Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2012: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik kan mij moelijk inbeelden dat 'ie blijft veinzen hoor.
    Hij was nochtans sterk in Milaan-San Remo, de manier hoe hij daar reed. Toen zijn ploeg op kop aan het rijden was komt hij er even doodleuk naast rijden en zeggen dat ze dat niet moeten doen, als je dat kan dan ben je sterk.

Hij heeft last gehad met zijn tanden en dat zag je ook. De manier hoe hij aan het zwalpen was, jongens toch, wat was me dat? Het verschil tussen Milaan-San Remo en gisteren was heel groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
      Hij was nochtans sterk in Milaan-San Remo, de manier hoe hij daar reed. Toen zijn ploeg op kop aan het rijden was komt hij er even doodleuk naast rijden en zeggen dat ze dat niet moeten doen, als je dat kan dan ben je sterk.

Hij heeft last gehad met zijn tanden en dat zag je ook. De manier hoe hij aan het zwalpen was, jongens toch, wat was me dat? Het verschil tussen Milaan-San Remo en gisteren was heel groot.
      tja ...
      wie weet
      of niet

300km is lang en daar waren ze nog niet ...
      Nu zegt ie zelf dat de Ronde ook hoogstwaarschijnlijk niet veel voort zal brengen...
      Iets te veel komedie en getouwtrek om allemaal nep te zijn.

Toen Boonen minder reed was het ook altijd iets anders of iemand anders' schuld....
      Maar zo gaat dat: je hebt een beregoed jaar,je hebt mindere jaren. En vaak heb je eens een "gewoon" goed jaar. En dat is al zeer goed in feite in een +200 tellend peloton.

Comment

Ik kan niet begrijpen dat een sporter van zulk hoog niveau als Gilbert z'n gebit niet tiptop in orde houdt.

Comment

Halo kroket ...
          Boonen ...
          recuperatie niet mogelijk na 48 uur?
          think again ...
          mentaal supersterk met het oog op de Ronde!

Cancellara daarentegen beetje aangedaan ... E3 zware tegenslag en vandaag onvoldoende power na 200km.

En wie kan er voor de rest die twee aan straks op zo een parcours?

2010 finale revisited?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            Halo kroket ...
            Boonen ...
            recuperatie niet mogelijk na 48 uur?
            think again ...
            mentaal supersterk met het oog op de Ronde!

Cancellara daarentegen beetje aangedaan ... E3 zware tegenslag en vandaag onvoldoende power na 200km.

En wie kan er voor de rest die twee aan straks op zo een parcours?

2010 finale revisited?
            Had hij geen platte band?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
              Had hij geen platte band?
              was vrijdag, ik heb het over zondag

Comment

Ik hoop echt op Boonen de zondag.

Comment

op site van nieuwsblad spreekt men van gezwollen knie en gekneusde rug voor de Fabian?
                  Last edited by ; 27/03/2012, 11:48.

Comment

op site van nieuwsblad spreekt men van gezwollen knie en gekneusde rug voor de Fabian?
                    Zou erg spijtig zijn.

heb echt zin in zo een duel als 2 jaar terug eigenlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Zou erg spijtig zijn.
                      heb echt zin in zo een duel als 2 jaar terug eigenlijk.

yep!

Nu, hij had pijn en zag af vóór Gent-Wevelgem.
                      Dus ik denk dat het nog goed komt.
                      Maar het is niet ideaal.
                      Tom heeft een zuiver zachte aanloop, betere vorm dan 2010 en een mentaal voordeel.
                      Dat ook Fabian zal afzien op het parcours moet niet ontkend worden, men vergeet dat soms.
                      Ik hoop dus ook op Tom, in duel met Fabian, maar liefst niet omdat Fabian gevallen is.
                      Last edited by ; 27/03/2012, 12:38.

Comment

Volderke komt ook heel zelfzeker over in interviews, zou nog geen klein beetje straf zijn moest die ook mee kunnen spelen.

Comment

was vrijdag, ik heb het over zondag
                          Ik ook, de koers heb ik zelf niet gezien maar er is mij gezegd dat hij na zijn demarrage een platte band had en daardoor gemakkelijk ingehaald werd.

Comment

Ik ook, de koers heb ik zelf niet gezien maar er is mij gezegd dat hij na zijn demarrage een platte band had en daardoor gemakkelijk ingehaald werd.
                            Ik heb hem toch niet zien stoppen precies?

Maar ik was misschien wat afgeleidt door dat geflash aan de kant.

Comment

dat is toch exact verhaal van op de Kwaremont, waarbij hij wat later door Barredo neergemaaid werd...

Zondag heeft hij zijn benen wat willen testen na zijn val in E3. Zegt 'em zelf. En nergens bericht over platte band.
                              Lijkt mij een mix van info.

Comment

dat is toch exact verhaal van op de Kwaremont, waarbij hij wat later door Barredo neergemaaid werd...

Zondag heeft hij zijn benen wat willen testen na zijn val in E3. Zegt 'em zelf. En nergens bericht over platte band.
                                Lijkt mij een mix van info.
                                Ik vind er inderdaad ook niets van, nvm dan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Volderke komt ook heel zelfzeker over in interviews, zou nog geen klein beetje straf zijn moest die ook mee kunnen spelen.
                                  Hou Pozzato ook maar in het oog. Kerel is er altijd bij maar doet nooit mee voor de zege. Die is beter dan iedereen denkt, alléja, Nuyens zei het ook vandaag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                    Hou Pozzato ook maar in het oog. Kerel is er altijd bij maar doet nooit mee voor de zege. Die is beter dan iedereen denkt, alléja, Nuyens zei het ook vandaag

voorzichtig ...
                                    Pozzato is al jaren zo

doet niets af van de uitspraken, kan juist zijn
                                    maar ik geef het toch maar mee

Comment

Boonen op startlijst van Amstel Gold Race !!!
                                      Super!!!
                                      Echt super.
                                      Eindelijk

Comment

De Ronde:
                                        Tom Boonen: De wind was vandaag mijn bondgenoot
                                        Jammer voor cancellara vandaag Echt stomme val met die drinkbus!!

Comment

Het is straffe veronderstelling, maar ik heb een vermoeden dat Cancellara in hetzelfde scenario zou gezeten hebben. Ze zouden met vier weggereden zijn op de Oude Kwaremont ipv 3. Fabian zou niet veel vroeger aangegaan zijn. Schrik voor oude scenario's. Met vier zou het antwoorden op de demarrages verdeeld worden. Wind op kop, niemand weg. Met Ballan, Pozzato en Boonen op z'n wiel en de wind op kop zou Cancellara niet zomaar weggeraakt zijn. Boonen was de ideale combinatie van rappe benen, reflex en ervaren tactische keuzes. Op 21 tandjes de paterberg op na 240 km en aanklampen bij hen met 25 tandjes! chapeau he zeg!
                                          De boonen van 2012 zou in 2010 wellicht ook gewonnen kunnen hebben.
                                          Alsnog mooie koers.

En daar staat hij dan: mede - recordhouder in Gent-Wevelgem en de Ronde ( waar iedereen dat eerder verwachtte van Roubaix)

En Langeveld: aiaiai ... dat zou rampzalig geweest kunnen zijn.

Comment

Working...
                                          X