Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Armstrong...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Amai wat een post. En ik die altijd dacht dat ondernemers en zelfstandigen geen tijd hebben voor zulke onzin. Enfin...

ja, iemand die op een forum enkel en alleen maar posts zet om mensen te provoceren (want dat is blijkbaar uw levensdoel), die zijn inderdaad gefrustreerd, heel erg gefrustreerd zelfs. Da's zelfs geen mening, da's een feit. Ik moet zelfs lichtejs bekennen dat ik wat medelijden met u heb. En voor de rest, ik heb u nooit een dikzak genoemd, ik zou 't niet durven! Ik heb u die vraag gesteld of je dik bent, en jij hebt daarop bevestigend geantwoord. Tsja, als je dik bent, ben je dik hé.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Blijf wat posten, kan misschien terug leuk worden. Onze schizofreen lijkt (terug) gecolloceerd te zijn en den andere is nog volop wielertoeristen aan 't pesten peins 'k.

Beste Jakkel,

Dank voor je medelijden en je opbouwende reaktie. Ik zie zelfs dat je zo hard meeleeft dat je al uitgevist hebt dat ik ondernemer ben en bovendien schizofreen. Persoonlijk hou ik er niet van om de man te spelen en niet de bal… Ongetwijfeld zal je onderzoek naar mijn psychische stoornis je ook geleerd hebben dat mijn alter ego Jan heet, zijn achternaam is me niet helemaal bekend want hij spreekt met een zwaar accent maar hij is zo grof gebekt dat ik vermoed dat het Mijn Kloten moet zijn…

Om je helemaal in te wijden in mijn privé-leven zal ik je vertellen hoe ik zo gefrusteerd ben geraakt en hoe hard ik er aan werk om terug normaal te worden.

Na een lange vechtscheiding met mijn 19-jarige Japanse echtgenote die ik ontmoette op een conferentie van walvisvaarders volgde een bikkelharde strijd om het hoederecht over onze 3 dochters. De uitspraak van de rechter was zwaar. Ik verloor het geschil en moest de kinderen houden.

Gelukkig was jij er Jakkel en kom ik er langzaam bovenop. Ik probeer nu met uw steun terug door het leven te gaan zonder depressies, oogkleppen, trauma’s en frustraties.

Ik heb te lang binnen zitten piekeren en ga me meer toeleggen op outdoor activiteiten. Met de opbrengst van mijn collectie Waffen SS-militaria ga ik de komende maand op olifanten jagen en als mijn Tiger Panzer ook de deur uit is misschien zelfs zeehonden knuppelen het komende seizoen.

Ook tegen het wielertoerisme kijk ik nu heel anders aan. In die mate zelfs dat ik ernstig overweeg er zelf aan te beginnen. In mijn vriendenkring wordt het model, waarvan foto in bijlage, geadviseerd. Het lijkt me wel wat om mee te starten maar nogmaals, ik ben geen pro.

Zoals je kan zien heb ik er dus goede moed in dat ik de komende maanden weer als normaal mens door het leven zal gaan.

Verder wil ik me reeds verontschuldigen voor eventuele posts van Jan Mijn Kloten want, hoewel ik erg strikt ben op het tijdig nemen van mijn pilletjes, komt hij soms wel eens ongevraagd boven.

PS : Te koop wegens einde hobby : Luchtafweergeschut op treinwagon, weinig gebruikt.
    Voor vragen kan u voorlopig nog bellen met de zelfmoordlijn en vragen naar Elwood.

Last edited by Elwood; 10/02/2013, 20:34. Reden: om Jakkel een plezier te doen

Comment

• Ik heb geen enkel naam genoemd, maar iemand voelt zich blijkbaar wel heel erg aangesproken. Tsja, daar moeten we niks aan toevoegen zeker? :

P.S.: Bedankt voor de edit!

Groetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Beste Jakkel,

Dank voor je medelijden en je opbouwende reaktie. Ik zie zelfs dat je zo hard meeleeft dat je al uitgevist hebt dat ik ondernemer ben en bovendien schizofreen. Persoonlijk hou ik er niet van om de man te spelen en niet de bal… Ongetwijfeld zal je onderzoek naar mijn psychische stoornis je ook geleerd hebben dat mijn alter ego Jan heet, zijn achternaam is me niet helemaal bekend want hij spreekt met een zwaar accent maar hij is zo grof gebekt dat ik vermoed dat het Mijn Kloten moet zijn…

Om je helemaal in te wijden in mijn privé-leven zal ik je vertellen hoe ik zo gefrusteerd ben geraakt en hoe hard ik er aan werk om terug normaal te worden.

Na een lange vechtscheiding met mijn 19-jarige Japanse echtgenote die ik ontmoette op een conferentie van walvisvaarders volgde een bikkelharde strijd om het hoederecht over onze 3 dochters. De uitspraak van de rechter was zwaar. Ik verloor het geschil en moest de kinderen houden.

Gelukkig was jij er Jakkel en kom ik er langzaam bovenop. Ik probeer nu met uw steun terug door het leven te gaan zonder depressies, oogkleppen, trauma’s en frustraties.

Ik heb te lang binnen zitten piekeren en ga me meer toeleggen op outdoor activiteiten. Met de opbrengst van mijn collectie Waffen SS-militaria ga ik de komende maand op olifanten jagen en als mijn Tiger Panzer ook de deur uit is misschien zelfs zeehonden knuppelen het komende seizoen.

Ook tegen het wielertoerisme kijk ik nu heel anders aan. In die mate zelfs dat ik ernstig overweeg er zelf aan te beginnen. In mijn vriendenkring wordt het model, waarvan foto in bijlage, geadviseerd. Het lijkt me wel wat om mee te starten maar nogmaals, ik ben geen pro.

Zoals je kan zien heb ik er dus goede moed in dat ik de komende maanden weer als normaal mens door het leven zal gaan.

Verder wil ik me reeds verontschuldigen voor eventuele posts van Jan Mijn Kloten want, hoewel ik erg strikt ben op het tijdig nemen van mijn pilletjes, komt hij soms wel eens ongevraagd boven.

PS : Te koop wegens einde hobby : Luchtafweergeschut op treinwagon, weinig gebruikt.
        Voor vragen kan u voorlopig nog bellen met de zelfmoordlijn en vragen naar Elwood.

Zalig!

@ Jakkel: laat het gewoon, al is dat heen-en-weer-gepalaver wel zeer entertainend voor de andere forummers. :-)
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Zalig!

@ Jakkel: laat het gewoon, al is dat heen-en-weer-gepalaver wel zeer entertainend voor de andere forummers. :-)
          En dan moet je weten dat het eigenlijk helemaal niet tegen hem bedoeld was.
          Schizofreen ==> dubbelaccount ==> twee personen ==> ... en ... .

Comment

• Allemaal plezant enzomeer...

Maar even, alle ironie en sarcasme opzij geschoven.
            Ik blijf het altijd spijtig vinden dat er mensen zijn die veralgemenen en doorspekt zijn met vooroordelen. Als ze 't dan ook nog eens komen verkondigen met een hoop stoere oneliners, dan wordt het altijd wel heel droevig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Ik kom niet meer bij !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                Ik kom niet meer bij !
                Inderdaad, oprecht mooie verhaaltjes van onze vriend. Spijtig dat het allemaal wat te laat komt.

Comment

Inderdaad, oprecht mooie verhaaltjes van onze vriend. Spijtig dat het allemaal wat te laat komt.
                  Waarom te laat ? Heb ik iets gemist ?

Comment

Allemaal plezant enzomeer...

Maar even, alle ironie en sarcasme opzij geschoven.
                    Ik blijf het altijd spijtig vinden dat er mensen zijn die veralgemenen en doorspekt zijn met vooroordelen. Als ze 't dan ook nog eens komen verkondigen met een hoop stoere oneliners, dan wordt het altijd wel heel droevig.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Beste Jakkel,

Mijn steun en toeverlaat, ik begrijp jouw droefheid omtrent mijn persoon en daarom nu het opbeurende nieuws :

Vandaag zette ik de eerste voorzichtige stapjes naar een nieuw leven zonder haat. Volgens mijn psychiater zijn mijn trauma’s helemaal terug te voeren naar mijn lieve pleegmoeder Zulma die ik helaas veel te vroeg verloor toen zij van de wachttoren viel van een of ander jeugdkamp in Polen waar zij notabene als vrijwilligster tewerkgesteld werd tijdens de oorlog en mijn onechte vader Heinz die tijdens zijn jonge jaren reeds werd geweigerd bij de Hitlerjugend wegens zijn extreem gedachtengoed.

Je ziet : In het leven krijgen vooral de brave mensen klappen...

Maar genoeg nu over mijn familie.

Sinds deze morgen ben ik mijn carrière als wielertoerist begonnen !

Het is natuurlijk allemaal nog een beetje onwennig en ik moet nog veel leren maar hier alvast een beknopt verslagje van mijn eerste uitstap. Ik weet wel bijna zeker dat je trots op me zult zijn !

Rond 6u30 stond deze jongen als eerste te trappelen aan de deur van het clublokaal van WTC De Breeddenkende Mens. Het werd waarlijk een olijke dag !

Toegegeven, ik stond op scherp en even voelde ik een lichte spanning onder mijn nieuwe wielervrienden toen de coach begon over de opwarming en ik met een welgemikte vuistslag Frank D., met zijn aansluitende roze nylonbroekje en dito jeannettentruitje, tegen de vlakte sloeg. Groot was echter mijn verbazing toen bleek dat de aanwezige minderheidsgroepen gewoon mee mogen rijden met de ploeg en meer nog dat hun rugnummer gewoon werd gekleefd en niet gebrand zoals wij dat vroeger thuis plachtten te doen. Gelukkig werden de plooien snel gladgestreken en kreeg ik later op de dag de lachers alsnog op de hand na een practical joke met een clusterbom op een parkeerplaats voor mindervaliden.

Over het rijden zelf kan ik kort zijn. In het begin bengelde ik een beetje achteraan maar na de zesde tussenstop en drie bakken Duvel begon het goed te vlotten. De voorzitter sprak naderhand zelfs van talent.

Ook geestelijk voel ik reeds de eerste prille vooruitgang en mijn vooroordelen ebben zachtjes weg. Ik licht dat even toe met een voorvalletje. Bij aankomst met de ploeg aan mijn stamcafé White Power deze avond stonden mijn vrienden van de Vlaamse Klu Klux clan me op te wachten met gezellige sfeerverlichting in de vorm van een brandend kruis. Ondanks de onmiskenbare ambiance onder de aanwezigen, heb ik zelfs niet aangedrongen om Frank D., die ondertussen al opnieuw met een rietje kon eten er, bij wijze van grap, aan te hangen. Later werd het alsnog lachen met de klassieker “napalm op de BBQ”.

Kortom, weer veel geleerd ! Persoonlijk wist ik niet dat fietsen zo ontspannend kan zijn en bovendien goed voor de moraal. Jammer Jakel dat je er zelf niet bij kon zijn maar in bijlage alsnog een sfeerbeeldje stiekem genomen met de spionagesatelliet van mijn oom Piet die momenteel lesgeeft aan de Syrische sluipschutterschool in Aleppo.

Uw vriend,

Elwood

PS : Met de kinderen gaat gelukkig alles goed. Medusa, mijn oudste dochter studeert nu Criminologie te Antwerpen en in het weekend is ze werkzaam als jobstudente in de maritieme sector. Veel van de makkers uit café White Power zeggen dat ze het goed doet en reeds naam maakt in het schipperskwartier aldaar.
                    Last edited by Elwood; 11/02/2013, 21:21. Reden: voor mijn vriend Jakkel

Comment

Working...
                    X