Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Beste Jakkel,
Dank voor je medelijden en je opbouwende reaktie. Ik zie zelfs dat je zo hard meeleeft dat je al uitgevist hebt dat ik ondernemer ben en bovendien schizofreen. Persoonlijk hou ik er niet van om de man te spelen en niet de bal… Ongetwijfeld zal je onderzoek naar mijn psychische stoornis je ook geleerd hebben dat mijn alter ego Jan heet, zijn achternaam is me niet helemaal bekend want hij spreekt met een zwaar accent maar hij is zo grof gebekt dat ik vermoed dat het Mijn Kloten moet zijn…
Om je helemaal in te wijden in mijn privé-leven zal ik je vertellen hoe ik zo gefrusteerd ben geraakt en hoe hard ik er aan werk om terug normaal te worden.
Na een lange vechtscheiding met mijn 19-jarige Japanse echtgenote die ik ontmoette op een conferentie van walvisvaarders volgde een bikkelharde strijd om het hoederecht over onze 3 dochters. De uitspraak van de rechter was zwaar. Ik verloor het geschil en moest de kinderen houden.
Gelukkig was jij er Jakkel en kom ik er langzaam bovenop. Ik probeer nu met uw steun terug door het leven te gaan zonder depressies, oogkleppen, trauma’s en frustraties.
Ik heb te lang binnen zitten piekeren en ga me meer toeleggen op outdoor activiteiten. Met de opbrengst van mijn collectie Waffen SS-militaria ga ik de komende maand op olifanten jagen en als mijn Tiger Panzer ook de deur uit is misschien zelfs zeehonden knuppelen het komende seizoen.
Ook tegen het wielertoerisme kijk ik nu heel anders aan. In die mate zelfs dat ik ernstig overweeg er zelf aan te beginnen. In mijn vriendenkring wordt het model, waarvan foto in bijlage, geadviseerd. Het lijkt me wel wat om mee te starten maar nogmaals, ik ben geen pro.
Zoals je kan zien heb ik er dus goede moed in dat ik de komende maanden weer als normaal mens door het leven zal gaan.
Verder wil ik me reeds verontschuldigen voor eventuele posts van Jan Mijn Kloten want, hoewel ik erg strikt ben op het tijdig nemen van mijn pilletjes, komt hij soms wel eens ongevraagd boven.
PS : Te koop wegens einde hobby : Luchtafweergeschut op treinwagon, weinig gebruikt.
Voor vragen kan u voorlopig nog bellen met de zelfmoordlijn en vragen naar Elwood.
Comment