzien al zien je er toch geen fluit van.

Dus, 1. dragen jullie dat? En 2. waar vind een cheapskate al sik dat goedkoop? Net een nieuwe auto besteld, dus even wat minder hebbedingetjes kopen. Voor even toch.

Comment

• Welke car?

Draag ook altijd iets onder mijn helm, weet niet goed de naam ervan maar is een muts maar open van boven, die je eigenlijk over uw hoofd kunt trekken voor rond uw hals te verwarmen. Plooi die dan dubbel tot een soort hoofd/haarband. Bedekt mijn voorhoofd en bij koudere temperaturen ook mijn oren
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ik gebruik een bandana van den decathlon. werkt heel goed.

Zoiets maar dan eentje die je vanachter moet vastknopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                  Welke car?

Draag ook altijd iets onder mijn helm, weet niet goed de naam ervan maar is een muts maar open van boven, die je eigenlijk over uw hoofd kunt trekken voor rond uw hals te verwarmen. Plooi die dan dubbel tot een soort hoofd/haarband. Bedekt mijn voorhoofd en bij koudere temperaturen ook mijn oren
                                  Een buff noemen ze dat. Ik gebruik dat ook in de winter, maar in de zomer is dat wat te dik en te warm vind ik.

In de zomer gebruik ik gewoon oude koerspetjes waarvan ik de klep afknip.

Comment

• Inderdaad, voor de zomer is het enige wat het moet doen het zweet weghouden van m'n voorhoofd en ogen. En ook fijn dat insecten niet in de verluchtingsgaten vast raken en zitten te kriebelen tegen m'n vel. Met altijd de vraag "is het een vliegje of een bijtje?"

Die van de decathlon had ik ook gezien. Veel goedkoper ben ik nog niet tegengekomen. Ik kan niet begrijpen dat op andere plaatsen zoiets 30 euro kost terwijl je al een veilige, zij het basic, fietshelm kan kopen.

Comment

• Een nieuwe Peugeot Partner.
                                      Super content geweest van onze vorige, alleen nu té grote kosten (nieuwe achteras én nieuwe koppeling) aan en we zitten boven de 200.000km. Dan wordt het toch afwegen.

Gisteren weer anderhalf uurtje tegen de wind gebeukt. De laatste maand is er constant wind. Nog geen één dag lekker relaxed gefietst.
                                      Voordeel is dat je op sommige stukken dan wel weer vliegt over het asfalt

Comment

• Pffff, en ik heb weer pech. Donderdag werd mijn e bike van Trek geleverd met de nieuwste Nyon computer. Fietske van 3300 Euri. En 't spel werkt niet. Kan geen verbinding maken met wlan, bluetooth,... Allemaal zaken die nodig zijn om hem te initialiseren en in te stellen. Tot overmaat van ramp lees ik op Duitse fora dat er nogal wat problemen zijn met deze computer.
                                        Zal wel een nieuwe krijgen die hopelijk werkt, daar niet van. Heb garantie. Maar verontrust me dat ze (nog) niet betrouwbaar zijn en in panne vallen kan ik me echt niet permitteren met mijn ziekte. Om dan kilometers te voet te moeten gaan... Morgen is hij gesloten, zal dinsdag eens langsgaan en kijken wat mogelijk is. Is nochtans Bosch materiaal waarvan ik dacht dat dit kwalitatief wel goed zou zijn. Ook de fiets zelf heeft een behoorlijke afmontage, maar wat ben je ermee als de motor niet wil

Comment

• Waarschijnlijk electronica afkomstig van Renault....

Comment

Working...
                                          X