Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiets voor op het strand
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIn de Kempen idd niet. Daar koop je beter een cyclocrossfiets.
Nu, het advies hier geldt voor iemand die een fiets voor op 't strand zoekt. En dan heb je echt geen vering en schijven nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOp sommige plaatsen is een minimum aan vering (een cm'ke of 3 zou voor mij al voldoende zijn) toch wel meegenomen in de kempen. Met die mulle zandgrond hier komen boomwortels maar al te vaak bloot te liggen. En dat kan serieus boenken ze.
Nu, het advies hier geldt voor iemand die een fiets voor op 't strand zoekt. En dan heb je echt geen vering en schijven nodig.
Comment
-
puur uit interesse:
-nooit op het strand gefietst, is dit zo speciaal/plezant? of gewoon omdat het een makkelijke manier is om autovrij/veilig/rustig te trainen?
- ik zou net zeggen dat er meer zand op de velg komt en dan in de velg inslijt via de remblokjes, dan met schijfremmen, waarom zijn gewone velgremmen beter voor op het strand?
bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenpuur uit interesse:
-nooit op het strand gefietst, is dit zo speciaal/plezant?
Comment
-
Ik ga regelmatig in De Panne of Koksijde fietsen maar nooit op het strand
In het mountainbike parcours van Koksijde zit ook behoorlijk wat zand. Zal nooit m'n favoriete ondergrond worden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk ga regelmatig in De Panne of Koksijde fietsen maar nooit op het strand
In het mountainbike parcours van Koksijde zit ook behoorlijk wat zand. Zal nooit m'n favoriete ondergrond worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenAls topicstarter nog even meegeven dat het plan van mijn neefje een stille dood gestorven is. Het vooruitzicht om even lang te moeten poetsen na een strandrit als te rijden heeft hem doen afhaken
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenMet de hogedrukreiniger gaat dat toch vlot? Natuurlijk niet van te dichtbij.
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
Comment
Comment