Oorspronkelijk geplaatst door Gastje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2013: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zal je even helpen, spaart ons een klikje uit.
Bedankt maatje .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenBedankt maatje .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenJa je hebt daar zeker gelijk in dat nys het zou verdienen.
Zal even toelichten waar om ik de napoleon mannekes geen warm hart toe draag , die rosse van de vlaanders (kan zijne naam niet te goei schrijven ) heb je die al is bezig gehoord die kan nooit een gewoon antwoord geven steeds in zelf defence gaan of kritiek op een ander .
die gaat dan 3 toeren alles kapot sleuren en merendeel kan hij erna niet meer volgen , ik vind het is al zo een kleine sporttak daar moet je niet met ploegen tactiek zitten rijen godverdomme , als die nu zou koersen als met het bk of een beetje meer aan zijn eigen zou denken , had hij al veel meer koersen gewonnen .
En dan de kevin he ligt er slijk das mijn parkoer niet , ist te warm dat gaat ook niet te koud ook niet , je vraagt u echt af wat kunde of wilde nu wel eigenlijk na een interview.
bon dit even gezegt zijnde hopelijk een mooie cross zondag
Voor de rest: winnen is het belangrijkste. Mijn part mag Nys zegevieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenSorry, maar als hij het beter uitlegt dan jij het hier neerpent, is het al lang goed, lijkt mij.
Voor de rest: winnen is het belangrijkste. Mijn part mag Nys zegevieren.
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenEn de eerste resultaten van vandaag zijn binnen :
Rasmussen epos, testosteron,...
Groetejs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoi Elwood, ik heb speciaal een topicje voor je geopend. Kan je daar je zegje doen zonder offtopic te gaan.
Groetejs
Rest me enkel nog te zeggen dat er hier nog niet veel ontopic gepost is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenBoonen vijfde in eerste competitie in Oman, na ziekte, infectie en operatie. In een sprint verdorie. Inhouden? Aftasten? tarara
Tom is al een tijdje weer dolverliefd op koersen, dat is duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenBwa, de Omloop wordt misschien niet eens gereden met dat weer
We zullen volgende week wel zien of ze aan dat weerbericht blijven vasthouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenBwa, de Omloop wordt misschien niet eens gereden met dat weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet gebeurt ooit dat die niet doorgaat. Ik kan mij althans één editie herinneren, maar vraag me niet welk jaar dat was.
Comment
-
En Sagan is al vertrokken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten2002 ? 2004 ? ik zoek het op....2004 dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk BerichtenDit wordt echt het jaar van Sagan en Boonen !
Jammer in feite, maar wees eens eerlijk: als Boonen Roubaix wint (en alleen maar Roubaix) schrijft hij in feite geschiedenis (5 x Roubaix haalde niemand) maar toch vindt iedereen dat niet meer dan normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Die gast bulkt van 't talent!
Comment
Comment