Ik ben een beetje stiekem aan het gniffelen met deze zero zero zero van het peloton.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alberto Contador: Op zijn doze !!!
Collapse
X
-
Het zou een fout signaal zijn geweest om niets te doen, kijk maar naar onze belgische sporters die voor onschuldige produkten ook werden geschorst. Maar ook de Giro zege afnemen, vind ik een brug te ver. Hij is nergens in de buurt van die ronde betrapt, en wist nog niet van een schorsing waar hij toen eigenlijk al mee rondreed, blijkt nu.
Als ze hem zo lang wilden schorsen, moesten ze dat vanaf nu doen en alleen de Tour de France zege afnemen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenHet zou een fout signaal zijn geweest om niets te doen, kijk maar naar onze belgische sporters die voor onschuldige produkten ook werden geschorst. Maar ook de Giro zege afnemen, vind ik een brug te ver. Hij is nergens in de buurt van die ronde betrapt, en wist nog niet van een schorsing waar hij toen eigenlijk al mee rondreed, blijkt nu.
Als ze hem zo lang wilden schorsen, moesten ze dat vanaf nu doen en alleen de Tour de France zege afnemen.
Vergeet niet dat hij vanaf 5 augustus weer mag koersen, omdat men de voorbije twee jaar tot dan als straf ziet. In die zin het weer eerlijk. Een andere oplossing is hem vanaf nu 2 jaar te geven en niet zijn giro af te pakken. Maar ik vermoed dat Contador dat zelf nog veel erger zou vinden.
Comment
-
Ik denk wel dat uiteindelijk geen onschuldige gestraft wordt... Maar de UCI/TAS moeten wel dringend werk maken van een rechtlijnig beleid. Nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent en kom je pas anderhalf jaar na de feiten je straf te weten.
Op zich ben ik blij dat Schleck nu tourwinnaar is, al zal hij dat zelf niet vinden. Maar als geoordeeld wordt dat hij gepakt heeft, kan je ook niet anders dan op z'n minst die tourzege afnemen.
Het blijft een schitterend coureur vind ik, al zal ik nooit een fan worden van de man.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenHet komt nie vanzelf in iemand zijn lichaam, dus hij heeft iets gepakt zo simpel is het.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenHet komt nie vanzelf in iemand zijn lichaam, dus hij heeft iets gepakt zo simpel is het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenEn dus heeft Contador dan maar "besmet" vlees gegeten, in tegenstelling tot al de rest.
Comment
-
het is ook wetenschappelijk bewezen dat zo'n clenbuterol affaire maar in 2 eu-landen zou kunnen voorkomen
vlg mij wordt er nog steeds meer gespoten als we denken en is onze voedselagentschap ni representatief want ambetantaar en overbodig geacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk weet het niet, jij wel?
Comment
-
Artikel intussen ook gelezen. Moeilijk te zeggen of het al dan niet bewust genomen werd. Dat moeten de onderzoekers uitmaken.
Sent from my HTC Radar.
Comment
-
Interessante uitleg van Michel Wuyts over de Contador kwestie, gisteren in Reyers laat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJantje ook op zijn doze. Der Jan ...
Sent from my HTC Radar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet zal hem nog veel interesseren. Carrière is al lang voorbij en de miljoenen staan op de spaarboek. 'Kaiser Jan' kan gaan rentenieren op z'n 38'ste.
Comment
-
Vond het pijnlijk/grappig om dat podium van de Tour 2005 te zien
1 Armstrong
2 Basso
3 Ullrich
Tjah, laat ons zeggen dat geen van de drie "onbesproken" is.
Zo'n doodzonde eigenlijk, dat je bij iedere renner waarvoor je supportert, toch soms afvraagt :"Zou hij ook...?"Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment