Ze zullen deze week toch een 'metamorfose' moeten ondergaan de Belgen die Peter of Fabian de volgende 2 weken willen kloppen, ik hoop 't in ieder geval, maar...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2013: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZe zullen deze week toch een 'metamorfose' moeten ondergaan de Belgen die Peter of Fabian de volgende 2 weken willen kloppen, ik hoop 't in ieder geval, maar...
Nuyens en Boonen zijn gehavend door pech, meer kan je niet zeggen. Ik apprecieer enorm de wil van Tom om door te zette.
Gilbert daarentegen gaat niet veel soeps uithalen tot in Amstel denk ik. Alleen al omdat zijn hoofd op Luik staat dat is duidelijk.
Van Avermaet is veel te "kwistig", in de Ronde mag je het al helemaal vergeten met zo een tactiek. Roelandts is ook altijd net niet ...
Ik denk eerder aan buitenlanders op de tweede lijn, chavanel of pozzato bv
Comment
-
Ik hoop ook op De Gendt en Meersman voor Amstel en de Ardennen, die lijken ook stilaan de vorm te pakken te hebben.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenDe Gendt in de klassiekers .... mmmEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De gendt zou gerust LBL kunnen winnen (als hij wil), Meersman volgens mij nooit (maar in dit geval zou ik mij ook graag vergissen )
Van Avermaet was zondag niet zo kwistig, heeft gewoon niet de punch om te winnen. Zelfde probleem met VandenBergh, rijdt super, kan kilometers in wielen hangen en geraakt toch geen meter weg als hij probeert. Die mannen hebben gewoon die versnelling ni in de benen, en kunnen enkel winnen als alles mee zit.
'T zal niet het voorjaar van de Belgen zijn, maar dat moet ook niet. Als 't maar mooie koers is zoals zondag en Milaan-SanRemo.
Comment
-
Meersman kan zeker een Ardense klassieker winnen, als je ziet wat hij al gepresteerd heeft en tov wie, dan zegt dat genoeg.
Hij heeft zijn dosis pech gehad en is toch blijven doorzetten, alleen maar respect voor hem.
Ik gok ofwel op 1 van de topfavorieten ofwel een outsider zoals Ciolek in Milaan-San Remo. Iemand die kan profiteren van het tactisch steekspel.
Comment
-
Wat een voorspelbare uitslag Gelukkig is Fabian een toffe pee, ook een dikke proficiat voor Jurgen, vorige week nog omvergereden en nu dit, toppie! Hopelijk is het volgende week spannenderEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTenslotte lijkt toch Sagan gewonnen te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar Cancellara krijgt wel de kus.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMaar Sagan zit dichter bij het paradijs, aan zijne lach te zien toch...
Comment
-
Over vetzakkerij gesproken ...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ach, wat ne zever, het lijkt wel of ze verkracht is, dat zijn toch jonge gasten zeker en het brengt wat leven in de brouwerij, ik vond het schitterend...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAch, wat ne zever, het lijkt wel of ze verkracht is, dat zijn toch jonge gasten zeker en het brengt wat leven in de brouwerij, ik vond het schitterend...
dat was mijn eerste reactie ook, maar aan de andere kant stuur je zo als publieke figuur een boodschap uit dat vrouwen "speelvoorwerpen" zijn, dit is onschuldig op zich maar de "jeugd" die dit ziet pakt dat over maar iets minder zachtzinnig misschien.
Maar 't blijft een stormpje in een glas water uiteraard.
Comment
Comment