Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Armstrong...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je trekt nogal van leer tegen diegenen die uw mening niet delen, dat weten we al langer. Tip: sta ook eens open voor een andere mening. Kamikaze viel best mee hoor.
    Trouwens, ik denk echt dat XCFreak niet Kamikaze is. Ik kan er ook naast zitten, maar ik zou die 99% vs 1% eerder veranderen naar 5 % vs 95 %. Er lopen wel meer Vlamingen rond met dezelfde ideeën als Kamikaze hé.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Je trekt nogal van leer tegen diegenen die uw mening niet delen, dat weten we al langer. Tip: sta ook eens open voor een andere mening. Kamikaze viel best mee hoor.
      Je hebt meningen en feiten. Een mening is persoonlijk en bij iedereen kan die anders zijn. Een feit is een feit. En over een feit hoef je niet te discussiëren. Als je één post van de afgelopen acht jaar van me vindt waar ik een mening als feit zou gezegd hebben. Ga je gang.
      Kamikaze viel helemaal niet mee. Ik heb al enkele keren recentelijk gezegd waarom. Als jij die dingen niet wilt zien, da's uw zaak en ook uw volste recht.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Trouwens, ik denk echt dat XCFreak niet Kamikaze is. Ik kan er ook naast zitten, maar ik zou die 99% vs 1% eerder veranderen naar 5 % vs 95 %. Er lopen wel meer Vlamingen rond met dezelfde ideeën als Kamikaze hé.
      Dat klopt. Maar de manier waarop en vooral de inhoud ervan verraden nagenoeg alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Excuseer? Ik mij verontschuldigen? Praat ge tegen uw spiegelbeeld misschien?

Enfin, er wordt hier een topic geopend over Armstrong. Elke échte fietsliefhebber (zowel de passieve als de actieve) geeft hier een deftige mening over dat verhaal. De meeste meningen van mensen die je hier al langer tegenkomt. Beta, Stebenz, Hayes, AdriH,... . Vier pagina's lang gaat dat goed, tot er plots een anti-sportheld Elwood over 25 meter schoolslag diploma's, bodybuilding,... begint en twee pagina's verder een enduro rijder met wat nietszeggende stoere zinnetjes afkomt.

Jakkel, dank u want ik ben zoals tijdens veel discussies weer wat wijzer geworden of, zoals u het waarschijnlijk liever zult horen, minder lomp.

Toch zou ik graag hebben dat je ook van mij iets leert en ik hoop maar verwacht niet dat dit in goede aarde zal vallen...
        Enfin als het maar niet in het verkeerde keelgat schiet want als ik me nog goed herinner van de laatste keer werd daar een serieuze meerprijs voor aangerekend.

Uiteindelijk ben je een makkelijk slachtoffer en ik zal je uitleggen waarom :

1/

The Swede, een autofreak in hart en nieren en, als je zijn posts er op na leest, bepaald geen domme jongen komt hier op jouw terrein en plaatst hier een tonnetje met ¨ARMSTRONG¨ op en wandelt weg om interessante discussies te voeren over wagens. Jij en alle andere leden die hier de vaste crew uitmaken gaan rond dat tonnetje zitten en beginnen te palaveren ¨Armstrong zus¨ en ¨Armstrong zo¨...

Even later komt er een vreemde langs "den Elwood" en die ziet dat tonnetje daar staan en denkt bij zichzelf dit wordt lachen want als ik hier een lont insteek wordt dat een kruitvat. Bovendien is het ongevaarlijk want dit vat staat bij de cyclisten... ver van mijn erf. Alle vaste bezoekers zien dit gebeuren en denken ¨Oei oppassen want de lont zit in het kruitvat.¨ Maar Elwood weet diep vanbinnen dat er meestal in zo een groep eentje en dat is heerlijkheidshalve gezegd doorgaans niet de slimste maar wel die met het grootste ego is die denkt : ¨Dat vat met die lont staat op onzen hof dus IK steek dat aan !¨

¨Boem !¨ en het spel is vertrokken.

Nu vraag ik u na te denken wie er die ontploffing veroorzaakt heeft : The Swede, den Elwood of Jakkel ? U hoeft niet te antwoorden.

2/

NU staat de boel in brand en gaan de poppen aan het dansen. Ik wil u hierbij tegelijk iets zeggen over discussies op het internet. Diegene met het kleinste ego wint altijd...
        Jij noemt me vet en ik geef u gelijk, je verwijt me gefrustreerd te zijn en ik geef u gelijk... Dat stoort mij niet want ik heb van veel dingen last maar niet van een grote eigendunk...

Ondertussen begin je wild in het rond te schoppen en word je bozer en bozer want "den Elwood" blijft maar zeiken en zever verkopen... Het enige verschil is : Jij wordt gewoon kwaad en begint te tieren over pillen slikken, dikke reten en wat nog meer terwijl Elwood hier alleen vrolijk van wordt. In mijn verbeelding zie ik hoe je terwijl je vloekend mijn post leest bijna bloed pist en vuur spuwt tegelijk... Je wil niet belachelijk gemaakt worden op je eigen terrein want met Jakkel wordt niet gespot ! Uiteindelijk ga je zo ver dat je zelfs begint te mekkeren over komma's en punten die ik vergeet te schrijven in mijn krabbeltjes en plotseling ziet iedereen dat het stilaan zielig wordt hoe je hier tekeer gaat...

Denk nu even na Jakkel en nogmaals antwoord beter niet maar wie is hier nu de winnaar ? The Swede die zijn slim geplande vaatje ziet ontploffen alvast. Hij lacht zich een breuk... Elwood heeft zich hier wreed geamuseerd met een beetje woordspelletjes en zijn opzet is geslaagd want Jakkel heeft het vuur aan de lont gestoken... En u ?

Het is leuk geweest maar op een gegeven moment wordt het echter droeviger dan grappiger dus Jakkel denk na en antwoord niet. Doe zoals de rest en blijf van het lontje...
        Last edited by Elwood; 07/02/2013, 20:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          Jakkel, dank u want ik ben zoals tijdens veel discussies weer wat wijzer geworden of, zoals u het waarschijnlijk liever zult horen, minder lomp.

Toch zou ik graag hebben dat je ook van mij iets leert en ik hoop maar verwacht niet dat dit in goede aarde zal vallen...
          Enfin als het maar niet in het verkeerde keelgat schiet want als ik me nog goed herinner van de laatste keer werd daar een serieuze meerprijs voor aangerekend.

1/

The Swede, een autofreak in hart en nieren en, als je zijn posts er op na leest, bepaald geen domme jongen komt hier op jouw terrein en plaatst hier een tonnetje met ¨ARMSTRONG¨ op en wandelt weg om interessante discussies te voeren over wagens. Jij en alle andere leden die hier de vaste crew uitmaken gaan rond dat tonnetje zitten en beginnen te palaveren ¨Armstrong zus¨ en ¨Armstrong zo¨...

Even later komt er een vreemde langs "den Elwood" en die ziet dat tonnetje daar staan en denkt bij zichzelf dit wordt lachen want als ik hier een lont insteek wordt dat een kruitvat. Bovendien is het ongevaarlijk want dit vat staat bij de cyclisten... ver van mijn erf. Alle vaste bezoekers zien dit gebeuren en denken ¨Oei oppassen want de lont zit in het kruitvat.¨ Maar Elwood weet diep vanbinnen dat er meestal in zo een groep eentje en dat is heerlijkheidshalve gezegd doorgaans niet de slimste maar wel die met het grootste ego is die denkt : ¨Dat vat met die lont staat op onzen hof dus IK steek dat aan !¨

Nu vraag ik u na te denken wie er die ontploffing veroorzaakt heeft : The Swede, den Elwood of Jakkel ? U hoeft niet te antwoorden.

2/

NU staat de boel in brand en gaan de poppen aan het dansen. Ik wil u hierbij tegelijk iets zeggen over discussies op het internet. Diegene met het kleinste ego wint altijd...
          Jij noemt me vet en ik geef u gelijk, je verwijt me gefrustreerd te zijn en ik geef u gelijk... Dat stoort mij niet want ik heb van veel dingen last maar niet van een grote eigendunk...

Ondertussen begin je wild in het rond te schoppen en word je bozer en bozer want "den Elwood" blijft maar zeiken en zever verkopen... Het enige verschil is : Jij wordt gewoon kwaad en begint te tieren over pillen slikken, dikke reten en wat nog meer terwijl Elwood hier alleen vrolijk van wordt. In mijn verbeelding zie ik hoe je terwijl je vloekend mijn post leest bijna bloed pist en vuur spuwt tegelijk... Je wil niet belachelijk gemaakt worden op je eigen terrein want met Jakkel wordt niet gespot ! Uiteindelijk ga je zo ver dat je zelfs begint te mekkeren over komma's en punten die ik vergeet te schrijven in mijn krabbeltjes en plotseling ziet iedereen dat het stilaan zielig wordt hoe je hier tekeer gaat...

Denk nu even na Jakkel en nogmaals antwoord beter niet maar wie is hier nu de winnaar ? The Swede die zijn slim geplande vaatje ziet ontploffen alvast. Hij lacht zich een breuk... Elwood heeft zich hier wreed geamuseerd met een beetje woordspelletjes en zijn opzet is geslaagd want Jakkel heeft het vuur aan de lont gestoken... En u ?

Het is leuk geweest maar op een gegeven moment wordt het echter droeviger dan grappiger dus Jakkel denk na en antwoord niet. Doe zoals de rest en blijf van het lontje...

Schitterend .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
            Schitterend .
            Hallokes das redelijk de puntjes op de i gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

1/

2/

Amai wat een post. En ik die altijd dacht dat ondernemers en zelfstandigen geen tijd hebben voor zulke onzin. Enfin...

Onze zweed, die eigenlijk ook weinig tot niets met het fietsen te maken heeft komt hier net als jij ook z'n zegje doen, dat klopt. Wel met dat verschil dat er een pak inhoud en doordachte dingen in z'n met humor doorspekte posts zitten. Het enige wat jij komt doen is hier uw spreekwoordelijke kruitvat zetten en... je steekt de lont dan nog aan ook. Als iemand u erop wijst dat je eigenlijk beter in uwen hof kunt gaan stoken en je enkel maar wat de mensen komt treiteren, dan begin je maar wat complete totaal naast de kwestie zever te verkondigen. Je voelt u daar blijkbaar gelukkig bij, nu het is u gegund hoor. Persé uw gal willen spuwen op een forumpje om aandacht te krijgen, proficiat. En ja, iemand die op een forum enkel en alleen maar posts zet om mensen te provoceren (want dat is blijkbaar uw levensdoel), die zijn inderdaad gefrustreerd, heel erg gefrustreerd zelfs. Da's zelfs geen mening, da's een feit. Ik moet zelfs lichtejs bekennen dat ik wat medelijden met u heb. En voor de rest, ik heb u nooit een dikzak genoemd, ik zou 't niet durven! Ik heb u die vraag gesteld of je dik bent, en jij hebt daarop bevestigend geantwoord. Tsja, als je dik bent, ben je dik hé.

P.S.: Tof dat je je posts blijft wijzigen.

Groetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                Schitterend .
                Volmondig mee eens!

Comment

Volmondig mee eens!
                  jakkel, hij heeft anders toch wel redelijk uw pan uitgeveegd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                    jakkel, hij heeft anders toch wel redelijk uw pan uitgeveegd...
                    Dat denkt hij toch. En ik steun hem daar in. Vandaar: "Volmondig mee eens"!

Comment

• Vermits het doping topic om één of andere onduidelijke reden gesloten is, hier dan maar...

Cipollini is de volgende!

Comment

Vermits het doping topic om één of andere onduidelijke reden gesloten is, hier dan maar...

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielr...ollini_fuentes
                        Net in het nieuws gehoord.
                        Denk dat er weinig zijn die dopingvrij hebben gereden.

Zouden ze ook zijn overwinningen en truien afpakken?
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Amai wat een post. En ik die altijd dacht dat ondernemers en zelfstandigen geen tijd hebben voor zulke onzin. Enfin...

Groetjes.
                          Waarom zouden ondernemers en zelfstandigen niet mogen posten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Ze kunnen toch niet iedereen alles afnemen ?

Comment

Ze kunnen toch niet iedereen alles afnemen ?
                              Ze zouden werk hebben!
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Ze zouden werk hebben!
                                straks moeten ze nog doping nemen om het vol te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Als ze echt kunnen bewijzen dat 'ie zich naar dat WK toe geprepareerd zou hebben, dan zouden ze die WK trui misschien wel eens kunnen afnemen. Wordt ongetwijfeld vervolgd... .

Comment

Waarom zouden ondernemers en zelfstandigen niet mogen posten ?
                                    Beste, niet om je de pan uit te vegen hoor. Maar, je moet niet lezen wat je wilt lezen, je moet lezen wat er staat...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Comment

• Het is hier anders wel rustig nu de laatste 2 dagen. Voor de rest is dit topic het geestigste op AF dit moment !

Comment

Het is hier anders wel rustig nu de laatste 2 dagen. Voor de rest is dit topic het geestigste op AF dit moment !
                                        Blijf wat posten, kan misschien terug leuk worden. Onze schizofreen lijkt (terug) gecolloceerd te zijn en den andere is nog volop wielertoeristen aan 't pesten peins 'k.

Comment

Vermits het doping topic om één of andere onduidelijke reden gesloten is, hier dan maar...

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielr...ollini_fuentes
                                          En de bewijzen tegen Cipollini blijven zich opstapelen.

Comment

Working...
                                          X