Word druk geadverteerd met de Popal E-volution serie door http://goo.gl/Yooytf heeft iemand ervaring ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke elektrische fiets
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenTS is van Herselt, fietshandelaar is van Herselt ...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
verschrikkelijk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIs nl plaat
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Ik vind het verschrikkelijk, een nummerplaat op een fiets.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHet is geen schoon zicht, maar als die nummerplaat ervoor zorgt dat de fieters zich ook meer aan de verkeersregels gaan houden, dat ze anders 'opgeschreven' kunnen worden, dan is het verdomd een ferme vooruitgang.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmag ik dan voorstellen dat enkel wielerterroristen zo een plaat krijgen
Daarvoor alleen al zou het een vooruitgang zijn.
Comment
-
Coureurs ook2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenCoureurs ookToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHet is geen schoon zicht, maar als die nummerplaat ervoor zorgt dat de fieters zich ook meer aan de verkeersregels gaan houden, dat ze anders 'opgeschreven' kunnen worden, dan is het verdomd een ferme vooruitgang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenAlleen die geen bierpens hebben2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenCoureurs ook
Comment
Comment