Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2012: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_mk2 Bekijk Berichten
    uwe pronostiek klopte wel
    Maar wie gaat er morgen winnen hé?
    Ik weet het alleszinds al niet maar als ik dan toch iets zou zeggen... Gilbert mss?
    neeneenee
    Wordt een sprint

Comment

Toch een zalig jobke zo sprinter zijn. Van gans de dag geen meter kop doen, nog enkele kilo's te vet staan en dan uiteindelijk nog winnen.
      Respect voor Cavendish!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Toch een zalig jobke zo sprinter zijn. Van gans de dag geen meter kop doen, nog enkele kilo's te vet staan en dan uiteindelijk nog winnen.
        Respect voor Cavendish!
        Het is erg.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          neeneenee
          Wordt een sprint
          U had al weer eens gelijk

Comment

U had al weer eens gelijk
            eerlijk: dit zijn gemakkelijke prono's ....
            wacht maar tot San remo, de vlaamse week en roubaix ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Respect voor Cavendish!
              das gewoon de beste zijn in uw tijd. In Boonen zijn glorietijd kon ook niemand hem aan. Als de andere kleppers goed zitten (want dat is nog niet zo) is de Cav ook weer een paar kilo's kwijt ... Dus tour 2012 ... wordt weer een cavke, niet?

Comment

Speculaties over boonen ... rijdt ie de Tour of niet?
                Zou echt geen schande om eens niet mee te rijden en zich te richten op olympische wegrit.

Comment

Nog eens over RVV
                  En nu wat risicovoller, ik kan er glad naast zitten

Eerste keer Kwaremont / Paterberg ligt exact op dezelfde plaats als vorige edities. Gevolgd - herkenbaar - door Koppenberg. Mijn gedacht is dat daar de eerste keer getrokken gaat worden zoals vaak. Getest.
                  Maar dan geen opeenvolging van "gladde brakelbergjes".
                  De ondoordachte zot die demareert op de tweede keer kwaremont / paterberg is eraan. De sterke man op de derde keer wint.

Ik kan mis zijn, maar als een niet zieke Boonen de volgende zaken meeheeft zie ik hem winnen:

- Gilbert die nog vooral kijkt naar Ardennen, want heel eerlijk: een ijzersterke Gilbert heeft voordeel op DIT parcours
                  - Van Marcke die toch nog iets te jong zou blijken
                  - Cancellara die geen ploeg rond hem heeft
                  - vormpeil Boonen in stijgende lijn en eigenschappen van de vroegere boonen : sterk op de kasseihelling

Kortom: ik geef Boonen nu al duidelijke favorietenrol
                  Ik vind de vorige edities beter voor cancellara
                  Last edited by ; 27/02/2012, 19:05.

Comment

Boonen is goed dit jaar.
                    Maar om te winnen moet alles meezitten.

Cancellara op Strade Bianchi was ook sterk. En of Boonen op het vlakke meekan met Fabian ? Hij gaat in ieder geval niet meer vol mee kop trekken volgens mij..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                      Boonen is goed dit jaar.
                      Maar om te winnen moet alles meezitten.

Cancellara op Strade Bianchi was ook sterk. En of Boonen op het vlakke meekan met Fabian ? Hij gaat in ieder geval niet meer vol mee kop trekken volgens mij..
                      Even sterk als E3 vorig jaar ... en toen viel hij stil in RVV ...
                      Vlakke? Zolang Boonen in het wiel kan van Cancellara is hij mee hoor.
                      En verdomde goede ploeg ... veel mannetjes die kunnen proberen Cancellara te counteren. Chavanel zeker, die deed dat vorig jaar ook.
                      En tis niet dat RVV vooral vlak is he?

Cancellara en Boonen zijn koersers pur sang tussen haakjes: als Boonen mee is gaat hij niet wieltjeszuigen, dan wil hij met weinig zo vlug mogelijk naar de streep. Cancellara ook, die gaat Boonen niet leeg laten rijden als er kans is dat anderen terugkomen. Flecha is ook zo een droomrenner. En Van Marcke. Eerlijke podiumgangers. Liever tweede dan niets.
                      Herinner u Pozzato, letterlijk uitgespuwd.
                      Last edited by ; 06/03/2012, 12:48.

Comment

Dat Cancellara stil viel vorig jaar was louter en alleen te wijten aan energie te kort. Het bewijs dat hij zoiets kan, is zijn palmares dus ik ben er zeker van dat Cancellara weer 1 van de topfavorieten zal zijn.

Het is maar als Cancellara 10m heeft, dan is hij weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Dat Cancellara stil viel vorig jaar was louter en alleen te wijten aan energie te kort.
                          Wordt niet betwist Maar hij won niet he
                          Boonen werd bv ook nog vierde vorig jaar, terwijl hij in 2008 en 2009 veel sterker was.

Comment

Wat is dat met Gilbert seg? Gelost in de ploegentijdrit van de Tirreno-Adriatico! Superploeg BMC van Gilbert op 58' seconden van GreenEdge...

Comment

Ken je dat fenomeen niet?
                              Superploegen falen altijd (verwachtingen te hoog) op het eerste zicht
                              Let wel: ontluikende enkelingen zoals Meersman doen het dan weer goed ...
                              Gilbert zit ook weer in een andere stal, misschien helpt dat deze keer niet.

Hushovd en Gilbert (allebei BMC) zijn al vanaf Qatar maar niet aan het loskomen. Hushovd moet er zelfs af op het moment dat Boonen eens als knecht sleurt op bijna vlak in Parijs Nice...
                              Je kan niet blijven zeggen "dat het wel komt". Gilbert mikt wel op later - WK dan nog - vergeet dat niet, hij kan niet altijd superman zijn van jan tot dec. Hopelijk komt het nog goed...
                              Ballan doet het wel zeer goed in BMC. Misschien logisch, dat is een echte "Noorderse" pion. Ik zie hem dan ook knallen in de Ronde en Roubaix. Meer dan Hushovd en Gilbert.

Flecha en Cancellara zijn ook sowieso in orde. Of Cancellara voledig top is of gaat zijn, weten we nog niet.

Comment

allee we gaan risico's nemen voor Sanremo: zonder pech zie ik Sagan hoog eindigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  allee we gaan risico's nemen voor Sanremo: zonder pech zie ik Sagan hoog eindigen.
                                  Diene zal er inderdaad kort bij zijn!

Comment

Tommeke tommeke tommeke!!!!!
                                    Sterke sterke E3...

Ik weet dat iedereen gaat zeggen: diene Zwitser is toch ook weer beresterk, zo terugkomen na een val enzo.
                                    Ja, zeker weten, nog steeds topper voor komende weken. Maar het viel ook wat stil onderweg.

Maar ....
                                    Boonen op de taaienberg. Ouch!
                                    Boonen op de Paterberg. Ouch!
                                    Boonen keer op keer aanvallen pareren (en energie verspillen) wanneer Chavanel voorop reed ...

En dan ... sprint ... tegen toppers Freire en Sagan
                                    en dan nog aangaan op kop !!!! daarvoor moet je JUS hebben, reservetank en een frisse kop.

Neen, schrijf maar op: Boonen is retegevaarlijk in de Ronde en Roubaix.
                                    Dit is geen boonen van de laatste jaren.
                                    Ikke blij !!!
                                    Ik denk dat 'em zerieus van de coke weg is gebleven jongens!
                                    Gilbert daarentegen ... te veel gefeest op 2011?

Comment

Tommeke: Super!
                                      Cancellara: Beresterk maar veel pech.
                                      Vanmarcke: niet te veel willen man, je tijd komt nog.

Maar wat scheelt er met gilbert?

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

Volgens mij mikt Gilbert op andere koersen dan bevoorbeeld vandaag de E3
                                        En reed vandaag mee omdat het goed weer is, als het zou slecht weer zen had em zelf nie aan de start gestaan met andere woorden, twas een trainingsdag voor hem today

Comment

Volgens mij mikt Gilbert op andere koersen dan bevoorbeeld vandaag de E3
                                          En reed vandaag mee omdat het goed weer is, als het zou slecht weer zen had em zelf nie aan de start gestaan met andere woorden, twas een trainingsdag voor hem today
                                          Ik kan mij moelijk inbeelden dat 'ie blijft veinzen hoor.

Comment

Working...
                                          X