Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Armstrong...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee hoor, traag van begrip zijn blijkt ook nog een zwakte van u te zijn. Ik heb uw fouten verbeterd en jij hebt ze aangepast. Nogmaals, flink zo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenWhatever turns you on... Zit toch nog een minuutje verschil tussen vrees ik .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenZweed, ik ben een eenvoudige mens en ga op een simpele manier mijn interpretatie geven van Jakkel's post.
Zonder de kat de bel te willen aanbinden of van een mug een olifant te maken wil ik toch de stier bij de horens vatten voordat het kalf verdronken is en we door de bomen het bos niet meer zien.
Ons medeforumlid Jakkel wierp zich als een leeuw op het onderzoek naar Xcfreak, de luis in de pels van het autoforum die zich gedroeg als de vreemde eend in de bijt.
Een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen en Jakkel, bepaald geen blinde mol, voelde zich als een vis in het water bij het doorgronden van de schrijfsels van Xcfreak. Terwijl we allen als een koe naar de trein staarden toen Xcfreak hier een vogeltje opliet ontdekte Jakke toch maar mooi dat deze laffe hond eigenlijk een wolf in schaapsvacht is....
Ik wil het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is maar zo heb ik dat althans verstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk Berichteneeey, is't nu gedaan ?Ik zet ne link over fietsen neer, ik zeg iets wat Jakkel precies ni aanstond, en ineens ben ik een ex-lid.Maakt er het ruzie hoekske van, dees heeft niks met een forum te maken.Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk BerichtenGing dat hier niet over Armstrong ? Ik vind het altijd schitterend om te zien hoe een paar heethoofden, waarschijnlijk stijfgespoten van den Epo, ieder fietstopic verzieken. Maar ze verwachten wel respect op de baan waar ze niet thuishoren om hunne mini ronde van Vlaanderen in t clubke uit te vechten.. Blijven gaan !
Maar je hebt wel gelijk, laat ons inderdaad ophouden en laat die mooie enduro van u eens zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk BerichtenMoest ge nu eens beginnen met u te verontschuldigen. Dan kunt ge nog eens proberen om iets te vragen..
Maar laat maar. Ik hoef niet te weten met welke moto of fiets je rijdt. Bevestigt alleen maar wat ik al van je dacht.
Er worden hier ooit felle discussies gevoerd, dat klopt. In het verleden al eens redelijk harde discussies. Met sommige mensen kon je dan ook geen deftig woord wisselen. Eén welbepaald iemand heeft hier zelfs echt de boel wel verziekt met z'n enge gedachtengang en achterbaks gedrag. Jij, weet zeker wel wie ik bedoel en hij heeft het dan uiteindelijk ook zelf beseft. Enfin, er wordt hier een topic geopend over Armstrong. Elke échte fietsliefhebber (zowel de passieve als de actieve) geeft hier een deftige mening over dat verhaal. De meeste meningen van mensen die je hier al langer tegenkomt. Beta, Stebenz, Hayes, AdriH,... . Vier pagina's lang gaat dat goed, tot er plots een anti-sportheld Elwood over 25 meter schoolslag diploma's, bodybuilding,... begint en twee pagina's verder een enduro rijder met wat nietszeggende stoere zinnetjes afkomt. Twee mensen die geen zak te maken hebben met een bepaalde liefde voor de fiets. En dan verzieken wij de boel? Kruip op je denkbeeldige enduro moto en ga een toertje rijden, man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJij, een moto enduro rijder en ene Elwood, een corpulente veertiger die een ziekelijke haat tegenover wielertoeristen heeft. En dan verziek ik, en nog enkele anderen elk fiets topic hier??
Terecht wees U mij gisteren op de onvolkomenheden in mijn tekst maar vergeef het mij want ik wil niet eindigen zoals XCFreak die het hier waagt u openlijk te bekritiseren.
Toon mij de weg zodat ik op een dag een schimp van uw vaardigheden mag bezitten zowel op de baan als die van het geschreven woord. Misschien, en het is hopenlijk niet te veel gevraagd, mag ik later trachten in uw voetsporen te treden ?
Neem me bij de hand en verlos me van frustratie, oogkleppen en trauma's, de grote thema's waar u zo hard op hamert en schenk me de verlossing zodat ik op een mooie dag het genoegen mag smaken U te vergezellen op een van uw gezegende fietstochten door het Kempenland. Misschien kan ik, alweer onverhoopt, in uw schaduw treden en U van dichtbij volgen op mijn fiets, het bezwete hoofd zo nederig gebogen over het kromme stuur dat ik mijn voorhoofd kan afdrogen aan uw, in ongetwijfeld zeer hoogwaardig technisch textiel gehulde, achterwerk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk BerichtenDa's goe jongen, traint gij nog maar wa om al die ambetanteriken een lesje te leren
Dubbelaccounts, ook al zitten er bijzonder zielige mensen achter. Ze blijven wel zalig!
Comment
-
Pssst, Jakkel.Ik zal nog es iets over Armstrong zetten, als ge daar nog tegen kunt.http://www.bikeradar.com/mtb/news/ar...igation-36358/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk BerichtenPssst, Jakkel.Ik zal nog es iets over Armstrong zetten, als ge daar nog tegen kunt.http://www.bikeradar.com/mtb/news/ar...igation-36358/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPssst, XCFreak! Uw vraagtekens in uw posts, zonder spatie achter uw zin zetten, net zoals je het met de punten doet. Als je iets doet, moet je het goed doen hé.
Dubbelaccounts, ook al zitten er bijzonder zielige mensen achter. Ze blijven wel zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XCFreak Bekijk Berichtenon-topic en nu is het nog ni goe.was ni vriendelijk bedoeld, maar des te beter als gij het zo begrijpt he..Ik ga nen tour doen se, beestje is volgetankt.Zonneke schijnt hier.
Comment
-
Ik vraag mij af of dit topic net zo'n klassieker zou worden als dat over de Opel Insignia (dat ik zelf evenwel niet zo gevolgd heb bij gebrek aan interesse).
Anyway ...
Jakkel, kalmeer eens. Waarop baseer je je trouwens om te zeggen dat XCFreak Kamikaze is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Jakkel, kalmeer eens. Waarop baseer je je trouwens om te zeggen dat XCFreak Kamikaze is?
Beta, trek uw ogen eens open man. Onze vriend XCFreak zijn allereerste post op 't forum gaat erover dat de Cannondale ploeg overgeschakeld is van Mavic naar Vision (FSA) wielen. Zulk een detail posten over een wielerploeg, voor een mens die eigenlijk enkel maar met de moto rijdt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Nu, zoals je u misschien nog kunt herinneren was onze ter ziele gegane vriend kamikaze ook een Cannondale liefhebber, dat hadden we gemeen. Maar... hij had een ziekelijke afkeer van het merk met het gele stickertje, en ik nu net niet. Dus dat hadden wel al niet meer gemeen. En dat het pro team van Cannondale nu toch net met die wielen reed, dat was een doorn in het oog van onze vriend. Die post was nog eens de kans om te tonen dat die Franse wieltjes echt niet deugen (alhoewel dat dat enkel maar sponsor wijzigingen zijn, maar toch). Ik had toen al door dat hij het was, zo doorzichtig. Ik heb vriendelijk geantwoord dat de flashy decals (daar houdt hij ook niet van) op die Vision wielen mij echt wel aanstonden. Hij had liever een ander antwoord verwacht natuurlijk. Daarom dat er ook nooit een reactie op gekomen is. Dan was het nog enkel wachten op nog eens een flater van hem. En die is er enkele dagen geleden dan gekomen. Die manier van reageren, dat is 'm helemaal. Anderen de schuld geven van topics te verzieken, terwijl 'ie het met z'n marginaal geroep zelf doet, helemaal kamikaze. Plus... onmiddellijk weer eens op wielertoeristen afgeven met allerlei al even marginale termen. Nog eens helemaal... kamikaze. En dan snel komen vertellen dat 'm met nen brommer rijdt, ja tuurlijk, goede poging. Als iemand mij zou beschuldigen van een dubbelaccount te zijn, terwijl het niet zo zou zijn. Dan zou ik onmiddellijk bewijzen dat het niet zo is. Maar zie jij iets? Ik niet. Zegt allemaal meer dan genoeg. Zoals ik nog al gezegd heb. Die jongen is in al die jaren hier bij ELKE discussie met z'n kop tegen de muur gelopen en is dan elke keer opnieuw met de staart tussen de benen het afgebold. Vroeger kon 'ie nog met wat achterbaks gejank en leugens de schuld op een ander schuiven en ging 'ie dan ook maar al te frequent bij de mods gaan janken van: "Snik, snik,... geef die Jakkel aub een ban want die pest mij". En door hun laksheid van modereren trapten ze er dikwijls nog in ook. Maar sinds de mods het hier de laatste tijd wat rustiger aan doen lukt ook dat niet meer. En dan zit er niks anders meer op om het af te bollen. Zelfs de laatste zielige poging met de vraag om z'n account te schrappen heeft niet meer geholpen om die jakkel toch nog eens misschien op iets te kunnen pakken. En wat kan je zoal doen als je de frustraties niet kunt verkroppen? Dan kan je bijvoorbeeld een dubbelaccount aanmaken, eerst voorzichtig iets posten. Slaat dat niet aan, dan kom je wat keet schoppen. Het probleem is echter dat gekende frustraties heel snel aan de oppervlakte komen, ook al probeer je ze te verbergen. Dat is eigen aan een mens.
Maar... een zekerheid heb je nooit natuurlijk! Ik heb het nog al gezegd, 99% zeker dat het onze vriend kami is, 1% dat het een kloon van hem is.
Comment
Comment