Na 7 jaar en ong. 20000 km trouwe dienst is het tijd dat men scott YZ4 wordt afgelost. Hij heeft zonder veel kosten en problemen alles gedaan wat ik wou, hij heeft met mij elk jaar door de pekel gereden, de berendries opgereden, de lange munte in scheldewindeke al 25x op en af gereden, de paddenstraat te velzeke bedwongen, ritjes op het strand en door het zeewater gemaakt,... Spijtig genoeg heb ik hem nooit het onderhoud gegeven dat hij verdiende , heb er altijd redelijk wild mee gereden ( om de 4 maand nieuwe remblokken, elk jaar nieuwe buitenbanden, zit al aan zijn 3e ketting en 2e deralleur,...), hierdoor komt het dus dat deze versleten en afgeragd is. Hij is gebruikt geweest om dagelijks overal naartoe te rijden, dingen te vervoeren, een fietsremorke te trekken, te gaan mountainbiken,...
Nadat ik dit verteld heb hoop ik de fietsliefhebbers hier op het forum een idee te geven wat voor soort fietser ik ben, ik ben dus op zoek naar een veelzijdige en sterke mountainbike. het budget is 500 - 1000 euro, van de maat van de kader heb ik geen gedacht, ben 1m79.
Hier nog enkele fototjes van men oud stalen ros, als eerbetoon voor zijn 7 jaren dienst.
Nadat ik dit verteld heb hoop ik de fietsliefhebbers hier op het forum een idee te geven wat voor soort fietser ik ben, ik ben dus op zoek naar een veelzijdige en sterke mountainbike. het budget is 500 - 1000 euro, van de maat van de kader heb ik geen gedacht, ben 1m79.
Hier nog enkele fototjes van men oud stalen ros, als eerbetoon voor zijn 7 jaren dienst.
Comment