Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met fietsendragers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Thule op de foto heeft zonder probleem 3 fietsen (één elektrische) gedragen.
    Ik vertrouw kofferdragers, maar twijfel echt over het steunen tegen de achterruit. Ik vermoedt dat hij vooral steunt op de bumper, dat di ehet gewicht draagt, maar toch...
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• 4 e-bikes zoals hierboven aangehaald, op een trekhaak, is toch ook sowieso verboden, of ben ik mis?

Als ik mijn 2 e-bikes van 23kg(ex batterij) op mijn Thule heb staan, vind ik dat toch wel het maximale, wat ik er op die manier wil hebben achter hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        4 e-bikes zoals hierboven aangehaald, op een trekhaak, is toch ook sowieso verboden, of ben ik mis?

Als ik mijn 2 e-bikes van 23kg(ex batterij) op mijn Thule heb staan, vind ik dat toch wel het maximale, wat ik er op die manier wil hebben achter hangen.
        Klopt.

Ik vraag me af of er dragers bestaan voor 3 fietsen die zowat 80-90kg kunnen en mogen dragen, laat staan dat de auto het toelaat. Meeste auto's zijn begrensd op 75kg, en inclusief de drager krijg je dan geen 3 ebikes er op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          Ik heb uiteindelijk een tweedehands thule op de kop getikt en al veel gebruikt. Tevreden over, alleen het systeem om bovenaan de kofferklep vat te pakken is ver van perfect en het is wat prutsen met tot wel wat krasjes als gevolg.

Met de bestelling van de Dacia ga ik ook op zoeken moeten naar een nieuw rek.
          Ik kom terug bij de Saris Bones, maar ik heb twijfels over het stuk dat tegen de achterruit steunt.
          Is het niet beter om een trekhaak bij je Dacia te nemen en daar een fietsendrager voor te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Is het niet beter om een trekhaak bij je Dacia te nemen en daar een fietsendrager voor te kopen?
            +1, vind ik zelf ook de veel betere oplossing, dan zo'n ding tegen de achterkant van de auto te plakken.

Comment

• Dat is beter, maar sowieso een stuk duurder. Voor de twee keer op een jaar dat ik dat gebruik. Als ik alleen ga fietsen, steek ik hem gewoon in de koffer.
              En zulke rekken zelf zijn meestal ook een stuk duurder.
              Dan kom ik snel aan 1000 euro.

Comment

• Aftermarket trekhaakje en een fietsendrager, samen 700 euro? En die fietsendrager heb je voor 't leven.

Comment

• Da's nog het overwegen waard. Wel een afneembare haak.
                  Ga even wat info zoeken.

Comment

• Mijn ontgaat nog altijd het nut van een wegklapbare trekhaak.
                    Stoort mij allerminst op een auto. Mooi afdekkapje op de bol en hopla.

Privé zou ik altijd voor een vast exemplaar gaan.

De afneembare die ik recent al gehad heb, op mijn leasewagens, blijven er steevast altijd op staan bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Mijn ontgaat nog altijd het nut van een wegklapbare trekhaak.
                      Stoort mij allerminst op een auto. Mooi afdekkapje op de bol en hopla.

Privé zou ik altijd voor een vast exemplaar gaan.

De afneembare die ik recent al gehad heb, op mijn leasewagens, blijven er steevast altijd op staan bij mij.
                      Ik vind dat zo'n haak altijd in de weg zit. En als je er eens tegen loopt met je schenen...

Comment

• Dan loop je te dicht langs je auto LOL

Een elektrisch wegklapbaar exemplaar heb ik nu nog wel niet gehad, dat lijkt mij dan weer wel erg handig.

Maar om telkens zo'n haak te monteren en demonteren, no thx.

Comment

• Puur voor het zicht.
                          Ik ga die geen 5 keer per jaar gebruiken. Dus het monteren lijkt me geen probleem. Ook niet iets dat een half uur duurt hé.
                          Weet ik weer waar ik me mee kan bezig houden. Ervaringen zoeken, van trekhaken, maar evengoed van stevige kofferdragers.

Comment

• Ik heb een elektrisch wegklapbare (originele optie), super handig en zie je niets van. Ik zou een trekhaak niet meer kunnen missen.

Comment

• Ik heb gewoon een afneembare van Volvo.
                              Superhandig. Duurt letterlijk maximum 5 seconden om hem te plaatsen of weg te nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Ik heb een elektrisch wegklapbare (originele optie), super handig en zie je niets van. Ik zou een trekhaak niet meer kunnen missen.
                                Ik had er ook ene en telkens ik me ergens parkeerde klapte ik hem uit.

Nu is het zoals bij K2 in 5 seconden geklaard maar ondertussen zit hij er al meer dan een jaar op.
                                Doe de moeite niet meer.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een auto met trekhaak ziet er imo altijd interessanter/mooier/polyvanter/minder posh uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                  X