Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt kloten voor cancellara ...
ik had niet verwacht dat boonen zou winnen , maja, dat had ik vorige week ook niet verwacht
Heb jij de boonen van 2005/2006 bewust meegemaakt?
Als je die conditioneel en qua power en gretigheid nu herkent en je doet daar 6tal jaren pakken ervaring bij dan weet je dat het een razend gevaarlijke kandidaat is.
Mij verbaast het niet dat Boonen gewonnen heeft. Hij had zich tijdens de wedstrijd nog niet veel laten zien, maar hij reed wel meestal vooraan, uit de wind. Zo hoort het dus. Wel jammer van die val van Cancellara. Hij leek nochtans vrij ontspannen. En dan op zo'n plaats vallen met dergelijke gevolgen. Too bad.
Mij verbaast het niet dat Boonen gewonnen heeft. Hij had zich tijdens de wedstrijd nog niet veel laten zien, maar hij reed wel meestal vooraan, uit de wind. Zo hoort het dus. Wel jammer van die val van Cancellara. Hij leek nochtans vrij ontspannen. En dan op zo'n plaats vallen met dergelijke gevolgen. Too bad.
heel juist, alhoewel, ... tussen 38 en 33km van de streep reed ie mee in beurtjes hoor! Maar net zoals Ballan en Pozzato trouwens, de drie sterkste mannen in koers reden dus al mee bij die eerste uitbraak.
Allez, laat de Boonen-gekte weer losbarsten! Wel impressionant, 55 km solo. En dat voor een zogenaamde spurter. We wisten al langer dat hij best veelzijdig is, maar toch. Indrukwekkend, die kerel.
Stijn Vandenbergh is trouwens ook goed bezig. Mijnheer de meesterknecht van Boonen.
Allez, laat de Boonen-gekte weer losbarsten! Wel impressionant, 55 km solo. En dat voor een zogenaamde spurter. We wisten al langer dat hij best veelzijdig is, maar toch. Indrukwekkend, die kerel.
Stijn Vandenbergh is trouwens ook goed bezig. Mijnheer de meesterknecht van Boonen.
Die 55km had ik ook niet verwacht...
12 of 18 ... ja dat wel, heeft ie al gedaan. maar 55km?
Sterk. Durf. Gretigheid.
De Vlaeminck op zijn nek....
Kampioen. Dé Kasseikoning allertijden. Niemand heeft zoveel kasseioverwinningen gecombineerd.
Huh? De aankomst van de Amstel Gold race was toch spannend en Iglinsky-Nibali was toch ook mooi om te zien?
Ik vind dat het al een mooi wielerjaar geweest is. Wel spijtig dat enkele namen op de afspraak ontbreken maarja.
Ik ben trouwens eens benieuwd wie BK gaat worden dit jaar, het is in Geel dus Boonen maakt wel wat kans. Maar toch, ik heb zo het gevoel dat het een verrassende naam zal zijn.
De Amstel Gold Race was idd toch spannend. Ik heb wel enkel de finale gezien. Het is toch maar dan dat je van een al dan niet spannende wedstrijd kan spreken. En de Ronde viel toch ook heel goed mee op dat vlak. Vind ik.
even op terugkomen:
Cancellara is hiermee niet de eerste keer in z'n ongeluk gelopen. Ik herinner mij de koppenberg ... 2009 ... waar ie te voet vast zat met onbruikbare fiets.
even op terugkomen:
Cancellara is hiermee niet de eerste keer in z'n ongeluk gelopen. Ik herinner mij de koppenberg ... 2009 ... waar ie te voet vast zat met onbruikbare fiets.
Vandaag schreef een Belg geschiedenis! Thomas De Gendt is derde geworden in de Giro, voor wie het nog niet wist
Knap gedaan, ik ben nu wel eens heel benieuwd naar de toekomst.
Een held.
En dat in een eerder klimmersronde ipv eerder tijdritronde (zou hem nog meer liggen) zoals de Tour...
De Gendt vs Van den Broeck zit er aan te komen in de toekomst!
En binnenkort: wat zijn de kansen van Boonen op BK en OS ?
Comment