Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2013: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAustin, Texas. Daar moet je zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als Sky er nog eens doorzakt, dan lost die Froome het wel in z'n eentje op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenJa maar als ik daar ben mis ik jou weer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenUhu dat wel maar het geeft wel nog koers. Misschien dat hij het eens niet kan oplossen. Of dat de favorieten bijeen blijven en dat er een Belg (Thomas de Gendt) wint?
Comment
-
Dat was de tour weer, verdiende winnaar en voor de rest maar saaie boel, wel goeie Jan Bakelants waar wij hopelijk het laatste nog niet van gezien hebben...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenPersoonlijk mis ik Armstrong...
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDat was de tour weer, verdiende winnaar en voor de rest maar saaie boel, wel goeie Jan Bakelants waar wij hopelijk het laatste nog niet van gezien hebben...
Het was ook een soort van tour waarbij een gedeelte van het scenario al leek vast te staan.
En dan is er ineens de mooiste rit van allemaal. Een rit die voorbestemd was om in groep naar de meet de rijden en daar een massavalpartij... euh massasprint te houden. 3 ploegen trekken het peloton uiteen met wat waaiers en ineens roept iedereen dat men van het "voorbestemde" moet afgaan, dat men moet aanvallen, dat een gele trui ook aanvalbaar is. Jammer genoeg heeft men die lijn niet doorgetrokken.
Ja, mooie tour, maar met net niet genoeg vuurwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenVerdiende winnaar of niet, I don't know ! Is in mijn ogen een winnaar zonder "leute". Te braaf. Heeft 3 ritten gewonnen, maar toch... Ik mis een Bernard Hinault.
Het was ook een soort van tour waarbij een gedeelte van het scenario al leek vast te staan.
En dan is er ineens de mooiste rit van allemaal. Een rit die voorbestemd was om in groep naar de meet de rijden en daar een massavalpartij... euh massasprint te houden. 3 ploegen trekken het peloton uiteen met wat waaiers en ineens roept iedereen dat men van het "voorbestemde" moet afgaan, dat men moet aanvallen, dat een gele trui ook aanvalbaar is. Jammer genoeg heeft men die lijn niet doorgetrokken.
Ja, mooie tour, maar met net niet genoeg vuurwerk.
Er was niemand beter, dus was het verdiend en dat hij misschien een onhandige stijve hark is, 'so what?', Quintana, Schleck, Contador, Mollema of Van den Broeck zijn nu precies ook geen tot de verbeelding sprekende kerels à la Hinault of Merckx.
Niemand was blijkbaar sterk genoeg om Froome echt aan te vallen, hij had dadelijk een veilige voorsprong en niemand was in staat om daar veel vanaf te knabbelen, integendeel. Hij was de favoriet en heeft het gewoon waar gemaakt, daarom dat ik het ook saai vond. Misschien volgend jaar met een Quintana die nog wat sterker is, ben ook eens benieuwd wat er met Wiggins gaat gebeuren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNiemand was blijkbaar sterk genoeg om Froome echt aan te vallen, hij had dadelijk een veilige voorsprong en niemand was in staat om daar veel vanaf te knabbelen, integendeel. Hij was de favoriet en heeft het gewoon waar gemaakt, daarom dat ik het ook saai vond. Misschien volgend jaar met een Quintana die nog wat sterker is, ben ook eens benieuwd wat er met Wiggins gaat gebeuren.
Niet met de benen ?
Of niet met "het koppeke" ?
Buiten de waaierrit hebben ze het ofwel safe gespeeld ofwel zijn ze gegaan voor de dagzegen.
Toen is er 1 minuut van de voorsprong van Froome afgeknabbeld.
Doe dat drie dagen achter elkaar en zijn ploeg (die niet echt super was) valt in duigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenWas niemand sterk genoeg ?
Niet met de benen ?
Of niet met "het koppeke" ?
Buiten de waaierrit hebben ze het ofwel safe gespeeld ofwel zijn ze gegaan voor de dagzegen.
Doe dat drie dagen achter elkaar en zijn ploeg (die niet echt super was) valt in duigen...
Waarom vallen ze 'm dan niet meer aan? Men moet ook nog kunnen, ik heb 'm meer dan eens alleen zijn streng zien trekken en in het gebergte had 'm Porte, die geweldig werk geleverd heeft. Dat andere ploegen voor dagzeges gaan is ook maar logisch en zodoende kreeg hij natuurlijk soms ook wel hulp van sprintersploegen, maar dat was in de vorige edities ook zo, nogal wiedes, alles draait om publiciteit en money. Zijn ploeg was inderdaad niet super, maar wat hijzelf op de Ventoux en in de tijdritten heeft laten zien heb ik niemand anders zien doen. Hij pakte telkens minuten en de tegenstand knabbelde daar op hun beurt af en toe een paar seconden vanaf, wie is dan de sterkste en de compleetste?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
Comment
-
Jammer dat Valverde niet goed zat in de waaierrit.
Die zat nog goed de laatste week...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenJammer dat Valverde niet goed zat in de waaierrit.
Die zat nog goed de laatste week...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Tourwinnaar Chris ‘Vroem vroem’ Froome is door Jaguar beloond met een unieke F-TYPE.
Voor Team Sky was de overwinning van Chris Froome het tweede achtereenvolgende succes in de Tour de France, nadat sir Bradley Wiggins vorig jaar als eerste Britse wielrenner de Gele Trui wist te bemachtigen. Zoals je weet gebruikte het team de XF SportBrake als volgauto, voor deze PR-stunt met Froome hebben ze echter de nieuwe F-TYPE uit de garage gehaald. Via een social media campagne konden fans foto’s insturen, daauit is een selectie gemaakt. Die selectie is gebruikt om de F-TYPE te voorzien van de beroemde blauwe ‘Team Sky’ baan die over het midden van de auto loopt. Uiteraard is die ‘baan’ in dit geval in het geel uitgevoerd. Met dit exemplaar (V6) zal de Britse Keniaan door Europa rijden, thuis zal er vervolgens een ander exemplaar op hem staan wachten.
Oh, en mocht je het gemist hebben. Onderweg schijnt er nog een caravan tegen de Sky Jag gebotst te zijn. De ‘wielerfans’ uit de caravan gingen vervolgens redelijk los, waarbij ook klappen zouden zijn uitgedeeld. Het team van Sky bleef echter rustig: filmpje!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De verdiende winnaar en ik vond het 1 van de mooiere edities van de voorbije jaren. Er was regelmatig wat spanning en het was een opluchting om te zien dat Sky er eens volledig (op Froome na) doorzakte. Anders had ik me serieus vragen gesteld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDe verdiende winnaar en ik vond het 1 van de mooiere edities van de voorbije jaren. Er was regelmatig wat spanning
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichtenhet was een opluchting om te zien dat Sky er eens volledig (op Froome na) doorzakte. Anders had ik me serieus vragen gesteld...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment