Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kenny's scott yecora

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alé , verzekering gaat dokken
    ik heb geen vertrouwen meer om deze te laten fixen en ga hem in stukken verkopen , er komt wss een scott aspect 60 voor in de plaats ...
    (of als ik 2dehands een koopke kan vinden ... )

Comment

opvolger is bekend , géén Scott
      ik ga er zondag 19/2 om ...
      jullie mogen nog niet weten wat het is

Comment

Ben benieuwd, temeer omdat ik zelf ook stillekes aan aant uitkijken ben naar ne nieuwe fiets, de mijnen is nu ook ne scott, 7 jaar en 20000 km meer gereden en is aan vervanging toe. Was je tevreden van scott ?

Comment

Zéér tevreden , rijd als een droom
          echter zijn de nieuwe scott modellen te duur voor de €'s die ik van de verzekering kreeg ...
          De nieuwe zal een Merida zijn , ook wel 2dehands , maar bijna nieuw 'kga er woensdag al om

Comment

Proficiat, het geeft toch altijd een speciaal gevoel om iets nieuws te kopen. Veel plezier en meer geluk gewenst.

Comment

T'is geen nieuwe , maar t'is leuk een ander zijn geld uit te geven (verzekering)

Comment

Kan mij wel inbeelden dat het leuk is een ander zijn geld uit te geven, ik moet mijn fiets zelf betalen . Is er al nieuws over de opvolger ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                  Kan mij wel inbeelden dat het leuk is een ander zijn geld uit te geven, ik moet mijn fiets zelf betalen . Is er al nieuws over de opvolger ?
                  Zijn facebook staat er vol van.
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                    Jaja, in het mountainbikerstopic hebk er een foto'je van gepost

Comment

Voila , DE opvolger

Comment

Amai, da ziet er zeker nie slecht uit. Precies wel kwalitatief goe gerief. Veel plezier en meer geluk ermee gewenst.

Comment

Bedankt! Ik ben er érg blij mee en ik heb er van de vorige eigenaar ook nog een set zomerbanden bij gekregen
                          Nu heb ik genoeg "rubber" op stock (3 sets banden ) en kan dus heel wat km's blijven maken

Comment

Das wel plezant. Heb je ervaring met slicks, ik heb nu mijn nieuwe fiets besteld en ben erover aan het nadenken voor een paar slicks als ik langere tochten op de weg zou maken.

Comment

Slicks zijn zeker aan te raden op de weg. Wel opletten dat je de juiste binnenbanden monteert als je smalle slicks wil.

Sent from my HTC Radar.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Max. 3 foto's per bericht aub.

Comment

schoon fietske, daar ga je plezier aan hebben,
                                  is dezelfde kader als mijn gustaf en daar hoor je mij zeker niet over klagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Slicks zijn zeker aan te raden op de weg. Wel opletten dat je de juiste binnenbanden monteert als je smalle slicks wil.
                                    Kan je ruim van afwijken hoor, ook al wordt het niet aangeraden. Ik heb nog probleemloos met 2.0 binnenbanden in 1.2 buitenbanden gereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Kan je ruim van afwijken hoor, ook al wordt het niet aangeraden. Ik heb nog probleemloos met 2.0 binnenbanden in 1.2 buitenbanden gereden.
                                      Nooit geprobeerd, maar meestal is een standaardbinnenband volgens de aangegeven waarden te groot qua diameter. Als er op staat 1.75"-2.20", zou ik persoonlijk een andere binnenband zoeken als het om een 1.4" buitenband gaat. Om een vb. te geven. Ik geloof graag dat je het al gedaan hebt, maar of het ideaal is? Een binnenband kost de wereld niet.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Comment

Ziet er nie slecht uit, is er iets aan veranderd ?

Comment

Working...
                                          X