Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Foto aub.

Voor mijn Vado ben ik nog op zoek naar een ander zadel. Nu toch al een paar tochtjes van plus 50km gedaan, en het zadel is me echt te hard om met een gewone broek mee te rijden.

Voor mij vader heb ik net een Jools Mejor blue besteld. Moet zeggen dat die in vergelijking met de Specialized fiets in vergelijking toch wel meer waar voor zijn geld biedt. Rijdt ook comfortabeler.
    Looks zijn wel iets minder, maar voor dat geld, echt wel een koopje op dit moment.
    Last edited by Bud Wijzer; 03/03/2022, 12:25.

Comment

• His and hers met nieuw stuur zadel en verende zadelpen

Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk

Comment

• De Jools even bekeken.
        Mooi geprijsd.
        Een dealer vinden is iets anders.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

De Jools even bekeken.
          Mooi geprijsd.
          Benny bikes in Dessel. Maar mss wat ver voor jou?

Comment

• ik weet dat het praktisch is...maar fietszakken ontsieren een fiets grandioos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Benny bikes in Dessel. Maar mss wat ver voor jou?

Inderdaad wat ver.
              Op de site krijg ik alleszins geen dealers te zien als ik verschillende postcodes ingeef.
              den borre

Int3x0r

Comment

• donkere wolk boven cowboy

De Belgische fietsenbouwer Cowboy boekte vorig jaar meer verlies dan omzet. Dat blijkt uit documenten die het bedrijf ter beschikking stelt aan mensen die willen investeren in hun crowdfunding. Cowboy wenste niet te reageren op de cijfers.

erg knappe fiets, maar er waarschuwde hier nog iemand voor risico op faling en beschikbaarheid wisselstukken bij kleinere en recente fietsenbouwers

Comment

• Hebben ze niet recent behoorlijk wat kapitaal opgehaald?

edit: blijkbaar in januari nog 71 miljoen euro binnengehaald.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ik weet dat het praktisch is...maar fietszakken ontsieren een fiets grandioos
                    Het maakt een fiets niet mooier.
                    Maar het is idd een praktische keuze

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

donkere wolk boven cowboy

https://www.hln.be/economie/belgisch...mzet~ad61fac2/

erg knappe fiets, maar er waarschuwde hier nog iemand voor risico op faling en beschikbaarheid wisselstukken bij kleinere en recente fietsenbouwers
                      Ze leggen het af tegenover Van Moof... en die zijn ook beter in kapitaal ophalen dan winst maken of goede fietsen bouwen.

Al die magische startups hebben een paar dingen gemeen:
                      - zwakke kwaliteit
                      - geen servicenetwerk
                      - zeer afhankelijk van het verre oosten

Een fiets koop ik dicht bij huis, en bij een fietsenmaker die je niet vergeet nadat je de fiets opgehaald hebt.

De enige uitzondering mij bekend is Canyon. Die leveren goede fietsen, en hebben een aantal goede servicepunten.

Comment

ik weet dat het praktisch is...maar fietszakken ontsieren een fiets grandioos
                        Volledig mee akkoord... Ze lijken nu op de foto wel groter dan ze in't echt zijn. En voor dat type fiets kan je moeilijk zonder hé?

binnenkort komt op 1 van de twee nog een kinderstoel wsl, dus dan zullen de zakken er toch af moeten.

Comment

• hier hangen ze er ook aan, hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Hebben ze niet recent behoorlijk wat kapitaal opgehaald?

edit: blijkbaar in januari nog 71 miljoen euro binnengehaald.
                            https://trends.knack.be/economie/ond...s-1827473.html
                            De familie agneli heeft daar zelfs behoorlijk wat geld in gestoken. Wat je uit de cijfers kunt afleiden is dat ze 20 000 fietsen verkocht hebben en met 100 man personeel zijn. Dat is allemaal niet hoopvol. Is een marketing verhaal zonder onderbouw vrees ik. Hun fiets is ook niets speciaal, het is de "connectiviteit" wat hun uniek maakt, wat dat ook mag zijn ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

De Jools even bekeken.
                              Mooi geprijsd.
                              Ik moet wel zeggen, dat ik ondertussen al een paar keer met de Jools gereden heb, en die Bosch performance motor is zeker ook niet slecht. Maar het power gevoel van de Brose motor op de Specialized, geeft hij toch nog niet helemaal.
                              Bij de Specialized gaat het toch allemaal zo nog net wat natuurlijker, kan het moeilijk omschrijven.

Maar prijs/kwaliteit is die Jools echt dé top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                De familie agneli heeft daar zelfs behoorlijk wat geld in gestoken. Wat je uit de cijfers kunt afleiden is dat ze 20 000 fietsen verkocht hebben en met 100 man personeel zijn. Dat is allemaal niet hoopvol. Is een marketing verhaal zonder onderbouw vrees ik. Hun fiets is ook niets speciaal, het is de "connectiviteit" wat hun uniek maakt, wat dat ook mag zijn ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
                                De fiets vind ik anders toch wel iets speciaal.
                                Zowel wat de looks als de soort ondersteuning betreft.
                                Is heerlijk fietsen ook.
                                Komt in verschillende testen er ook als zeer goed uit en met een heel goede afwerking.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Ik moet wel zeggen, dat ik ondertussen al een paar keer met de Jools gereden heb, en die Bosch performance motor is zeker ook niet slecht. Maar het power gevoel van de Brose motor op de Specialized, geeft hij toch nog niet helemaal.
                                  Bij de Specialized gaat het toch allemaal zo nog net wat natuurlijker, kan het moeilijk omschrijven.

Maar prijs/kwaliteit is die Jools echt dé top.
                                  Van welk jaar is de brose motor?
                                  Van 2019 tot 2021 (denk ik) hebben ze 4 jaar garantie.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Fietsen Haegens in Laarne is verdelen van Jools.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Van welk jaar is de brose motor?
                                      Van 2019 tot 2021 (denk ik) hebben ze 4 jaar garantie.
                                      Mijne is model 2021.

Gisteren voor het eerst de batterij eens leeg gereden. Wel heuvelachtig parcours en met redelijk wat gewicht in de tassen., Riemst, Maastricht, Bilzen, Tongeren, Bassenge, Riemst
                                      Vertrokken aan 95% en toch 78km gehaald, en nog een tijdje op stand 2 gereden, zonder dat ik het besefte.
                                      Toch altijd flink doorgereden waar mogelijk. 21 km/h gemiddeld.
                                      De laatste 500m zat ik dus zonder batterij LOL.
                                      Hield toen toch wel feller tegen dan ik verwacht had.

Vind ik wel vervelend trouwens, dat de fiets altijd meteen naar stand 2 gaat, als je hem op zet. Je moet hem dan telkens naar beneden klikken.
                                      Als je het vergeet, ben je dus ongewild veel aan't verbruiken.

Raar ook, ik heb dus 2 dezelfde laders, en eentje van de 2 laadt nooit door tot 100%
                                      Dus ofwel start mijn vrouw aan 100%, ofwel ikzelf.

Maar heerlijk stabiele fiets, ook bij snelle afdalingen en wat minder goed asfalt. Heel wendbaar ook.

Nieuw zadel en verende zadelpen, beste beslissing ever. Niets van zadelpijn na toch wel dikke 120km dit weekend.

Gaat wel gevaarlijk worden om de koersfiets helemaal aan de haak te hangen, vrees ik
                                      Last edited by Bud Wijzer; 28/03/2022, 10:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                        Fietsen Haegens in Laarne is verdelen van Jools.
                                        Thx
                                        den borre

Int3x0r

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X