Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb 7 jaar scott gereden en ben er tot de laatste dag content van geweest. Voor mij toch een van de betere merken. Kheb mijn oude ook volledig opgekuist, zal eens wat before - after foto posten.
Zeg Kenny, ge weet dat'k af en toe lach over uw gedoe met dat van u en uw fiets.
Schoon voorbeeld was dat van dat vuil worden erstraks.
Maar 'k heb echt wel respect voor hoe gij uw omgaat met en over uw fiets. Zo heerlijk maniakaal soms als sommige eigenaars van auto's op't forum.
Als ge later ook zo gaat doen met uw auto's dan zijn die zeker ook in goede handen. Enkel aanrijdingen vermijden dan.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Danku
Moest ik kunnen ik zet 'm in een glazen kastje...
Ik heb er zelf voor gewerkt, en zelf betaald dus dat scheelt ook wel een deel
Maja, als ge ziet wat zoiets nieuw kost... (pakt 1000,-)
Als je dat afgragd is dat na 2 jaar maar 100€ meer waard
verzorgd ge dat goed , is dat na 2 jaar nog 500€ waard (bij wijze van spreken)
Op de foto te zien zijn het gewone stickers. Die kan je gratis krijgen bij iedere scott dealer. De stickers gaan er wel redelijk snel vanaf.
op verschillende sites kan je 'decals' bestellen.
Soort belettering die ze ook gebruiken op auto's etc. Daar plak je enkel het logo en geen transparante sticker.
Je kan ze ook op maat laten maken, hier bijvoorbeeld
Morgen eens gaan horen bij de fietsenmakers hier in de streek of ze zo wat stickertjes voor mij hebben.
Kan je ook gewoon via de importeur aanvragen. Lang geleden heb ik dat eens gedaan bij Cannondale. Ze hebben mij die toen gewoon toegezonden per post. Gratis. De aanvraag was trouwens ook per post, want het is zodanig lang geleden dat er nog geen sprake was van e-mailen.
Proficiat me u koersfiets, ziet er nog goed uit. Rijd ge daar graag mee ? Tis toch wel een groot verschil me ne MTB. Ik vrees dak mij een beetje miskocht heb aan mijn koerskraam. Niet zozeer da hij technisch nie goe staat maar eerder dat ik liever me ne MTB rij, ma da moest ik maar geweten hebben voor ik hem kocht. Nuja van 15 euro gade nu ook nie failliet gaan. Magk weten wa gij voor dienen hebt betaald ?
Ik heb er niks voor betaald, t'is eigenlijk die van mijn stiefpa...
Niks werkt nog xD daarom heb ik hem nu...
Versnellingen? -> vast
Remmen? -> Werken een beetje
De ideale Fixed Gear dus
Nee , ik ga wel zorgen dat de remmen werken. Is eigenlijk gewoon voor een beetje te trainen als het te veel geregend heeft en veel te modderig in het bos ligt
Comment