Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2013: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad, geen woorden voor.

Comment

• Giro begint schitterend voor Cav en Q-S!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Giro, imo de beste koers van het jaar, veel leuker dan de Tour.

Comment

• Het voorjaar was gene vette voor onze landgenoten, gelukkig gaat er zondag nog eens eentje winnen...
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik gok op Meersman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Ik gok op Meersman
              Mag van mij, graag zelfs, toppunt zou zijn moest er een veldrijder winnen zondag, want die doen ook bijna allemaal mee...

Comment

• Toch een verrassing, Volderke did it, afgeschreven maar blijkbaar toch niet versleten

Zo zie je maar, beresterke terugkeer, helaas geen nationale driekleur in de tour

Comment

• Twas enorm mooi om hem te keer te zien gaan, hij was de sterkste.

Comment

• Geen Devolder fan, maar echt chapeau voor zijn prestatie.
                    Hij rijdt het ganse seizoen al beresterk....zou zeker kanshebber geweest zijn voor een ritzege in de tour.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Toch een verrassing, Volderke did it, afgeschreven maar blijkbaar toch niet versleten

Zo zie je maar, beresterke terugkeer, helaas geen nationale driekleur in de tour
                      Hij was denk ik het meest gefocust van allemaal op deze wedstrijd en als alles goed zit in zijn koppeke en het wedstrijdverloop meevalt, dan kan hij zoiets. Al denk ik dat wanneer OPQS zijn pionnen iets beter had uitgespeeld het een ander verhaal was geweest.

Dat hij niet in de tourploeg zit heeft vooral met het 'ploeg'deel te maken denk ik, het is een eenzaat en zo is hij ook op zijn best blijkbaar.
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Yes!! We've got a winner Zijn eerste overwinning maar wat voor één

Uit onverwachte hoek, Jantje Bakelants, de rit en de gele trui, lang geleden voor ons. Prachtig!!!!

Comment

Yes!! We've got a winner Zijn eerste overwinning maar wat voor één

Uit onverwachte hoek, Jantje Bakelants, de rit en de gele trui, lang geleden voor ons. Prachtig!!!!
                          Gilbert in 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                            Gilbert in 2011
                            Klopt, dat was ik in mijn euforie effe vergeten toen ik dit gisteren schreef

Ik bedoel maar dat wij Belgen niet meer echt verwend worden in de tour de laatste jaren, dan is het altijd leuk als er eens zoiets gebeurt, wordt hopelijk vervolgd...

Comment

Klopt, dat was ik in mijn euforie effe vergeten toen ik dit gisteren schreef

Ik bedoel maar dat wij Belgen niet meer echt verwend worden in de tour de laatste jaren, dan is het altijd leuk als er eens zoiets gebeurt, wordt hopelijk vervolgd...
                              Het zal dan toch niet meer van Jurgen VdB komen, doeme toch Diene jongen heeft nu toch altijd tegenslag hé, hopelijk zijn de kwetsuren niet te erg.

Comment

Het zal dan toch niet meer van Jurgen VdB komen, doeme toch Diene jongen heeft nu toch altijd tegenslag hé, hopelijk zijn de kwetsuren niet te erg.
                                Verdorie toch, ik hoor het ook juist, wat een pech alweer!

Hopelijk kunnen de andere landgenoten zich nog eens in de kijker fietsen...

Comment

• Man man man, die VDB. Rijft jaar na jaar vette contracten binnen, wint nooit een koers, rijdt bijna geen koersen. Altijd alles in het teken van die tour, oké ik kan dat wel enigszins wat volgen hoor. Maar... als je dan toch maar één koers per jaar rijdt, ga bij de voorbereiding van een massaspurt u niet mengen in de buik van 't peloton, een VDB heeft daar niks te zoeken. Da's vragen om miserie. Spijtig, heel spijtig. Nu maar hopen in de bergen op een De Gendt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Man man man, die VDB. Rijft jaar na jaar vette contracten binnen, wint nooit een koers, rijdt bijna geen koersen. Altijd alles in het teken van die tour, oké ik kan dat wel enigszins wat volgen hoor.
                                    Ik snap dat ook niet. Da's nu al drie of vier jaar dat die gewoon rijdt om in één koers 4e te worden en hopen dat er ene van de top 3 uitvalt om op het podium te komen.
                                    Ik heb daar geen compassie mee. Gegokt, zwaar gegokt, en verloren. Alweer. Eigen schuld dikke bult.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Niet mee eens.

Zijn collega-renners zijn het er allemaal mee eens dat hij daar op zijn plaats zat. Op de 20'ste plaats zitten is u niet mengen in de massaspurt, das goed vooraan zitten om geen tijdsverlies te riskeren als er scheuren vallen zoals gisteren. Van profs wordt verwacht dat ze voor een 20'ste plaats geen domme dingen meer gaan doen, 1 of andere pippo besefte dat precies niet...

Ik heb alleen maar respect voor VdB hoe hij leeft voor zijn vak. We moeten ons misschien eens de vraag stellen of VdB wel meerdere koersen aankan per jaar. Het is te zeggen, als hij een zwaarder programma rijdt kan het dus zijn dat hij met moeite top 10 haalt in de Tour. Trouwens, een 4'de plaats is nog steeds een knap resultaat. Iets waar we trots op mogen zijn.

Kritiek is makkelijk gegeven, het zelf doen is nog iets anders.

Comment

Niet mee eens.

Zijn collega-renners zijn het er allemaal mee eens dat hij daar op zijn plaats zat. Op de 20'ste plaats zitten is u niet mengen in de massaspurt, das goed vooraan zitten om geen tijdsverlies te riskeren als er scheuren vallen zoals gisteren. Van profs wordt verwacht dat ze voor een 20'ste plaats geen domme dingen meer gaan doen, 1 of andere pippo besefte dat precies niet...

Ik heb alleen maar respect voor VdB hoe hij leeft voor zijn vak. We moeten ons misschien eens de vraag stellen of VdB wel meerdere koersen aankan per jaar. Het is te zeggen, als hij een zwaarder programma rijdt kan het dus zijn dat hij met moeite top 10 haalt in de Tour. Trouwens, een 4'de plaats is nog steeds een knap resultaat. Iets waar we trots op mogen zijn.

Kritiek is makkelijk gegeven, het zelf doen is nog iets anders.
                                        Ik heb niet gezegd dat 'ie zich in de massaspurt heeft gemengd. Ik zeg dat 'ie daar in de buik van 't peloton tijdens de voorbereiding van een massaspurt niets te zoeken heeft. Zeker niet zo'n renner als een VDB, die maar één doel per jaar heeft en enkel in de bergen z'n ding kan doen. Hij hoeft immers ook niet mee in het treintje te rijden voor hun spurter Greipel (je hebt gisteren gezien dat daar jongens genoeg voor zijn). Laat je op een km of 5 van de aankomst wat afzakken naar achteren, ontstaat er dan eventueel nog een scheur dan zijn de verschillen miniem. En waarom is die veroorzaker van die val een pippo? Een massaspurt is een aaneenschakeling van allerlei onverwachte wendingen, bewegingen en de persoonlijke reacties daarop. Een 4de plaats in de grootste koers van de wereld is schoon, maar je koopt er niks mee naar mijn mening. Je staat zelfs nog niet op het podium. Tsja, en als iedereen die wat kritiek durft te uiten het maar eens zelf moet gaan bewijzen... .

Comment

• Lees de reacties van de renners die bij die valpartij betrokken waren, zij zeiden zelf ook dat de risico's die de veroorzaker nam erover waren voor een 20'ste plaats. Ne pippo dus.
                                          In een peloton is het een ongeschreven wet dat je geen risico's gaat nemen voor een verre ereplaats , voor zowel uw eigen veiligheid als die van een andere.

"Wat kritiek", dit is wat meer dan een beetje kritiek imo.

En in een tour is 1 seconde genoeg om te verliezen. De Cauwer zijn oplossing daarvoor is zeer geschikt (tijdsopname op 3km van finish).

Comment

Working...
                                          X