Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2013: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ja en nee.

dat was mijn eerste reactie ook, maar aan de andere kant stuur je zo als publieke figuur een boodschap uit dat vrouwen "speelvoorwerpen" zijn, dit is onschuldig op zich maar de "jeugd" die dit ziet pakt dat over maar iets minder zachtzinnig misschien.

Maar 't blijft een stormpje in een glas water uiteraard.
    Misschien wel en natuurlijk moeten vrouwen met alle respect behandeld worden, maar soms lijkt het wel of de pers niks anders te doen heeft dan onnozele dingen tot voorpagina nieuws te maken, terwijl belangrijke zaken doodgezwegen worden
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Misschien wel en natuurlijk moeten vrouwen met alle respect behandeld worden, maar soms lijkt het wel of de pers niks anders te doen heeft dan onnozele dingen tot voorpagina nieuws te maken, terwijl belangrijke zaken doodgezwegen worden
      Klopt. Vroeger zou zoiets bij een kanttekening gebleven zijn. Nu moet die kerel hem eerst verontschuldigen via Twitter en dan nog eens in een videoboodschap ook. Net alsof hij iets veel ergers gedaan heeft. Hij moest het niet gedaan hebben en hij zei al sorry. Daarmee is de kous af voor mij.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat een heisa rond die Sagan seg. Da's jong en dan zo'n lekker ding naast 'm, dan kan je 't toch niet laten hé.

Comment

• Jullie zijn duidelijk haar vriend niet.
          Dat zegt alles vind ik, neen?

beeld je eens in: je prachtvriendin staat daar naast Fabian om te beginnen. Waarschijnlijk heeft ie alles en meer dan jij kan bieden. En dan heb je daar Sagan, niet echt een prachtjongen, maar duidelijk een jochie met pakken geld.
          Alee kom, ofwel stelt je relatie niets voor ofwel heb je toch zin om die vent zijn bakkes te slaan?
          Hoe zou je vriendin zich voelen als je tegen haar zegt achteraf: kom kom, dat stelt niets voor?
          Of beter: als je kwaad bent?
          Of nog: had het het je gezegd, dat is niets voor jou!

Trouwens: haar vriend kon er niet mee lachen. ocharme het kind zeg.
          Ik begrijp het maar al te goe.

Comment

• Als je bloemenmeisje wilt spelen kan altijd zoiets gebeuren, ze kan het altijd nog eens proberen op het WK petanquen voor gepensioneerden, hoewel, daar kunnen ook viespeuken tussenzitten... Als die vriend toch zo schrik heeft voor zijn vriendin kan hij haar beter een andere bezigheid zoeken dan constant andere venten aflebberen
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Als je bloemenmeisje wilt spelen kan altijd zoiets gebeuren, ze kan het altijd nog eens proberen op het WK petanquen voor gepensioneerden, hoewel, daar kunnen ook viespeuken tussenzitten... Als die vriend toch zo schrik heeft voor zijn vriendin kan hij haar beter een andere bezigheid zoeken dan constant andere venten aflebberen
              Idd. Volledig mee akkoord. Wat Sagan deed, heeft daar niets mee te maken en was duidelijk niet serieus bedoeld.
              En als je vriendin de kans krijgt zoiets te doen en ze dat graag wil, waarom zou je ze dan tegenhouden? Dat het voor jezelf iets minder leuk is, neem je er dan maar bij. Je kan je vriendin toch ook niet elk contact met andere mannen ontzeggen?
              Trouwens, als je vriendin al iemand zou zijn die denkt dat het gras groener is aan de andere kant, heb je sowieso de verkeerde.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja maar ... je kan toch als "vriend van" serieus pissed zijn op Sagan, neen? ipv kwaad te zijn op haar????
                Ik denk dat jullie mijn boodschap verkeerd opvatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  Ja maar ... je kan toch als "vriend van" serieus pissed zijn op Sagan, neen? ipv kwaad te zijn op haar????
                  Pff is dat de moeite om boos te zijn op zo'n overbetaalde coureur met een verstand ter grootte van een garnaal ? Dat volgt toch zijn instinct !

Comment

Ja maar ... je kan toch als "vriend van" serieus pissed zijn op Sagan, neen? ipv kwaad te zijn op haar????
                    Het lijkt wel of jij die vriend bent... Ach, een jaloerse bok blijft een jaloerse bok, hé, ik vind Peter een goeie en leuke nieuwkomer in het huidige wielrennen, het moeten niet allemaal Boonekes zijn die stiekem achter madame hare rug in andere billen gaan knijpen, hé

Zo, en nu ga ik naar de koers kijken, hopelijk zal het wat spannender zijn dan vorige week, komaan Belgen!!

Comment

• En of het spannend was, that's entertainment, wat een prachtige koers van Sep, toppie!!

Comment

Het lijkt wel of jij die vriend bent...
                        Ha, neen

Ach, een jaloerse bok blijft een jaloerse bok, hé, ik vind Peter een goeie en leuke nieuwkomer in het huidige wielrennen, het moeten niet allemaal Boonekes zijn die stiekem achter madame hare rug in andere billen gaan knijpen, hé
                        Zo, en nu ga ik naar de koers kijken, hopelijk zal het wat spannender zijn dan vorige week, komaan Belgen!!
                        Ge vergeet dat die andere billen achter de schermen het niet erg vinden.

Comment

En of het spannend was, that's entertainment, wat een prachtige koers van Sep, toppie!!
                          f**king erg zeg ... ik zag sep zo graag winnen... 'Ie heeft het er wel alsnog een onverhoopt leuke koers van gemaakt.

Comment

• Mooie koers idd. Ik had niet gedacht dat Sep het zo lang zou uithouden.
                            Jammer voor Stijn ook, maar wat deed die daar ook zo dicht bij die toeschouwers? Ik heb de koers niet op elk moment kunnen blijven volgen en heb er niets over gehoord. Hoe is dat dan afgelopen? Niets gebroken, vermoed ik?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Mooie koers idd. Ik had niet gedacht dat Sep het zo lang zou uithouden.
                              Jammer voor Stijn ook, maar wat deed die daar ook zo dicht bij die toeschouwers? Ik heb de koers niet op elk moment kunnen blijven volgen en heb er niets over gehoord. Hoe is dat dan afgelopen? Niets gebroken, vermoed ik?
                              Nee hoor. En slim genoeg om te beseffen dat de schuld ook deels bij hem lag.

Impressionante Stybar ook. Die ging echt soepel mee met Cancellara. En nog maar eens het bewijs dat je 10 seconden niet dichtrijdt op Fabian als die z'n tweede motor ;-) aangezet heeft
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Mooie koers idd. Ik had niet gedacht dat Sep het zo lang zou uithouden.
                                Dat dicht bij nadar rijden is roubaix ... en uiteraard vermoeidheid!
                                Velen hebben het hem voorgedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Nee hoor. En slim genoeg om te beseffen dat de schuld ook deels bij hem lag.

Impressionante Stybar ook. Die ging echt soepel mee met Cancellara. En nog maar eens het bewijs dat je 10 seconden niet dichtrijdt op Fabian als die z'n tweede motor ;-) aangezet heeft
                                  Eindelijk een (ex-)crosser die het lijkt te kunnen waarmaken op de weg!

Comment

• Leuk koerske weer vandaag, Flippie lijkt stilaan klaar voor de volgende weken, net als Peter nog altijd...

Comment

Leuk koerske weer vandaag, Flippie lijkt stilaan klaar voor de volgende weken, net als Peter nog altijd...
                                      Ja leuk. Spankracht vergroot ivm vorige koersen, met een Boonen die uitviel, Ballan aan de kant en Pozzato die aanmodderde (kou?). Enkel Flecha zag er goed uit. Gelukkig kwam Sep nog los.

Maar goed, heuveltjes en klimklassiekers dus! Wel verschillende koersen... Amstel is zeker spek voor de Slovaak. Heuveltjes zijn niet zwaar genoeg. Waalse Pijl weer niet, veel te steile sprint ... Rodriguez nog eens? LBL ... is dat niet wat te zwaar voor een piepjonge Sagan die aan het eind zit van een lang voorjaar?
                                      En Gilbert ... ? Die kan eigenlijk alles winnen als ie goed is.

En ik zou graag ooit Boonen eens willen zien rijden in de Brabantse Pijl en de Amstel. Museeuw won ze, dus Boonen kan dat ook. Boonen won in "ardennen" BK Aywaille ook toch tegen Gilbert ... ?

Comment

En ik zou graag ooit Boonen eens willen zien rijden in de Brabantse Pijl en de Amstel. Museeuw won ze, dus Boonen kan dat ook. Boonen won in "ardennen" BK Aywaille ook toch tegen Gilbert ... ?
                                        Daar lijkt Tommeke mij toch wat te plattekes voor, andersom, Gilbert in Vlaanderen is wel goed te doen...En Sagan, die kan bijna alles, veel respect voor dit soort renners die maar blijven pieken en vlammen tot het vat op is en dan nog veel winnen ook

Comment

Daar lijkt Tommeke mij toch wat te plattekes voor, andersom, Gilbert in Vlaanderen is wel goed te doen...
                                          Het spijt mij, maar voor beiden gaat het enkel op op basis van motivatie. Een gemotiveerde Boonen op scherp kan met enig meevallend verloop met gemak Amstel winnen met die vlakke aankomst. Heeft er zeker het team voor! Een slappe Gilbert bakt er bv ook niets van in Vlaanderen he als het tegenzit?

Het probleem is dat Boonen nooit de kasseien links zal laten liggen en pieken in de Amstel. Het is geen monument he ... En hij kan er zeker al geen records breken...

Comment

Working...
                                          X