Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2013: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het lukt de Belgen dit jaar blijkbaar echt niet om een klassieker te winnen, wat een kwakkeljaar!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gilbert begint eindelijk in form te geraken, zijn 1ste overwinning dit seizoen lijkt niet ver weg, hopelijk het WK

Hoewel 'm zich vandaag liet ringeloren door Stybar die de overwinning bijna op een schoteltje kreeg want die had bijna niks op kop gereden Veel respect echter voor die oud veldrijder, is blijkbaar tot grootse dingen in staat
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Gilbert begint eindelijk in form te geraken, zijn 1ste overwinning dit seizoen lijkt niet ver weg, hopelijk het WK
        Mezelf eens effe quoten Proficiat Philippe, doe er nog een paar overwinningen bij aub....

Comment

• Horner, sprookje of bedrog?

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Waarom twijfel je ?

Comment

• En wat met Sven Nijs? Op zijn 37ste zijn beste fysische testen ooit afgelegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marios4 Bekijk Berichten
                En wat met Sven Nijs? Op zijn 37ste zijn beste fysische testen ooit afgelegd.
                Denk dat er maar weinig mensen op deze aardbol rondlopen die zo voor hun sport leven als Sven .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                  Waarom twijfel je ?
                  Ik zeg niet dat 'k twijfel. Maar het is wel merkwaardig natuurlijk. Op je bijna 42ste de Vuelta winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                    Denk dat er maar weinig mensen op deze aardbol rondlopen die zo voor hun sport leven als Sven .
                    Die heb ik vorige week hier nog in de kempische bossen zien trainen, in z'n WK trui.

Comment

• Horner is onvindbaar voor controle.

Comment

• Wordt al terug herroepen door Radioshack:

"RadioShack say testers arrived at the wrong hotel and that Horner updated his Whereabouts.”

Comment

• Jantje Bakelants klopt Voeckler op de citadel van Namen, prachtig!

Comment

Working...
                          X