Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Advies aankoop nieuwe mountainbike
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk BerichtenIk raad u aan een fietscomputertje te kopen , ga je nog meer fietsen
Proficiat! En al foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHeb je dan zoveel langer moeten wachten dan gezegd was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk BerichtenEn , al foto's van je nieuw speelgoed?
Comment
-
Zit al aan 300 km vandaag . Als ik zo blijf verderrijden gaat hij tegen volgend jaar 10000 km hebben. Twas vandaag wel zalig fietsweer, heb de lange munte, de paddenstraat en frankenbos, allemaal stukjes kasseien, gedaan. Het viel mij op dat je tegen hoge snelheden over de kasseien kunt rijden zonder volledig door elkaar gerammeld te worden. Me happy
Comment
-
Gvd !!! Daarjuist een accident gehad me de fiets. Was aan het rijden in een klein boerestraatje en ik kom aan een kruispunt. Der komt daar zo nen af in ne getjoende opel corsa en die pinkt naar links, maar slaat rechts af, de richting waaruit ik kwam. Ik was bijna op het einde en diene gast trekt hem niets aan van het feit da ik daar rij, en ik moe mij wegsmijten. Resultaat : handvat en zadel geschaafd, remhendel beschadigd, bagagedrager geschonden en pedaal volledig geplooid . Ikzelf heb mijne voet, elleboog, knie en handen geschaafd en zit nu me ne zere schouder. Een beetje later zie ik diene gast uit zijnen auto stappen. Heb mij echt kwaadgemaakt maar hij ontkent alles. Aangezien er geen getuigen waren en ik de nummerplaat nie heb kunnen zien ziet het er naaruit dat ik de schade zelf zal mogen betalen .
Comment
-
Nja ergens begrijp ik wel wa ge zegd ze, ma moest hij recht op mij gereden zijn was het wss erger geweest, dan kon de kader gebroken zijn of de wielen krom, of mijnen arm of been gebroken. Wat de schade betreft, da zal wss een nieuw handvat, remhendel, zadel en pedalen worden. Dusja... ben echt f*cking kwaad op diene gast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk BerichtenDan had hij wel moeten betalen
waar ergens is het gebeurd ? Ik ben op 10m van mijn school omver gereden toen......
Ik ben in het najaar aangereden geweest door een auto met mijn gewone stadsfiets.
Madam heeft alles bekend en aanrijdingsformulier in die zin ingevuld.
Fiets naar de FM - perte total, kader verplooid.
Fiets van 6-7 jaar oud, nieuwprijs geschat rond de 400 euro.
-> 85 euro getrokken van de verzekering, ga u daar maar een nieuwe fiets mee kopen ...
Comment
Comment