Inderdaad, geen woorden voor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2013: wie wint wat?
Collapse
X
-
Het voorjaar was gene vette voor onze landgenoten, gelukkig gaat er zondag nog eens eentje winnen...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk gok op MeersmanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Toch een verrassing, Volderke did it, afgeschreven maar blijkbaar toch niet versleten
Zo zie je maar, beresterke terugkeer, helaas geen nationale driekleur in de tourEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenToch een verrassing, Volderke did it, afgeschreven maar blijkbaar toch niet versleten
Zo zie je maar, beresterke terugkeer, helaas geen nationale driekleur in de tour
Dat hij niet in de tourploeg zit heeft vooral met het 'ploeg'deel te maken denk ik, het is een eenzaat en zo is hij ook op zijn best blijkbaar.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Yes!! We've got a winnerZijn eerste overwinning maar wat voor één
Uit onverwachte hoek, Jantje Bakelants, de rit en de gele trui, lang geleden voor ons. Prachtig!!!!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenYes!! We've got a winnerZijn eerste overwinning maar wat voor één
Uit onverwachte hoek, Jantje Bakelants, de rit en de gele trui, lang geleden voor ons. Prachtig!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenGilbert in 2011
Ik bedoel maar dat wij Belgen niet meer echt verwend worden in de tour de laatste jaren, dan is het altijd leuk als er eens zoiets gebeurt, wordt hopelijk vervolgd...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenKlopt, dat was ik in mijn euforie effe vergeten toen ik dit gisteren schreef
Ik bedoel maar dat wij Belgen niet meer echt verwend worden in de tour de laatste jaren, dan is het altijd leuk als er eens zoiets gebeurt, wordt hopelijk vervolgd...Diene jongen heeft nu toch altijd tegenslag hé, hopelijk zijn de kwetsuren niet te erg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenHet zal dan toch niet meer van Jurgen VdB komen, doeme tochDiene jongen heeft nu toch altijd tegenslag hé, hopelijk zijn de kwetsuren niet te erg.
Hopelijk kunnen de andere landgenoten zich nog eens in de kijker fietsen...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Man man man, die VDB. Rijft jaar na jaar vette contracten binnen, wint nooit een koers, rijdt bijna geen koersen. Altijd alles in het teken van die tour, oké ik kan dat wel enigszins wat volgen hoor. Maar... als je dan toch maar één koers per jaar rijdt, ga bij de voorbereiding van een massaspurt u niet mengen in de buik van 't peloton, een VDB heeft daar niks te zoeken. Da's vragen om miserie. Spijtig, heel spijtig. Nu maar hopen in de bergen op een De Gendt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMan man man, die VDB. Rijft jaar na jaar vette contracten binnen, wint nooit een koers, rijdt bijna geen koersen. Altijd alles in het teken van die tour, oké ik kan dat wel enigszins wat volgen hoor.
Ik heb daar geen compassie mee. Gegokt, zwaar gegokt, en verloren. Alweer. Eigen schuld dikke bult.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Niet mee eens.
Zijn collega-renners zijn het er allemaal mee eens dat hij daar op zijn plaats zat. Op de 20'ste plaats zitten is u niet mengen in de massaspurt, das goed vooraan zitten om geen tijdsverlies te riskeren als er scheuren vallen zoals gisteren. Van profs wordt verwacht dat ze voor een 20'ste plaats geen domme dingen meer gaan doen, 1 of andere pippo besefte dat precies niet...
Ik heb alleen maar respect voor VdB hoe hij leeft voor zijn vak. We moeten ons misschien eens de vraag stellen of VdB wel meerdere koersen aankan per jaar. Het is te zeggen, als hij een zwaarder programma rijdt kan het dus zijn dat hij met moeite top 10 haalt in de Tour. Trouwens, een 4'de plaats is nog steeds een knap resultaat. Iets waar we trots op mogen zijn.
Kritiek is makkelijk gegeven, het zelf doen is nog iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNiet mee eens.
Zijn collega-renners zijn het er allemaal mee eens dat hij daar op zijn plaats zat. Op de 20'ste plaats zitten is u niet mengen in de massaspurt, das goed vooraan zitten om geen tijdsverlies te riskeren als er scheuren vallen zoals gisteren. Van profs wordt verwacht dat ze voor een 20'ste plaats geen domme dingen meer gaan doen, 1 of andere pippo besefte dat precies niet...
Ik heb alleen maar respect voor VdB hoe hij leeft voor zijn vak. We moeten ons misschien eens de vraag stellen of VdB wel meerdere koersen aankan per jaar. Het is te zeggen, als hij een zwaarder programma rijdt kan het dus zijn dat hij met moeite top 10 haalt in de Tour. Trouwens, een 4'de plaats is nog steeds een knap resultaat. Iets waar we trots op mogen zijn.
Kritiek is makkelijk gegeven, het zelf doen is nog iets anders.
Comment
-
Lees de reacties van de renners die bij die valpartij betrokken waren, zij zeiden zelf ook dat de risico's die de veroorzaker nam erover waren voor een 20'ste plaats. Ne pippo dus.
In een peloton is het een ongeschreven wet dat je geen risico's gaat nemen voor een verre ereplaats , voor zowel uw eigen veiligheid als die van een andere.
"Wat kritiek", dit is wat meer dan een beetje kritiek imo.
En in een tour is 1 seconde genoeg om te verliezen. De Cauwer zijn oplossing daarvoor is zeer geschikt (tijdsopname op 3km van finish).
Comment
Comment