Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alberto Contador: Op zijn doze !!!
Collapse
X
-
-
Altijd wel veel respect voor Ullrich gehad, ook al is 'ie (de zoveelste) dopingzondaar. Ik ga er gewoon vanuit dat hij uit een tijdperk van algemeen dopinggebruik stamt. En als we daar vanuit gaan, dan kan je nog van een super talent spreken hé. Opgegroeid in het communistische Oost-Duitsland en dan plots in dat profcircuit belanden met megavette contracten. Niet vanzelfsprekend denk ik, hij zal onmiddellijk geweten hebben wat kapitalisme was. Z'n manier van rijden, op dat grote verzet die cols op, die uitspattingen in de winter (met de nodige extra kilo's),... . Zalige coureur!
Comment
-
Ullrich was ook mijn man. Hij was een mens, in tegenstelling tot de machine Armstrong. Pas op, ik heb respect voor de fanatieke Armstrong, maar was/ben geen supporter.
Ullrich was een mens met al z'n fouten. Die XTC die hij eens snoepte in de discotheek, die winterkilo's, dat zwoegen op z'n fiets,.... Was een supertalent, maar kon uiteindelijk niet met de druk om denk ik, vandaar die uitspattingen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenContador op zijn doze ? Schade valt nog behoorlijk mee, we zullen na de zomer 2013 eens kijken wie er op zijn doos gekregen heeft
Comment
Comment