Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2013: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Je hebt idd overal rotte appels maar onder de boom de meeste.
    En daar zeg je nu eens... NIETS mee. De lijn der verwachting... .

Je stelde inderdaad een vraag, dat deed ik ook...
    Met dat verschil dat jij de vraag van mij aan u als 'niet vraag' beschouwt(de), maar als mededeling. Nog mee... met de dikke reet?

Comment

Zoals ik al zei zijn we de enige 2 die ons aan de subregels van dit forum houden...
      Ben jij mee met uw gespierd lijfken ?

Comment

Ben jij mee met uw gespierd lijfken ?
        Ah, heb ik dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ah, heb ik dat?
          Van zo een coureur mag ik dat toch verwachten maar alle, ge zijt dan toch niet mee...

Comment

Van zo een coureur mag ik dat toch verwachten maar alle ge zijt dan toch niet mee...
            Nee, jij bent duidelijk NIET mee. Je zegt dat ik een 'gespierd lijfke' heb, terwijl je me totaal niet kent of ik ooit iets in die aard gezegd zou hebben. Toch pillen?

P.S.: Bovenstaande zin, is een vragende zin hé. Moest je niet mee zijn.

Comment

Nee, je bent duidelijk NIET mee. Je zegt dat ik een 'gespierd lijfke' heb, terwijl je me totaal niet kent of ik ooit iets in die aard gezegd zou hebben. Toch pillen?

P.S.: Bovenstaande zin, is een vragende zin hé. Moest je niet mee zijn.
              Na + 14000 Posts ken je nog steeds niet de subregels van het forum ???

Comment

Ben benieuwd wie hier wint van de twee .

Comment

Na + 14000 Posts ken je nog steeds niet de subregels van het forum ???
                  Verklaar u nader?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                    Ben benieuwd wie hier wint van de twee .
                    Kies uit. De ene is een breeddenkende mens zonder vooroordelen. De andere is een gefrustreerde en bekrompen mens, overladen met vooroordelen.

Comment

Verklaar u nader?
                      haha... je moet maar eens lezen wat er op de indexpagina staat onder dit forum...

Voor liefhebbers van niet gemotoriseerd geweld op 2 wielen

Comment

haha... je moet maar eens lezen wat er op de indexpagina staat onder dit forum...

Voor liefhebbers van niet gemotoriseerd geweld op 2 wielen
                        Wauw, nu heb je het gevonden hoor!

Comment

Ik hou er van zo nu en dan eens een wielertoerist op zijn paard te zetten... Noem het een afwijking
                          Last edited by Elwood; 28/01/2013, 22:21.

Comment

Kies uit.
                            Is dit niet verboden dan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                              Is dit niet verboden dan .
                              Stel je een vraag? Zo ja, over wat heb je 't? Doping, gefrustreerde anti-wielertoerist mannekes,...?

Comment

Volgende week wordt Pauwels wereldkampioen veldrijden!
                                Ik hoop echt dat je hier verkeerd bent , tis al goed dat die met zijn paarde kop uit de vlaanders bk is , stel dat den deze nog is wk word , ze gaan ons helemaal uitlachen in het buiten land.
                                Maar om op je topic te antwoorden een albert of ne nys zelfs een lars van der haar zouden waardige champs zijn.

Comment

Ik ga zwijgen deze keer...
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by Elwood; 29/01/2013, 12:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
                                    Ik hoop echt dat je hier verkeerd bent , tis al goed dat die met zijn paarde kop uit de vlaanders bk is , stel dat den deze nog is wk word , ze gaan ons helemaal uitlachen in het buiten land.
                                    Maar om op je topic te antwoorden een albert of ne nys zelfs een lars van der haar zouden waardige champs zijn.
                                    Ik denk niet onmiddellijk dat ze ons in 't buitenland gaan uitlachen hoor. We zijn gewoon baas in 't veld. En oké, Pauwels is verbaal niet meteen de sterkste, maar een coureur moet het vooral met de pedalen zeggen, en dat doet 'ie wel. Die Belgische (...Vlaamse) heerschappij, er komt nu wel stilaan verandering in, met o.a. die Lars van der Haar. En dat kunnen we alleen maar toejuichen. Want de meeste top tien rangschikkingen van de laatste jaren waren nagenoeg enkel maar Belgische vlaggetjes. Persoonlijk zou ik willen dat Nys zondag wint. Hij is gemiddeld bekeken de beste van het afgelopen seizoen en hij heeft nog maar één WK titel bij de profs. Met zijn palmares zou een nu een WK winnen de kroon zijn op z'n lange succesvolle carrière. Ik stem dus voor Nys, maar ik denk aan Pauwels als winnaar, als 'ie niet bezwijkt onder de druk.

Comment

Ja je hebt daar zeker gelijk in dat nys het zou verdienen.
                                      Zal even toelichten waar om ik de napoleon mannekes geen warm hart toe draag , die rosse van de vlaanders (kan zijne naam niet te goei schrijven ) heb je die al is bezig gehoord die kan nooit een gewoon antwoord geven steeds in zelf defence gaan of kritiek op een ander .
                                      die gaat dan 3 toeren alles kapot sleuren en merendeel kan hij erna niet meer volgen , ik vind het is al zo een kleine sporttak daar moet je niet met ploegen tactiek zitten rijen godverdomme , als die nu zou koersen als met het bk of een beetje meer aan zijn eigen zou denken , had hij al veel meer koersen gewonnen .
                                      En dan de kevin he ligt er slijk das mijn parkoer niet , ist te warm dat gaat ook niet te koud ook niet , je vraagt u echt af wat kunde of wilde nu wel eigenlijk na een interview.
                                      bon dit even gezegt zijnde hopelijk een mooie cross zondag

Comment

Ik ga zwijgen deze keer...
                                        niet panikeren hij komt uit de verre vloanders

dus niet oost vlaanderen

Comment

image.jpg

Comment

Working...
                                          X